Vaimolle syntymäpäivälahjaksi pölynimuri
Olisiko kenelläkään neuvoa hyvää, tehokasta ja kohtuuhintaista pölynimuria vaimolleni syntymäpäivälahjaksi? Mielellään sellainen, jossa ei tarvitse vaihtaa pussia lainkaan. Hintahaarukka n. 150-250 euroa.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:34"]Olisiko kenelläkään neuvoa hyvää, tehokasta ja kohtuuhintaista pölynimuria vaimolleni syntymäpäivälahjaksi? Mielellään sellainen, jossa ei tarvitse vaihtaa pussia lainkaan. Hintahaarukka n. 150-250 euroa. [/quote] Ootko ihan idiootti. Saat paistinpannusta päähän ja ansaitusti. Vihoviimeisiä nuo kodinkoneet vaimolle laajaksi. Siis kehotus olla piika!! Vittu et noi miehet on TYHMIÄ. Vähän sama kuin vaimo pyytäisi isompaa rahapussia = kehotus miehelle hankkia enemmän.
[/quote]
Vähätteletkö naisten tekemää väkivaltaa? Miehelle pataan ja oma oli syynsä? Miestä ei voi satuttaa koska on isompi? Mistä kaivat miesvihasi?
[/quote]
Juu lapiolla päähän. Senhän kaiken järjen mukaan ap (sinä) haluaakin seuraavaksi lahjaksensa :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:05"]
Tykkäisitkö ap, jos vaimo antaisi sulle seur. syntymäpäivälahjaksi oppaan Kuinka kehityn paremmaksi rakastajaksi ja vasaran?
[/quote]
Mitä tuo kirja tässä tekee?
[/quote]
Vaimo tietenkin antaisi ap:lle lahjan samalla logiikalla kuin AP hänelle. Jotain mistä lahjanantaja itse hyötyy,viis lahjansaajan tunteista.
Joko AP löysi sopivan "lahja"imurin?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:18"]
Meillä ostetaan aina hyötylahjoja. Esim. Swiss Diamondin pannuja, kapselikahvinkeitin, porakone, harava, kompostori jne. Mulla menisi hermot, jos lahjat olisi jotain muuta kuin hyödyllistä tavaraa. Nyt olen toivonut kompostorin korotusosaa syntymäpäivälahjaksi!
[/quote]
Toivot hyötylahjaa ja saat hyötylahjan,on VÄHÄN eri asia kuin vaikkapa toivoa saavansa lahjaksi koruja ja saada jotain mistä on hyötyä lahjan ostajalle itselleen.Kyllä minustakin oli ihanaa kun mies osti syntymäpäivälahjaksi ladattavia pattereita(mitä lie akkuja?) ja laturin,olin puhunut että sellaiset olisivat kätevät kameraan. Jos taas ostaisi oman makunsa mukaisen imurin minulle synttärilahjaksi,pitäisin sitä silkkana vittuiluna.
Minä sain lahjaksi höyrypuhdistuslaitteen ja olen ihan umpi-ihastunut siihen. Näen siivoamisesta jo uniakin. Kiva löytää elämänsä rakkaus näin 4-kymppisenä.
Ihan kuin mun mies. Osti minulle paistinpannun joululahjaksi. Minä vihaan ruuanlaittoa (mies tietää sen) ja se onkin aika pitkälti miehen vastuulla. Halusi antaa lahjan, joka hyödyttäää häntä itseään.
Minä ostin miehelle synttärilahjaksi pitkään himoitsemani laukun. Ymmärsi pointin.
Minä ostin puutarhasakset ja kaksi muoviämpäriä...
Mulle tulee AP:st mieleen Simpsoneiden jakso,jossa Homer osti aina Margelle "lahjoja",joita itse halusi,kalastusvehkeitä,keilapallon yms. Jos AP on pölyallergikko,ratkaisu on että hän tietenkin ostaa pölyallergikkoystävällisen imurin, JA vaimolle syntymäpäivälahjaksi jotain mistä vaimo pitää.