Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jooga auttaa minun masennukseen!

Vierailija
16.06.2015 |

Olen ollut menossa terapiaan, lääkäriin jne. Masentuneisuuden ja ahdistuneisuuden takia, mutta nyt ei enää tarvitse! Olen oikeasti vuoden ajan itkenyt öisin, ollut itsetuhoinen ja pelännyt hankkia apua, mutta sitten löysin joogan! Ajattelin kokeilla jos se rentouttaisi, niin todellakin rentoutti! Aivan uskomatonta. En koe stressiä, ja olo on vapaa.
.
.
Jo ensimmäisen jooga kerran jälkeen tunsin itseni rentoutuneemmaksi. Enää ei tee mieli vajota maan alle, tai tappaa itseään.
.
.
Mikä parhainta, sain poikaystävänikin kokeilemaan joogaa :D Bändikaverit ei vielä lämmenneet idealle, mutta kiva että poikaystävä oli innokas kokeilemaan. Jotenkin se jatkuva vitutus on poistunut, ja poikaystäväkin näyttää iloisemmalta kun en enää ole itsetuhoinen.
.
.
On muuten normi lihastreenini lisäksi älyttömän hyvää treeniä keholle! :)
.
.
Hyvää illan jatkoa teille kaikille. Saatatte alkaa nähdä minut positiivisempana kirjoittelijana täälläkin täst' edes.
T.15v

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, ketä rock-legendoja?

Vierailija
42/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:05"]Ihan mielenkiinnosta kysyn, ketä rock-legendoja?

[/quote]

Elvis, Dee Snider, Gene Simmons, Bon Jovi,..jne. Kaikkien legendaaristen bändien kaikki jäsenet.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoga is the practise of deth.

Vierailija
44/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:16"]Yoga is the practise of deth.
[/quote]

Shut the fuck up.
Ap

Vierailija
45/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga, varsinkin hathajooga käsittääkseni tasapainottaa autonomista hermostoa ja siten voi auttaa moneen vaivaa kuten masennus. Itse olen huomannut että hermostuneisuus ja ahdistuminen helpottaa kun käyn hierojalla. 

Vierailija
46/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, todella kiva että voit jo paremmin kuin joku aika sitten, muistan sinut. Ihanaa että olet löytänyt keinon joka auttaa.

Vierailija
47/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaohjaajana tiedän todellakin mitä ap tarkoitat :-) näiden jo lueteltujen etujen lisäksi joogalla on anti-ageing ominaisuuksia, kaikkien kannattaa kokeilla!

Vierailija
48/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko mämä uskovaiset olla kerrankin jo hiljaa! Olette tehneet näkemyksenne tiettäväksi. Ette saa ketään kääntymään paasauksellanne. Huolehtikas oman sielunne tilasta ja jättäkää muut rauhaan.