Miksi minua ei koskaan lähestytä baarissa?
Ei tämä varsinaisesti minua haittaa, kunhan mietiskelen. Olen vakaassa parisuhteessa, mutta silti on pakko ihmetellä, miksei en esim. tyttöjen baari-illoissa saa koskaan kuulla niitä legendaarisia iskuyrityksiä.
Älkää ymmärtäkö väärin, olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja ulkonäkööni. Ei mun itsetunto romahda tästä tai mitään, mutta lueskelin juuri keskustelua, jossa sanottiin ihan_kaikkien_naisten joutuvan aina silloin tällöin baarivonkaamisen kohteeksi. Kaverit kertovat hauskoja tarinoita hupsuista kosiskelijoista.
Mikäköhän siis on kun en vedä miehiä puoleeni baareissa? :)
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:28"]Sussa on varmasti jotain vikaa.
[/quote]
Niin, mitäköhän se on? :)
ap
Harvoin näkee baarissa naista jota en hirveessä kännissäkään voisi lähestyä.
Ei minuakaan. Luultavasti koska näytän aina tältä: http://i43.tinypic.com/wbqn7k.jpg
Ens kerralla aion tsempata ja panostaa siihen, että hymyilen miehille. Kokeilen auttaisiko... Haluan tulla isketyksi!!!
Miltä näytät? Miten pukeudut? Millainen kehonkieli? Millaisessa seurassa käyt baareissa? Millaisissa baareissa käyt? Riippuu ihan noista kaikista seikoista.
Mäkin olen joskus miettinyt omalla kohdalla tätä asiaa :D yks kaveri on sellanen, jota miehet lähestyy lähes joka kerta. Ulkonäöllisesti ollaan aika tasoissa tän kaverin kanssa, mutta luulen että hän osaa jotenkin ottaa enemmän ja rohkeammin kontaktia miehiin katseellaan ja vähän flirtimmällä käytöksellään kun minä :) lisäks hän jää tosi paljon helpommin juttelemaan vaikka mitä aika ällöjenkin vanhojen ukkojen kanssa, johon en ite ikinä rupeis.., tiedän oman paikkani enkä kaipaa kännistä vonkaamista
Tää on just ärsyttävää kun varatut naiset alkaa sitten testailemaan viehätysvoimaansa ja hakemaabn miesten huomiota. Se että pääsee antamaan pakit jollekin miehelle nostaa itsetuntoa, ai ai, kun tuntuu hyvältä kun voi sanoa miehelle, että "olen varattu".
Sun kehonkieli viestii sun olevan parisuhteessa eikä haku päällä, joten turha lähestyä
olen iloinen varattu pullero ja minua pokaillaan jatkuvasti. ei todellakaan ne ihanat prinssit ja sujuvakieliset sutkit vaan rasvatukat, pallomassut ja löpöpöksyt yleensä kauheassa kaasussa. useimmiten saan kuulla että mulla on hyvät tissit tai perse. mieheni kertoo niin melkein joka päivä joten täysin turha kommentti ja iskuyritys. kiitos vaan (nauruista? itkuista?)
olenkin opetellut tuon ylimielisen paskailmeen ja lähentymisyritykset on vähentyneet dramaattisesti luojankiitos.
jos haluat takuupokausta niin alenna tasoa, sekä miehissä että baareissa. kunnon lähiräkälään (ei omaasi), rintavakoa esiin ja pieni känni päälle: aina tulee huomiota, ihan tuskallisuuksiin asti. senkuin valitset siitä prinssi uljas-jonosta joka tissiä kyylää, voi siellä olla helmikin joukossa :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:42"]
Sun kehonkieli viestii sun olevan parisuhteessa eikä haku päällä, joten turha lähestyä
[/quote]
Samaan aikaan sinkuille sanotaan ettei saa olla haku päällä ettei vaan luulla edes hiukkaakaan epätoivoiseksi :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:43"]
[/quote]
Samaan aikaan sinkuille sanotaan ettei saa olla haku päällä ettei vaan luulla edes hiukkaakaan epätoivoiseksi :D
[/quote]
Kuka sanoo? Toiset naiset sanoo, koska ovat epävarmoja ja yrittävät kontrolloida kilpasiskoja tai pelkäävät omasta puolestaan. Sama juttu lutkittelujen kanssa. Jos nettitrollit ja lassukat sivuutetaan, niin pahimpia lutkittelijoita on toiset naiset.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:38"]Miltä näytät? Miten pukeudut? Millainen kehonkieli? Millaisessa seurassa käyt baareissa? Millaisissa baareissa käyt? Riippuu ihan noista kaikista seikoista.
[/quote]
Vaalea, sinisilmäinen, hymykuoppainen, kauniiksi kehuttu ainakin oman äidin toimesta ;), mitat 169cm 53kg, urheilen sm-tasolla lajissani, eli sopivasti timmi. Pukeuden yleensä baariin mekkoon. Olen baarissa tyttökavereideni kanssa, isohkolla porukalla, tanssitaan ja jutellaan. Juon aika vähän.
Baareissa käyn yleensä pubeissa tai harvoin jollain hyvällä klubilla. Suurinosa perusyökerhoista on musta aika ällöjä.
Riittääkö analyysiin? :)
ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:43"]
[/quote]
[/quote]
Niin no ei kannatakaan kuunnella tyhmiä neuvoja :D mieluummin mä lähestyn niitä, joista näkee, että itekin etsivät seuraa
Voiko tosiaan olla että kehonkieli kertoo mun olevan varattu? Katselin yleensä aika uteliaana ihmisiä baareissa ja olen kiinnostunut meiningistä.
ap
Ehkä sun pitäisi vilkuilla enemmän miehiä, mutta kun olet varattu, niin miksi vitussa tekisit niin?
Olet kuivan seksitön. Susta näkee, että ei saa hyviä kyytejä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:24"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:07"]Miksi sinua ap kiinnostaa tämä asia niin kovasti? Jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin miksi edes haluat tietää omaa markkina-arvoasi? (Jota on muuten hyvin vaikeaa arvioida ilman kuvaa.) Olen itse varattu, enkä todellakaan muista, onko minua kukaan lähestynyt tai minulle flirttaillut baarissa. Eikä kyse olisi siitä, että olisin ollut niin tukevassa humalassa. Mikä ihmeen pakkomielle miesten huomio on osalle naisista? [/quote] Taitaa ottaa koville, kun et itse taida olla tyylikäs ja kaunis nainen. Kysymyshän ei ole nyt mistään pakkomielteestä eikä tähän keskusteluun liity onnellinen parisuhde. Mielestäni mielenkiintoinen aihe vaikken ap olekaan ja sinunlaisiasi nipoja tietty löytyy. [/quote] No ihan normaalisti pukeutuva kolmekymppinen ja melko tavallisen näköinen nainen. Ei ota koville, olen ihan sinut itseni kanssa. Helpottaa kummasti asioita, kun tiedostaa oman ulkonäkönsä, eikä kuvittele olevansa mikään nuoren Cindy Crawfordin kaksoisolento. Ja ennen kuin ehdit nyt kilahtamaan, ei, ap ei ole väittänyt olevansa Cindy Crawfordin kaksoisolento. [/quote] Yrititpä olla näppärä vastauksessasi. Puhut asian vierestä eikä tällainen pikkunäppäryys auta. [/quote] No anteeksi että loukkasin sinua. :D Yritin vastata asiallisesti, mutta pieleen näköjään meni. [/quote] Heh, et sinä minua pysty moikkaamaan. Naurattaa ajatuskin ja samoin sinä.
[/quote]
Kiva, että sainkin jonkun päivään aikaiseksi iloa niin paljon, että naurattaa. Kyllä minä pystyisin sinua moikkaamaan, se on sitten eri asia, että vastaatko moikkaukseen. Mutta moikkamoi nyt vaan!