Miten päästä eroon ihastuneesta naisesta?
Otsikossa siis kysymys. Minulla on ollut seksisuhde kyseisen naisen kanssa ja nyt ämmä on alkanut ottaa päähän takertumisellaan. Alkanut roikkua erinäisillä tekosyillä seurassani vaikka oma mies ja lapsiakin löytyy. Mikä olisi siisti keino päästä eukosta eroon? Kovin tyly en viitsisi turhaan olla, etten saa kusipään mainetta kohtalaisen kuumassa kaveripiirissään. :) Konkreettisia neuvoja kiitos, ettei tarvita uhata esim. miehelleen kertomisella tms.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:24"]Otsikossa siis kysymys. Minulla on ollut seksisuhde kyseisen naisen kanssa ja nyt ämmä on alkanut ottaa päähän takertumisellaan. Alkanut roikkua erinäisillä tekosyillä seurassani vaikka oma mies ja lapsiakin löytyy. Mikä olisi siisti keino päästä eukosta eroon? Kovin tyly en viitsisi turhaan olla, etten saa kusipään mainetta kohtalaisen kuumassa kaveripiirissään. :) Konkreettisia neuvoja kiitos, ettei tarvita uhata esim. miehelleen kertomisella tms.
[/quote]
Mun exäkin ihastui aviossa ollessamme varattuun mieheen ja otti minusta eron. Mies ei halunnutkaan erota exä alkoi vainoamaan heitteli talon ikkunat rikki, mies pääsi eroon lopullisesti kun ampui itsensä samaan aikaan kun oli puhelimessa silloin jo exäni kanssa.
Toimii varmasti, mutta en silti suosittele.
[/quote]
Tosta puurosta ei ottanut mitään selvää kuka jätti ja otti ja kenen exä ampui.
Anyway, kunnon pelimies ottaa etäisyyttä niin, että tarvittaessa tämäkin varattu miehenkipeä eukko on jatkossakin pikahoitoon valmis, jos sattuis jatkossa vielä tulemaan tarvetta. Ei pidä polttaa siltoja vaan putsailla pesä siististi.
Näytä sille My Little Pony- kokoelmasi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:03"]
Provo. Miehet eivät koskaan kyllästy seksisuhteeseen.
[/quote]
Noooo, riippuu onko muita tarjolla :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:26"]
Lopeta suihkussa käynti. Piereskele. Rupea oikeen kunnon äijäksi, pitäisi naisen lähteä, jollei ole wt
[/quote]
Näin naisena voisin melkein taata, että toimii. Lisäksi sovinistiset ja rasistiset vitsit voivat toimia sekä huono seksi. Voisit myös ehdottaa, että nainen tarjoaa ruoat ja juomat jne.
Sanot suoraan ettei enää kiinnosta
Hahhah! Sä et kelpaa kellekään muulle, ja se nainen tietää sen. Ei se viitsisi sussa roikkua jos ei se ajattelisi sun olevan aika toivoton tapaus. Been there, done that, ja aina ollut oikeassa. :-) Sulla ei ole ketään nuorempaa, parempikroppaista eikä mitään muutakaan naista kuin unissasi. "Roikkuja" on ainoa nainen, jolle olet ikinä kelvannut ja jolle tulet kelpaamaan.
Sano että sulla todettiin juuri HIV ja että naisen pitäisi myös käydä testeissä..
Vastaajat eivät taida itse olla koskaan rakastuneita? Ei siihen tehoa kupat, aidsit, piereskely, huonot tavat eikä mikään! Tai itse olen sitten aina aidosti rakastunut, kun ei sellaista asiaa melkenpä olekaan, mikä kiinnostukseni tappaa siinä vaiheessa, kun vahinko (eli rakastuminen) on jo päässyt tapahtumaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:11"]
Vastaajat eivät taida itse olla koskaan rakastuneita? Ei siihen tehoa kupat, aidsit, piereskely, huonot tavat eikä mikään! Tai itse olen sitten aina aidosti rakastunut, kun ei sellaista asiaa melkenpä olekaan, mikä kiinnostukseni tappaa siinä vaiheessa, kun vahinko (eli rakastuminen) on jo päässyt tapahtumaan.
[/quote]
Minä ainakin luovutan, jos mies rehellisesti sanoo, että ei kiinnosta. Ei mitään typeriä venkoiluja vaan sano suoraan, itse ainakin arvostan rehellisyyttä.
Tunnekylmä ihminen ei osaa arvostaa toisen nöyrää ihastumista. Se on huvittavaa katsella, varsinkin jos itse ei pysty samanlaiseen tunteeseen. On harmi, että hullu ihastuminen on harvoin molemminpuolista. Jos se olisi, se ei olisi enää hullua eikä ärsyttävää vaan elinikäisen parisuhteen alku.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:11"]
[/quote]
Minä ainakin luovutan, jos mies rehellisesti sanoo, että ei kiinnosta. Ei mitään typeriä venkoiluja vaan sano suoraan, itse ainakin arvostan rehellisyyttä.
[/quote]
Niin. Siksi suora puhe onkin ainut joka tehoaa. Mikään muu ei.
Sano että bisnekset kusas ja tarviit äkkiä viiskyt tonnia lainaan. Älä enää koskaan tarjoa mitään, lokkeile ja siipeile. Lähtee viikossa, usko pois.
Kerro haluavasi astuttaa hänet koiralla. :)
Sano ihan suoraan ettet ole kiinnostunut henkisellä tasolla lainkaan.