Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytittekö raskaana kynsilakkaa

Vierailija
16.06.2015 |

en ole lakannut koko raskausaikana kynsiä, vaikka ennen mulla oli aina lakatut kynnet. Jotenkin alitajuisesti jäänyt lakkaamatta ja oliko se niin että esim kynsilakanpoistoaine jossa asetonia ei olis hyväks raskausaikana? Meikkaan ja käytän hiuslakkaa ym anyways että ei tässä millään ylivarovaisella linjalla mennä niin mietinpähän vaan että voisko sitä hyvällä omalla tunnolla laittaa kesäisen pinkit kynnet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lakkaa. Älä myöskään pese käsiäsi saippualla, äläkä käytä deodoranttia jne. En myöskään suosittele poistumaan kotoa.

Vierailija
2/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:41"]

Älä lakkaa. Älä myöskään pese käsiäsi saippualla, äläkä käytä deodoranttia jne. En myöskään suosittele poistumaan kotoa.

[/quote]

Arvasin että täytyy nillittää, ihan asiallisesti kysyin kun tutkitusti kynsilakasta imeytyy verenkiertoon ja elimistöön myrkkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin. Minulla on jäänyt teini-iästä asti tapa että varpaankynnet on aina lakattu enkä edes ajatellut ettei saisi lakata?!?

Vierailija
4/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muutaman kerran taisin lakata. Vähensin ihan tarkoituksella kemikaalikuormaa raskausaikana, varmaan muutenkin ihan järkevää välillä. Näin imettäessäkin käytän enimmäkseen luonnonkosmetiikkaa

Vierailija
5/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:41"]

[/quote]

Arvasin että täytyy nillittää, ihan asiallisesti kysyin kun tutkitusti kynsilakasta imeytyy verenkiertoon ja elimistöön myrkkyjä.
[/quote]
Nillittää?

Vierailija
6/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt ollenkaan raskausaikana juurikin sen takia kun imeytyy verenkiertoon.

Vierailija
7/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä kynsilakkaa, mutta paljon vähemmän kuin aiemmin. Sama koskee myös muuta kosmetiikkaa, käyttö on vähentynyt huomattavasti. Lakanpoistoaineeni nyt on asetoniton tietysti, mutta on ollut sitä jo paljon ennen raskautta.

Vierailija
8/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt ja meikannutkin olen ihan supervähän. Pari kertaa olen tainut käyttää hiuslakkaa. Ja tosiaan, en ole deodoranttiakaan käyttänyt, mut en käyttänyt juurikaan ennen raskauttakaan. Pesen kainaloni aamuin illoin ja se riittää. Mieheltä olen tivannut, että haisenko ja paitojani haistellut, mutta en ole havainnut mitään.

Vierailija
9/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin pariin kertaan

Vierailija
10/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lakkasin ihan loppumetreillä. Silloin oli kesä ja kuuma, joten lakatuista varpaankynsistä tuli hyvä mieli, vaikka muuten olin mursu :). Ja siis ihan tarkoituksella olin lakkaamatta. Yleensä lakkaan silloin tällöin.

Vierailija
11/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin hiustenvärjäyksen, huomattavasti paremmin ne myrkyt sitä kautta tulee

Vierailija
12/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lakannut, siirryin myös täysin luonnonkosmetiikkaan. Raskaana oli aikaa tutustua tuoteselosteisiin ja tajusin että minua on huijattu ostamaan vaikka ja mitä täysin tarpeetonta tököttiä joka ei voi edes toimia luvatusti kun suomentaa sisällön. En myöskään sivele lapsiini mitään turhia kemikaaleja, ainostaan luonnonmukaista saippuaa ja rasvaa/öljyä silloin kun tarve on. Hajuvesiäkään en käytä enään ja kyllä ne haiseekin ihan kamalalle kun on tottunut luonnon omiin tuoksuihin. Hiuksia värjään raidoittamalla, miksikään rumilukseski en ole ryhtynyt ja meikkaankin joka päivä ja laitan tukan sellaisille kampauksille joissa ei tarvita lakkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan