Miksi minua ei koskaan lähestytä baarissa?
Ei tämä varsinaisesti minua haittaa, kunhan mietiskelen. Olen vakaassa parisuhteessa, mutta silti on pakko ihmetellä, miksei en esim. tyttöjen baari-illoissa saa koskaan kuulla niitä legendaarisia iskuyrityksiä.
Älkää ymmärtäkö väärin, olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja ulkonäkööni. Ei mun itsetunto romahda tästä tai mitään, mutta lueskelin juuri keskustelua, jossa sanottiin ihan_kaikkien_naisten joutuvan aina silloin tällöin baarivonkaamisen kohteeksi. Kaverit kertovat hauskoja tarinoita hupsuista kosiskelijoista.
Mikäköhän siis on kun en vedä miehiä puoleeni baareissa? :)
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:48"]
Voiko tosiaan olla että kehonkieli kertoo mun olevan varattu? Katselin yleensä aika uteliaana ihmisiä baareissa ja olen kiinnostunut meiningistä. ap
[/quote]
Näillä tiedoilla se on uskottavin selitys. Voi myös olla paikasta kiinni. Lähestytäänkö sun kavereita, kun ootte yhdessä viettämässä iltaa?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:48"]Voiko tosiaan olla että kehonkieli kertoo mun olevan varattu? Katselin yleensä aika uteliaana ihmisiä baareissa ja olen kiinnostunut meiningistä.
ap
[/quote]
Mä en myöskään ymmärrä, miten kehonkieli kertoo jonkun olevan varattu? Paitsi jos on selkeästi jonkun seurassa.
Ehkä et näytä tarpeeksi sexyltä ;)
T: MIES
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:43"]
olen iloinen varattu pullero ja minua pokaillaan jatkuvasti. ei todellakaan ne ihanat prinssit ja sujuvakieliset sutkit vaan rasvatukat, pallomassut ja löpöpöksyt yleensä kauheassa kaasussa. useimmiten saan kuulla että mulla on hyvät tissit tai perse. mieheni kertoo niin melkein joka päivä joten täysin turha kommentti ja iskuyritys. kiitos vaan (nauruista? itkuista?)
olenkin opetellut tuon ylimielisen paskailmeen ja lähentymisyritykset on vähentyneet dramaattisesti luojankiitos.
jos haluat takuupokausta niin alenna tasoa, sekä miehissä että baareissa. kunnon lähiräkälään (ei omaasi), rintavakoa esiin ja pieni känni päälle: aina tulee huomiota, ihan tuskallisuuksiin asti. senkuin valitset siitä prinssi uljas-jonosta joka tissiä kyylää, voi siellä olla helmikin joukossa :)[/quote]
Rintavaon ei tarvitse olla esillä. Seuraa saa vaikka ei ole liian tyrkyn näköinen. Ei edes meikkiä tarvitse olla. :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:49"]Mä mietin joskus samaa ja rohkaistuin kysäseen asiaa kun sekalaisella miesnaisporukalla oltiin sopivan puheliaassa humalassa. Ja näytän kuulemma baarissa saavuttamattomalta: katse on tyhjä, eli en hae kontaktia muihin vaan tuijottelen tyhjään. Näytän ylpeältä ja hymyilen vain ystäville (en siis vastaantuleville miehille). Ja tanssiessa olen omissa oloissani, näytän kuulemma tanssivani vain itselleni. Olen kuulemma kaunis, mutta musta näkee jo kauas että sijoitus ei kannata: ei heru seuraa yöksi, eikä edes mukavaa juttuseuraa illaksi. Ts näytän itseäni täynnä olevalta lesbolta. Joten onneksi en ole sinkku, voisi olla edessä kovat ajat!
[/quote]
Tämä voi kyllä olla se juttu minunkin kohdallani! Ehkä en osaa olla tarpeeksi flirtti tuntemattomille.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:56"]Ehkä et näytä tarpeeksi sexyltä ;)
T: MIES
[/quote]
Sekin voi olla. Ehkä en käyttäydy tarpeeksi, öh, naisellisen seksikkään viehkeästi.
ao
Ystäväni on täydellinen malli naisesta, jolla on jono koko ajan iskemään tulevia miehiä: hän meikkaa hillitysti, eli on luonnonkaunis. Hymyilee aurinkoisesti kaikille ihan rapajuopoista lassukoihin. On pieni ja kiinteä, pukeutuu hyvin mutta ei tyrkysti (ei ole rintavakoa esillä, mutta sääret aina) Tulee toimeen kaikkien kanssa eikä koskaan sano pahaa sanaa. Naiset jäävät juttelemaan hänen kanssaan koska hän näyttää niin mukavalta, miehet koska näyttää niin hyvältä. Hän katsoo ihmisiä silmiin ja säteilee sellaista tietynlaista lämpöä, että on helppo tulla lähelle. Sellainen naapurintyttö, joka sopii yhtä hyvin keittiöön kuin makuuhuoneeseen :) Ja lienee selvää, että on jo parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:38"]Miltä näytät? Miten pukeudut? Millainen kehonkieli? Millaisessa seurassa käyt baareissa? Millaisissa baareissa käyt? Riippuu ihan noista kaikista seikoista. [/quote] Vaalea, sinisilmäinen, hymykuoppainen, kauniiksi kehuttu ainakin oman äidin toimesta ;), mitat 169cm 53kg, urheilen sm-tasolla lajissani, eli sopivasti timmi. Pukeuden yleensä baariin mekkoon. Olen baarissa tyttökavereideni kanssa, isohkolla porukalla, tanssitaan ja jutellaan. Juon aika vähän. Baareissa käyn yleensä pubeissa tai harvoin jollain hyvällä klubilla. Suurinosa perusyökerhoista on musta aika ällöjä. Riittääkö analyysiin? :) ap
[/quote]
Porukassa oleminen on se juttu. Mua lähestytään kaikista harvoin (useimmiten ei lainkaan) kun ollaan porukassa. Eniten jos olen yksin, tai max. 1 naispuolisen kaverin kanssa. Miehille on kuitenkin aika kova kynnys lähestyä yksittäisiä naisia, jotka on naislaumassa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:49"]
Näytän ylpeältä ja hymyilen vain ystäville (en siis vastaantuleville miehille).
[/quote]
Hymyileekö useimmat (?) naiset oikeasti ihan tuntemattomille ihmisille? Olen kyllä itsekin tuota joskus kokeillut, mutta lopputuloksena on vain joko täysin ilmeettömiä miehiä jotka eivät ole huomaavinaankaan tai sellainen hämmentyneen kauhistunut "miksi tuo hymyilee minulle, ei kai se aio iskeä, voi ei katso äkkiä poispäin" -ilme. Sama efekti niin baarissa, työpaikkaruokalassa kuin vaikkapa salilla jossa minusta oli ihan luontevaakin hymyillä ihmisille joita näkee melkein joka päivä...
Enkä ole edes mitenkään ruma, tuntuu vaan että miehet on niin hiton ujoja ja pelokkaita että pelkkä naisen hymy pelottaa raukat ihan tolaltaan. Eikä puhettakaan että sieltä tulisi hymyä takaisin saatikka että tulisivat tekemään tuttavuutta. Itse olen ainakin palannut siihen ilmeettömyyteen, itsensähän siinä vaan nolaa kun noita kauhistuneita ilmeitä katselee...
T. Toinen joka olisi voinut kirjoittaa ap:n tekstin
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:49"]
Mä mietin joskus samaa ja rohkaistuin kysäseen asiaa kun sekalaisella miesnaisporukalla oltiin sopivan puheliaassa humalassa. Ja näytän kuulemma baarissa saavuttamattomalta: katse on tyhjä, eli en hae kontaktia muihin vaan tuijottelen tyhjään. Näytän ylpeältä ja hymyilen vain ystäville (en siis vastaantuleville miehille). Ja tanssiessa olen omissa oloissani, näytän kuulemma tanssivani vain itselleni. Olen kuulemma kaunis, mutta musta näkee jo kauas että sijoitus ei kannata: ei heru seuraa yöksi, eikä edes mukavaa juttuseuraa illaksi. Ts näytän itseäni täynnä olevalta lesbolta. Joten onneksi en ole sinkku, voisi olla edessä kovat ajat!
[/quote]
TS. vaikutan itseäni täynnä olevalta lesbolta *HUUTONAURUA*:D
Valitettavasti pätee minuunkin D:
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:08"]
Porukassa oleminen on se juttu. Mua lähestytään kaikista harvoin (useimmiten ei lainkaan) kun ollaan porukassa. Eniten jos olen yksin, tai max. 1 naispuolisen kaverin kanssa. Miehille on kuitenkin aika kova kynnys lähestyä yksittäisiä naisia, jotka on naislaumassa.
[/quote]
Ei ainakaan mulla vaikuta pätkääkään. Olen käynyt paljon yksinkin keikoilla, ja enintään on tullut toisten tyttöjen kanssa puhuttua vessajonossa. Muuten saa kyllä istua, tanssia ja juoda drinkkejä ypöyksin :/. ihan sama onko yksin, kaksin vai 10 hengen joukossa. Sen sijaan kavereita kyllä on isketty kaikissa näissä tilanteissa, eli ei se mitenkään korreloi joukon koon kanssa.
--30
Mäkin olen miettinyt voisiko se johtua porukassa olemisesta, mutta sinkkukaverit yleensä päätyvät kyllä miesten käsivarsille loppuillasta.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Ei ainakaan mulla vaikuta pätkääkään. Olen käynyt paljon yksinkin keikoilla, ja enintään on tullut toisten tyttöjen kanssa puhuttua vessajonossa. Muuten saa kyllä istua, tanssia ja juoda drinkkejä ypöyksin :/. ihan sama onko yksin, kaksin vai 10 hengen joukossa. Sen sijaan kavereita kyllä on isketty kaikissa näissä tilanteissa, eli ei se mitenkään korreloi joukon koon kanssa.
--30
[/quote]
Kyllä mulla ainakin korreloi :) Miehet lähestyy aina tosi paljon jos liikun yksin (jopa keskellä päivää olen saanut treffikutsuja), sen sijaan kaveriporukassa ei ketään tulla iskemään.
Ehkä sulla on ns. resting bitch face.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:37"]Ehkä sulla on ns. resting bitch face.
[/quote]
Eli? Ilkeä perusilme? :D ehkäpä.
Tosin olen aika hymyilevä.
ap
Olet liian kaunis? Suomessa ei olla läheskään niin sosiaalisia kuin muualla, rakastan brittikulttuuria missä ihmiset on sosiaalisia...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:26"]
[/quote]
--30
[/quote]
Kyllä mulla ainakin korreloi :) Miehet lähestyy aina tosi paljon jos liikun yksin (jopa keskellä päivää olen saanut treffikutsuja), sen sijaan kaveriporukassa ei ketään tulla iskemään.
[/quote]
Älkää nyt jaksako naiset alapeukuttaa katkerina, olette tekin kauniita vaikkei teitä tullakaan iskemään ihan aina :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:51"]Olet liian kaunis? Suomessa ei olla läheskään niin sosiaalisia kuin muualla, rakastan brittikulttuuria missä ihmiset on sosiaalisia...
[/quote]
Mistä alapeukkuja? Se on ihan totta, että jos on liian kaunis niin miehet ei uskalla lähestyä. Yleensä tavallisemman näköisiä lähestytään useammin (söpöjä?).
Mä mietin joskus samaa ja rohkaistuin kysäseen asiaa kun sekalaisella miesnaisporukalla oltiin sopivan puheliaassa humalassa. Ja näytän kuulemma baarissa saavuttamattomalta: katse on tyhjä, eli en hae kontaktia muihin vaan tuijottelen tyhjään. Näytän ylpeältä ja hymyilen vain ystäville (en siis vastaantuleville miehille). Ja tanssiessa olen omissa oloissani, näytän kuulemma tanssivani vain itselleni. Olen kuulemma kaunis, mutta musta näkee jo kauas että sijoitus ei kannata: ei heru seuraa yöksi, eikä edes mukavaa juttuseuraa illaksi. Ts näytän itseäni täynnä olevalta lesbolta. Joten onneksi en ole sinkku, voisi olla edessä kovat ajat!