Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolle syntymäpäivälahjaksi pölynimuri

Vierailija
16.06.2015 |

Olisiko kenelläkään neuvoa hyvää, tehokasta ja kohtuuhintaista pölynimuria vaimolleni syntymäpäivälahjaksi? Mielellään sellainen, jossa ei tarvitse vaihtaa pussia lainkaan. Hintahaarukka n. 150-250 euroa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakii tykkäisin. Mee liikkeeseen ja kysy

Vierailija
22/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehelle voi ostaa työkalun tai muun hyödykkeen, mutta naiselle ei??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:49"]

Just tässä mietin yksi päivä, että kaikki mun lahjat on juuri tällaisia koko perheen hyödykkeitä. En vaan osaa pyytää lahjaksi mitään kivaa itselleni, niin sitten pyydän jonkun imurin, kun entisestä alkaa tehot loppua.

[/quote]

Kannattaa vaihtaa pussia, ei imuria jos ei ime.
[/quote]
Toki, on vaihdettukin, mutta kyseinen imuri alkoi olla 8 vuotta vanha.

Vierailija
24/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon milloin mitäkin konetta lahjaksi, imuria, tehosekoitinta, sähkövatkainta tai muuta. Mies ei suostu ostamaan. Ne eivät kuulemma ole mitään lahjatavaroita vaan arkihyödykkeitä. Sitten hän ostaa minulle jonkin kultakorun, jota ei kuitenkaan missään koskaan käytä.

Vierailija
25/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö ap, jos vaimo antaisi sulle seur. syntymäpäivälahjaksi oppaan Kuinka kehityn paremmaksi rakastajaksi ja vasaran?

Vierailija
26/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:58"]Miksi miehelle voi ostaa työkalun tai muun hyödykkeen, mutta naiselle ei??
[/quote]
Voi toki ostaa, olen itsekin saanut sellaisia lahjoja. Ehkä naiset kuitenkin pitävät miehiä useimmin tunnepitoisemmista lahjoista. Sain itse kerran lahjaksi lahjakortin hierontaan, mies ajatteli minun työni vuoksi tarvisevan sitä ja oli oikeassakin, mutta jos minä olisin saanut valita, olisi lahjakortti ollut häneltä itseltään: "hieron sinua 30 min aivan mistä ja miten haluat".

Vierailija
27/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:50"]

Kysyn sen takia, että itselläni jonkinlainen pölyallergia ja saan oireita pölyisestä huoneesta.

Ap

[/quote]

Eikö sinun tulisi sitten vinkata vaimollesi, että sinä haluaisit lahjaksi pölynimurin? Tuntuu vähän turhan marttyyrimaiselta tuollainen, että ostat itsellesi lahjan ns. vaimon kautta.

Ellet sitten oikeasti luule, että se on vaimon tehtävä on imuroida tuollaisessa tilanteessa. Eihän pölyallergiaton vaimo edes huomaa pölyä siinä vaiheessa, kun sinulla on ollut jo useamman päivän nenä tukossa. Vai hoidatko sinä kaiken muun siivoamisen, sillä vaimon kädet kuivuvat epämiellyttävästi oireena siivoamisesta?

Vierailija
28/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta.Imuri on koko perheen hyödyke,saan itse aina imurin,yleikoneen tai jonkin muun kodinkoneen.Todella kamlaa mutta koitan aina ilahtua.Toivoisin mielummin että se imuri haettas yhdessä ja MINÄ (JA MIES) saisin viikonlopun kylpylään yhteistä aikaa tai hieronnan tai manikyyrin tai jotain ITSELLE!Mieheltä on törkeää ostaa lahjaksi jotain sellasta mitä tarvitaan.

Vierailija
29/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:05"]

Tykkäisitkö ap, jos vaimo antaisi sulle seur. syntymäpäivälahjaksi oppaan Kuinka kehityn paremmaksi rakastajaksi ja vasaran?

[/quote]

Mitä tuo kirja tässä tekee?

Vierailija
30/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:34"]Olisiko kenelläkään neuvoa hyvää, tehokasta ja kohtuuhintaista pölynimuria vaimolleni syntymäpäivälahjaksi? Mielellään sellainen, jossa ei tarvitse vaihtaa pussia lainkaan. Hintahaarukka n. 150-250 euroa.
[/quote]
Ootko ihan idiootti. Saat paistinpannusta päähän ja ansaitusti. Vihoviimeisiä nuo kodinkoneet vaimolle laajaksi. Siis kehotus olla piika!!

Vittu et noi miehet on TYHMIÄ.

Vähän sama kuin vaimo pyytäisi isompaa rahapussia = kehotus miehelle hankkia enemmän.

Vierailija
31/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:50"]Kysyn sen takia, että itselläni jonkinlainen pölyallergia ja saan oireita pölyisestä huoneesta.

Ap
[/quote]
No sittenhän sun tarvii ostaa se imuri itsellesi eikä vaimolle. Sinä sitä enemmän tarvitset.

Vierailija
32/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:48"]Haluaisitko itse synttärilahjaksi imurin?
[/quote]

Aloittaja haluaisi tolla logiikalla itsrllern varmaan lapion lahjaksi!

Vierailija
33/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä tuollaisia kodinkoneita tms. lahjana jos pari kuitenkin saman katon alla asuu. Voisin jotenkin ymmärtää jonkin todella hienon kahvinkeittimen tms. yleiskoneen jos joku sellaista nyt toivoisi ja voisi siitä pitää, mutta on se jotenkin ankeaa silti että ostetaan toiselle lahjaksi jotain mitä kaikki sitten käyttää tai sitten joku imuri toiselle, että toinen on se joka saa aina imuroida. Mitä järkeä on yhteisessä lahjassa... Minusta lahjan pitäisi olla jotain niin spesiaalia, ettei sellaista tule annettua tuosta noin vain. Sen sijaan jos pari haluaa uuden kahvinkeittimen, yleensä sellainen sitten yhdessä ostetaan muuten vaan. Lahja voisi olla jotain luksusta arkisen sijaan. Tuskin kovin moni haaveilee lahjaksi imuria, luulisi yleisempää olevan vaikka joku matka, jokin koru tai laukku tms.

Vierailija
34/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:46"]Dyson.
[/quote]
Komppaan tätä. Meillä dyson ja kaikki ovat tyytyväisiä. Alesta saatiin se noin 250 euron hintaan. Normi hinta satkun korkeempi, joten kannattaa väijyä aleja!

Vierailija
35/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:50"]Kysyn sen takia, että itselläni jonkinlainen pölyallergia ja saan oireita pölyisestä huoneesta.

Ap
[/quote]

Imuroi ite saatana ja mieti millä tykkäät imuroida.

Toihan on suora kehotus palvelijalle siivota.

Vierailija
36/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:54"]

Kysyn sen takia, että itselläni jonkinlainen pölyallergia ja saan oireita pölyisestä huoneesta.

Ap

[/quote]

Kai tiedät, että jos on pölyallergia, ei saa imuroida liian usein. Siis saa imuroida korkeintaan kerran viikossa mutta ei joka päivä. Imurointi saa pölyt pöllyämään ja se pahentaa allergisen oloa.

Mitäs jos ostaisit robotti-imurin?

[/quote]

Loistava idea!

Ap
[/quote]
Mutta eihän se robotti mene vaimolla lahjaksi.

Miten vittu tommonen ukko menestyy avioliitossa.

Vierailija
37/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:34"]Olisiko kenelläkään neuvoa hyvää, tehokasta ja kohtuuhintaista pölynimuria vaimolleni syntymäpäivälahjaksi? Mielellään sellainen, jossa ei tarvitse vaihtaa pussia lainkaan. Hintahaarukka n. 150-250 euroa. [/quote] Ootko ihan idiootti. Saat paistinpannusta päähän ja ansaitusti. Vihoviimeisiä nuo kodinkoneet vaimolle laajaksi. Siis kehotus olla piika!! Vittu et noi miehet on TYHMIÄ. Vähän sama kuin vaimo pyytäisi isompaa rahapussia = kehotus miehelle hankkia enemmän.

[/quote]

Vähätteletkö naisten tekemää väkivaltaa? Miehelle pataan ja oma oli syynsä? Miestä ei voi satuttaa koska on isompi? Mistä kaivat miesvihasi?

Vierailija
38/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan aina hyötylahjoja. Esim. Swiss Diamondin pannuja, kapselikahvinkeitin, porakone, harava, kompostori jne. Mulla menisi hermot, jos lahjat olisi jotain muuta kuin hyödyllistä tavaraa. Nyt olen toivonut kompostorin korotusosaa syntymäpäivälahjaksi!

Vierailija
39/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:54"]

Ap

[/quote]

Kai tiedät, että jos on pölyallergia, ei saa imuroida liian usein. Siis saa imuroida korkeintaan kerran viikossa mutta ei joka päivä. Imurointi saa pölyt pöllyämään ja se pahentaa allergisen oloa.

Mitäs jos ostaisit robotti-imurin?

[/quote]

Loistava idea!

Ap
[/quote]
Ei hyvää päivää sentään.

Vierailija
40/52 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:34"]Olisiko kenelläkään neuvoa hyvää, tehokasta ja kohtuuhintaista pölynimuria vaimolleni syntymäpäivälahjaksi? Mielellään sellainen, jossa ei tarvitse vaihtaa pussia lainkaan. Hintahaarukka n. 150-250 euroa. [/quote] Ootko ihan idiootti. Saat paistinpannusta päähän ja ansaitusti. Vihoviimeisiä nuo kodinkoneet vaimolle laajaksi. Siis kehotus olla piika!! Vittu et noi miehet on TYHMIÄ. Vähän sama kuin vaimo pyytäisi isompaa rahapussia = kehotus miehelle hankkia enemmän.

[/quote]

Vähätteletkö naisten tekemää väkivaltaa? Miehelle pataan ja oma oli syynsä? Miestä ei voi satuttaa koska on isompi? Mistä kaivat miesvihasi?
[/quote]

°Tuijottaa suu auki sanattomana°

Taidat olkq tämä tampio ap tai hänen kaltaisensa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme