Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaihtaa puhelin numeron uuteen ja laittaa sen salaiseksi niin kauan siihen menee?

Möttöspössö
22.03.2023 |

Meinaan vaan siksi koska haluan päästä lopullisesti eroon vanhoista ryyppyporukoista kun olen tässä ihan tosissani ajatellut lopettaa juomisen lopullisesti kokonaan....Nii joutuuko siinä odottaa kauankin että se numero vaihtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kukaan vaihtanut puhelinnumeroa?

Vierailija
2/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikka heti voimassa jos haluat. Muista vaan hoitaa sähköpostin, nettipankin ym appsien numeroiden vaihdot nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat puhelinliittymäsi aspaan ja pyydät numeron vaihtoa, he vaihtavat sen saman tien. Tästä vaihdosta usein nykyään lähtee pieni maksu, mutta se on sen arvoista kun pääset näistä ryyppykavereista eroon. Muista mainita että haluat salata numeron.

Vierailija
4/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa blokata kaikki ne entiset numerot kuitenkin puhelimen muistiin koska jos jostain joku saakin numeron tai osaa etsiä niin ei löydä

Vierailija
5/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit uuden numeron ja sim-kortin joko kivijalkaliikkeestä tai netin kautta. Kivijalkaliikkeestä saat kortin heti mukaan, netistä tilattuna odotat postin kulun ajan. Sitten vaan vaihdat kortin puhelimeesi ja suljet vanhan liittymän. Eli aikaa kuluu juuri niin kauan tai vähän kuin itse haluat.

Vierailija
6/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat puhelinliittymäsi aspaan ja pyydät numeron vaihtoa, he vaihtavat sen saman tien. Tästä vaihdosta usein nykyään lähtee pieni maksu, mutta se on sen arvoista kun pääset näistä ryyppykavereista eroon. Muista mainita että haluat salata numeron.

10e maksoi viimeksi kun tein vaihdon. Ja tosiaan muistaa mainita että pitää olla salainen.

Vierailija
7/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä juttu:) juu no se on pienin murhe tässä vaiheessa, pääsiasia vaan että pääsen eroon niistä nii ei oo sitten ainakaan mitään vaaraa että retkahdan:) Onhan mulla antabus mutta silti en ota mitää riskejä. Tää on mun päätös ja nyt se pysyy ihan loppuun saakka.

Vierailija
8/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa blokata kaikki ne entiset numerot kuitenkin puhelimen muistiin koska jos jostain joku saakin numeron tai osaa etsiä niin ei löydä

Niijoo ,Juu :)

Vierailija
9/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä juttu:) juu no se on pienin murhe tässä vaiheessa, pääsiasia vaan että pääsen eroon niistä nii ei oo sitten ainakaan mitään vaaraa että retkahdan:) Onhan mulla antabus mutta silti en ota mitää riskejä. Tää on mun päätös ja nyt se pysyy ihan loppuun saakka.

Tsemppiä sulle ja paljon voimia jatkoon. Ne voimat vastustaa alkoholia ja sitä elämäntapaa kasvaa sitä myötä mitä pitempään olet erossa ja mitä kauempaa sitä katsot. Muutaman vuoden päästä olet kaikelle sille immuuni ja vain ihmettelet mitä tuossakin elämäntavassa näki. Siinä vaiheessa ei ole enää mitään merkitystä vaikka joku entisen elämän ihminen yhteyden saisikin. Olet jo liian kaukana tippuaksesi takaisin.

Vierailija
10/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle ja paljon voimia jatkoon. Ne voimat vastustaa alkoholia ja sitä elämäntapaa kasvaa sitä myötä mitä pitempään olet erossa ja mitä kauempaa sitä katsot. Muutaman vuoden päästä olet kaikelle sille immuuni ja vain ihmettelet mitä tuossakin elämäntavassa näki. Siinä vaiheessa ei ole enää mitään merkitystä vaikka joku entisen elämän ihminen yhteyden saisikin. Olet jo liian kaukana tippuaksesi takaisin.

Kiitos :) kyllä tämä tästä vielä :)

Vierailija
11/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssi jonkun operaattorin liikkeeseen (eri kuin nykyinen, niin saat vielä hyvän diilin kaupanpäälle) ja saat uuden sim-kortin ja numeron mukaasi, liittymän avaamiseen taitaa mennä muutama tunti. Muista käydä sulkemassa se vanha liittymä sit myös.

Vierailija
12/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteja pitää jonottaa, kun yrittää soittaa teleoperaattoreiden "palvelu"numeroihin

Vierailija
13/13 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos numero ei ole ennestään salainen, se kannattaa tehdä ensin operaattorilla koska tiedon päivittyminen numeropalveluille saattaa viedä muutaman päivän. Numeronvaihto vasta sen jälkeen, niin vanhat tuttavuudet eivät saa heti kaivettua uutta numeroasi esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi