Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jooga auttaa minun masennukseen!

Vierailija
16.06.2015 |

Olen ollut menossa terapiaan, lääkäriin jne. Masentuneisuuden ja ahdistuneisuuden takia, mutta nyt ei enää tarvitse! Olen oikeasti vuoden ajan itkenyt öisin, ollut itsetuhoinen ja pelännyt hankkia apua, mutta sitten löysin joogan! Ajattelin kokeilla jos se rentouttaisi, niin todellakin rentoutti! Aivan uskomatonta. En koe stressiä, ja olo on vapaa.
.
.
Jo ensimmäisen jooga kerran jälkeen tunsin itseni rentoutuneemmaksi. Enää ei tee mieli vajota maan alle, tai tappaa itseään.
.
.
Mikä parhainta, sain poikaystävänikin kokeilemaan joogaa :D Bändikaverit ei vielä lämmenneet idealle, mutta kiva että poikaystävä oli innokas kokeilemaan. Jotenkin se jatkuva vitutus on poistunut, ja poikaystäväkin näyttää iloisemmalta kun en enää ole itsetuhoinen.
.
.
On muuten normi lihastreenini lisäksi älyttömän hyvää treeniä keholle! :)
.
.
Hyvää illan jatkoa teille kaikille. Saatatte alkaa nähdä minut positiivisempana kirjoittelijana täälläkin täst' edes.
T.15v

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla :)

Vierailija
2/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, vaikka olen vanhempi ihminen. Minulla jooga hoitaa myös hermoja. Jos jää liian monta päivää väliin, pinna kiristyy. Jatketaan jogaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:24"]Sama kokemus, vaikka olen vanhempi ihminen. Minulla jooga hoitaa myös hermoja. Jos jää liian monta päivää väliin, pinna kiristyy. Jatketaan jogaa!
[/quote]

Jatketaan!
Ap

Vierailija
4/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama bändityttö, jonka poikaystävä soittaa kitaraa? Miten sait sen suostumaan tuollaiseen?

Vierailija
5/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:31"]Oletko se sama bändityttö, jonka poikaystävä soittaa kitaraa? Miten sait sen suostumaan tuollaiseen?
[/quote]

Olen. Kysyin että haluatko kokeilla, niin sanoi että joo. Tähän väliin voimme kuvitella mustat pitkät hiukset omaavan pitkän kuikelon pojan, pillifarkut ja bändipaita päällä joogaamassa. Olihan se näky aika huvittava, mutta itse näytän ihan samalta joten mikäs siinä. Minulla vaan oli jumppavaatteet.
Ap

Vierailija
6/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ap, jatka samaan malliin! Joogass on vain hyviä puolia :). Se rentouttaa, auttaa nukkumaan hyvin, parantaa mielialaa, tehostaa aineenvaihduntaa, tasapainottaa hormonitoimintaa, auttaa keskittymään paremmin, pitää kehon notkeana pitkälle vanhuuteen, parantaa nivelten liikkuvuutta, parantaa lihaskuntoa, auttaa painonhallinnassa, poistaa ylimääräisiä nesteitä ja turvotusta, rentouttaa ja venyttää lihaksia, parantaa vatsan toimintaa, tasapainottaa ja virkistää kaikkien elinten toimintaa. Joogaa pitäisi ehdottomasti opettaa koulussa! Mullakin 13-v tyttö innostui joogasta viime syksynä ja joogaa nyt lähes päivittäin. Tekisi niin hyvää myös vanhuksille, toipilaille ja ihan kaikille!

Hyviä joogia ap:lle ja poikaystävälle <3

Vierailija
7/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga on itämaista uskontoa, eli olet antanut sielusi epäjumalalle. Vain Jeesus Kristuksen kautta on pelastus.

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. (Joh.14:6)

Joh.3:

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt.

Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä.

Vierailija
8/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:38"]Ihanaa, ap, jatka samaan malliin! Joogass on vain hyviä puolia :). Se rentouttaa, auttaa nukkumaan hyvin, parantaa mielialaa, tehostaa aineenvaihduntaa, tasapainottaa hormonitoimintaa, auttaa keskittymään paremmin, pitää kehon notkeana pitkälle vanhuuteen, parantaa nivelten liikkuvuutta, parantaa lihaskuntoa, auttaa painonhallinnassa, poistaa ylimääräisiä nesteitä ja turvotusta, rentouttaa ja venyttää lihaksia, parantaa vatsan toimintaa, tasapainottaa ja virkistää kaikkien elinten toimintaa. Joogaa pitäisi ehdottomasti opettaa koulussa! Mullakin 13-v tyttö innostui joogasta viime syksynä ja joogaa nyt lähes päivittäin. Tekisi niin hyvää myös vanhuksille, toipilaille ja ihan kaikille!

Hyviä joogia ap:lle ja poikaystävälle <3

[/quote]

Joo huomaa heti että joogassa on paljon hyvää! Olen pienestä lähtien tanssinut balettia, taitoluistellut, ratsastanut jne. Mutta tämä on selvästi minun laji!
Ap

Vierailija
9/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:38"]Jooga on itämaista uskontoa, eli olet antanut sielusi epäjumalalle. Vain Jeesus Kristuksen kautta on pelastus.

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. (Joh.14:6)

Joh.3:

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt.

Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä.

[/quote]

Olen ateisti. Jooga on vaan joogaa.
Ap

Vierailija
10/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalahan ne jäsenetkin on luonut.

Vierailija
11/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi on pahaksi. Joudut kadotukseen.

Vierailija
12/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:38"]Jooga on itämaista uskontoa, eli olet antanut sielusi epäjumalalle. Vain Jeesus Kristuksen kautta on pelastus. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. (Joh.14:6)   Joh.3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt.   Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä.   [/quote] Olen ateisti. Jooga on vaan joogaa. Ap

[/quote]http://hinduism.about.com/od/meditationyoga/a/yoga.htm

Vierailija
13/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:44"]Jumalahan ne jäsenetkin on luonut.
[/quote]

Ei se jumala niitä luonut.
Ap

Vierailija
14/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:44"]Ateismi on pahaksi. Joudut kadotukseen.
[/quote]

Kuka päästi lestat irti? #lestaonirti
Ap

Vierailija
15/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:38"]

Jooga on itämaista uskontoa, eli olet antanut sielusi epäjumalalle. Vain Jeesus Kristuksen kautta on pelastus.

Joh.3:

[/quote]

Odotinkin, koska tulee tämmöinen vastaus :D Ensimmäinen hullu hihhuli, joka ei ymmärrä, että hänen hihhulointinsa on ihan yhtä huuhaata.

Oikeasti ihan sama mistä sen hyvän olon saa, kunhan elämä on tasapainossa. Miten se on sinun taivaspaikastasi pois, jos joku toinen ihminen löytää hyvän olon omista energioistaan joogan avulla?

Vierailija
16/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille hinduille se on ihan selvä asia että jooga ei ole mitään venyttelyä pelkästään. Halusin vaan, että tiedät. Jos sulle jatkossa tulee jotain pahaa oloa, niin avaa Raamattu ja ala rukoilla Jeesusta elämääsi. Kadu syntejäsi :)

Vierailija
17/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:47"]Kaikille hinduille se on ihan selvä asia että jooga ei ole mitään venyttelyä pelkästään. Halusin vaan, että tiedät. Jos sulle jatkossa tulee jotain pahaa oloa, niin avaa Raamattu ja ala rukoilla Jeesusta elämääsi. Kadu syntejäsi :)
[/quote]

Elämäni on jo niin syntistä, että paluuta ei ole.
Ap

Vierailija
18/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. (Joh.14:6)Kielletäänkö Raamatussa joogakin? Laitapa se kohta tähän. Tosin en ole minäkään kristitty enkä minkään sorttinen uskovainen, joten siinä mielessä mulle ihan sama. Olis kamalaa olla uskovainen, kun pitäis pelätä kaikkea. Teidän Jumala ja usko on aika heikko, jos venyttely vie sielun. Uskallatteko harrastaa oikein mitään liikuntaa, kun aina pitäisi venytellä liikunnan jälkeen ja ne venyttelyt on monesti ihan samanlaisia kuin joogassa? Ja entä uskallatko tehdä esim. laudan? Sitä tehdään sekä jumpassa, että joogassa? Tai entä karhu tai yläselän venytys ns. lapsiasennossa tai eteenpäin taivutus? Kovin voi elämä olla pelottavaa ja rajoittunutta.

Joh.3:

[/quote]

Vierailija
19/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:47"]

Joh.3:

[/quote]

Odotinkin, koska tulee tämmöinen vastaus :D Ensimmäinen hullu hihhuli, joka ei ymmärrä, että hänen hihhulointinsa on ihan yhtä huuhaata.

Oikeasti ihan sama mistä sen hyvän olon saa, kunhan elämä on tasapainossa. Miten se on sinun taivaspaikastasi pois, jos joku toinen ihminen löytää hyvän olon omista energioistaan joogan avulla?

[/quote]Niin, kun ne energiat mitä joogasta saa, eivät olekaan sinun energioitasi...

Vierailija
20/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap :) Mulla sama kokemus. On ollut todella vaikea kevät. Aloin nyt joogaamaan ja olen tehnyt välillä iltaisin rentoutumisharjoituksiakin ennen nukkumaanmenoa, on ihan toisenlaista oleminen :) 

kaikkea hyvää sinulle ja muille joogaajille <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi