Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua ei koskaan lähestytä baarissa?

Vierailija
16.06.2015 |

Ei tämä varsinaisesti minua haittaa, kunhan mietiskelen. Olen vakaassa parisuhteessa, mutta silti on pakko ihmetellä, miksei en esim. tyttöjen baari-illoissa saa koskaan kuulla niitä legendaarisia iskuyrityksiä.

Älkää ymmärtäkö väärin, olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja ulkonäkööni. Ei mun itsetunto romahda tästä tai mitään, mutta lueskelin juuri keskustelua, jossa sanottiin ihan_kaikkien_naisten joutuvan aina silloin tällöin baarivonkaamisen kohteeksi. Kaverit kertovat hauskoja tarinoita hupsuista kosiskelijoista.

Mikäköhän siis on kun en vedä miehiä puoleeni baareissa? :)

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kasvot ainakaan ihan vastenmieliset ole :)

ap

Vierailija
2/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä helpolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:39"]Et näytä helpolta
[/quote]

Tämä!

Vierailija
4/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:20"]

En väitä olevani mikään ultrababe ja superkaunotar, mutta varmaan ihan perusvetävän näköinen mimmi, ainakin muissa kuvioissa miehet viihtyvät seurassa. Pointtini oli se, että kaikki, ihan minkä vain näköiset tuttuni laidasta laitaan valittelevat miesten iskuyrityksiä ja ympärillä pörräämistä. Ja aiemmin keskustelussa miehet vakuutteliva, että ylipaino tai veemäinen luonnekaan ei ole este yhdenyönjutulle, joten olen vähän hämmentynyt: mikä mussa mättää! ap

[/quote]

Edelleen: olet porukassa + sen oloinen, ettei iskeminen kannata. Kehonkieli on kaikki kaikessa ja sä et selkeästi ole helpostlähestyttävän näköinen. Mun tuntemia kauniita (ja varattuja) naisia isketään aina, mutta ne onkin flirttejä ja helposti lähestyttäviä.

Ylipäänsä se millaiselta vaikuttaa vaikuttaa enemmän kuin se miltä näyttää. Tästä syystä tavisten keskuudessa on suuria eroja millaisia lähestymisiä saa ja miten paljon.

Vierailija
5/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole tullut jo ilmeiset. Olet isossa kaveriporukassa, et ota kontaktia miehiin flirttailevin katsein, olemuksesi ja ehkä pukeutumisesi on sellainen ettet ole hakemassa miesseuraa.

On se ihme että tällaista pitää edes ihmetellä. Jos olisit mies, niin olisit jo tottunut siihen, että kukaan ei koskaan tule iskemään, vaikka olisit kuinka etsimässä naisseuraa.

Vierailija
6/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:42"]

Eiköhän tässä ole tullut jo ilmeiset. Olet isossa kaveriporukassa, et ota kontaktia miehiin flirttailevin katsein, olemuksesi ja ehkä pukeutumisesi on sellainen ettet ole hakemassa miesseuraa.

On se ihme että tällaista pitää edes ihmetellä. Jos olisit mies, niin olisit jo tottunut siihen, että kukaan ei koskaan tule iskemään, vaikka olisit kuinka etsimässä naisseuraa.

[/quote]

Älä nyt, ap haluaa tuhat viestiä siitä miten on mukamas liian kaunis jopa yhden yön panon hakemiseen, kun miehet on NIIN pelokkaita lähestymään moista kaunotarta :D Kyllähän sen nyt näkee heti mikä tässä on takana.

Vierailija
7/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:58"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:51"]Olet liian kaunis? Suomessa ei olla läheskään niin sosiaalisia kuin muualla, rakastan brittikulttuuria missä ihmiset on sosiaalisia... [/quote] Mistä alapeukkuja? Se on ihan totta, että jos on liian kaunis niin miehet ei uskalla lähestyä. Yleensä tavallisemman näköisiä lähestytään useammin (söpöjä?). [/quote] Kyllä komeat miehet uskaltavat lähestyä kauniita naisia. Tavikset toki eivät. [/quote] Niitä komeita miehiä harvoin näkee baareissa.

[/quote]

Näkyy. Puhun nyt suurimpien kaupunkien parhaimmista baareista - en todellakaan pikkupaikkakuntien jostain hikisistä teinihelveteistä. Etenkin esim. juhlapyhien kuten uv:n tai pikkujoulujen aikaan on baareissa vielä parempi tarjonta, kun muutoin harrastuksissa ja töissä aikaansaviettävät sinkkumiehet eksyy niihin suuremmalla todennäköisyydellä. 
[/quote] Kokemusta Helsingin hienoimmista yökerhoista. Komeus ei ole suomalaisten miesten valttikortti useinkaan, etenkään pääkaupunkiseudulla. Totuus kuitenkin on, että useat miehet lähtevät radalle löytääkseen petiseuraa. Helpoin tapa sitä saada, on lähestyä näitä hymyileviä, paljastavasti pukeutuvia neitoja. Ei niitä kauniita, kenties kylmän oloisia naisia. Kauniit naiset saavat usein kehuja miehiltä kiertoteitse, iskuyrityksiä taas ei niin paljon kuin tavalliset.

Vierailija
8/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:42"]

[/quote]

Älä nyt, ap haluaa tuhat viestiä siitä miten on mukamas liian kaunis jopa yhden yön panon hakemiseen, kun miehet on NIIN pelokkaita lähestymään moista kaunotarta :D Kyllähän sen nyt näkee heti mikä tässä on takana.
[/quote]

En itse usko tämän olevan syy :)ehkäpä joillakin, mutta tuskin minun kohdallani. En myöskään usko että olisin liian ruma iskuyrityksille.
Mut muita hyviä pointteja oon saanut
ap

Vierailija
9/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne kuin ap:lla. Olen tyylikäs, nätti ja iloinen mutta kukaan ei lähesty baarissa. Kerran yksi mies lähestyi ja torjuessani hänet sanoi hän arvanneensa, koska vaikutin siltä, että olin tullut baariin nauttimaan ystävieni seurasta enkä yhtään vilkuillut ympärilleni. Uskon itse kyseen olevan siitä, että jos olet varattu etkä hae seuraa, viestität sen olemuksellasi. Et ole tällöin tippaakaan tyrkky.

Vierailija
10/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua ap kiinnostaa tämä asia niin kovasti? Jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin miksi edes haluat tietää omaa markkina-arvoasi? (Jota on muuten hyvin vaikeaa arvioida ilman kuvaa.) Olen itse varattu, enkä todellakaan muista, onko minua kukaan lähestynyt tai minulle flirttaillut baarissa. Eikä kyse olisi siitä, että olisin ollut niin tukevassa humalassa. Mikä ihmeen pakkomielle miesten huomio on osalle naisista?

Vierailija
11/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:07"]Miksi sinua ap kiinnostaa tämä asia niin kovasti? Jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin miksi edes haluat tietää omaa markkina-arvoasi? (Jota on muuten hyvin vaikeaa arvioida ilman kuvaa.) Olen itse varattu, enkä todellakaan muista, onko minua kukaan lähestynyt tai minulle flirttaillut baarissa. Eikä kyse olisi siitä, että olisin ollut niin tukevassa humalassa. Mikä ihmeen pakkomielle miesten huomio on osalle naisista?
[/quote]
Taitaa ottaa koville, kun et itse taida olla tyylikäs ja kaunis nainen. Kysymyshän ei ole nyt mistään pakkomielteestä eikä tähän keskusteluun liity onnellinen parisuhde. Mielestäni mielenkiintoinen aihe vaikken ap olekaan ja sinunlaisiasi nipoja tietty löytyy.

Vierailija
12/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:48"]Voiko tosiaan olla että kehonkieli kertoo mun olevan varattu? Katselin yleensä aika uteliaana ihmisiä baareissa ja olen kiinnostunut meiningistä.

ap
[/quote]
Katseletko niitä suu auki?

Vierailija
13/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:07"]Miksi sinua ap kiinnostaa tämä asia niin kovasti? Jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin miksi edes haluat tietää omaa markkina-arvoasi? (Jota on muuten hyvin vaikeaa arvioida ilman kuvaa.) Olen itse varattu, enkä todellakaan muista, onko minua kukaan lähestynyt tai minulle flirttaillut baarissa. Eikä kyse olisi siitä, että olisin ollut niin tukevassa humalassa. Mikä ihmeen pakkomielle miesten huomio on osalle naisista? [/quote] Taitaa ottaa koville, kun et itse taida olla tyylikäs ja kaunis nainen. Kysymyshän ei ole nyt mistään pakkomielteestä eikä tähän keskusteluun liity onnellinen parisuhde. Mielestäni mielenkiintoinen aihe vaikken ap olekaan ja sinunlaisiasi nipoja tietty löytyy.

[/quote]

No ihan normaalisti pukeutuva kolmekymppinen ja melko tavallisen näköinen nainen. Ei ota koville, olen ihan sinut itseni kanssa. Helpottaa kummasti asioita, kun tiedostaa oman ulkonäkönsä, eikä kuvittele olevansa mikään nuoren Cindy Crawfordin kaksoisolento. Ja ennen kuin ehdit nyt kilahtamaan, ei, ap ei ole väittänyt olevansa Cindy Crawfordin kaksoisolento.

Vierailija
14/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:07"]Miksi sinua ap kiinnostaa tämä asia niin kovasti? Jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin miksi edes haluat tietää omaa markkina-arvoasi? (Jota on muuten hyvin vaikeaa arvioida ilman kuvaa.) Olen itse varattu, enkä todellakaan muista, onko minua kukaan lähestynyt tai minulle flirttaillut baarissa. Eikä kyse olisi siitä, että olisin ollut niin tukevassa humalassa. Mikä ihmeen pakkomielle miesten huomio on osalle naisista? [/quote] Taitaa ottaa koville, kun et itse taida olla tyylikäs ja kaunis nainen. Kysymyshän ei ole nyt mistään pakkomielteestä eikä tähän keskusteluun liity onnellinen parisuhde. Mielestäni mielenkiintoinen aihe vaikken ap olekaan ja sinunlaisiasi nipoja tietty löytyy.

[/quote]

No ihan normaalisti pukeutuva kolmekymppinen ja melko tavallisen näköinen nainen. Ei ota koville, olen ihan sinut itseni kanssa. Helpottaa kummasti asioita, kun tiedostaa oman ulkonäkönsä, eikä kuvittele olevansa mikään nuoren Cindy Crawfordin kaksoisolento. Ja ennen kuin ehdit nyt kilahtamaan, ei, ap ei ole väittänyt olevansa Cindy Crawfordin kaksoisolento.
[/quote]
Yrititpä olla näppärä vastauksessasi. Puhut asian vierestä eikä tällainen pikkunäppäryys auta.

Vierailija
15/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole kiinnostuneita naisesta joka on lihava, huonoihoinen , rasvainen tukka, ruma meikki ja vaatteet , hengitys haisee, juo kaikkien tuopit tyhjiksi, tupakoi, ja on kova ääninen örveltäjä ! 

Vierailija
16/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:07"]Miksi sinua ap kiinnostaa tämä asia niin kovasti? Jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin miksi edes haluat tietää omaa markkina-arvoasi? (Jota on muuten hyvin vaikeaa arvioida ilman kuvaa.) Olen itse varattu, enkä todellakaan muista, onko minua kukaan lähestynyt tai minulle flirttaillut baarissa. Eikä kyse olisi siitä, että olisin ollut niin tukevassa humalassa. Mikä ihmeen pakkomielle miesten huomio on osalle naisista? [/quote] Taitaa ottaa koville, kun et itse taida olla tyylikäs ja kaunis nainen. Kysymyshän ei ole nyt mistään pakkomielteestä eikä tähän keskusteluun liity onnellinen parisuhde. Mielestäni mielenkiintoinen aihe vaikken ap olekaan ja sinunlaisiasi nipoja tietty löytyy. [/quote] No ihan normaalisti pukeutuva kolmekymppinen ja melko tavallisen näköinen nainen. Ei ota koville, olen ihan sinut itseni kanssa. Helpottaa kummasti asioita, kun tiedostaa oman ulkonäkönsä, eikä kuvittele olevansa mikään nuoren Cindy Crawfordin kaksoisolento. Ja ennen kuin ehdit nyt kilahtamaan, ei, ap ei ole väittänyt olevansa Cindy Crawfordin kaksoisolento. [/quote] Yrititpä olla näppärä vastauksessasi. Puhut asian vierestä eikä tällainen pikkunäppäryys auta.

[/quote]

No anteeksi että loukkasin sinua. :D Yritin vastata asiallisesti, mutta pieleen näköjään meni.

Vierailija
17/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:48"]Voiko tosiaan olla että kehonkieli kertoo mun olevan varattu? Katselin yleensä aika uteliaana ihmisiä baareissa ja olen kiinnostunut meiningistä.

ap
[/quote]
Katseletko niitä suu auki?
[/quote]
Niin vai katseletko uteliaana kuin ulla taalasmaa? Se selittäisi ongelman.

Vierailija
18/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:07"]Miksi sinua ap kiinnostaa tämä asia niin kovasti? Jos olet onnellisessa parisuhteessa, niin miksi edes haluat tietää omaa markkina-arvoasi? (Jota on muuten hyvin vaikeaa arvioida ilman kuvaa.) Olen itse varattu, enkä todellakaan muista, onko minua kukaan lähestynyt tai minulle flirttaillut baarissa. Eikä kyse olisi siitä, että olisin ollut niin tukevassa humalassa. Mikä ihmeen pakkomielle miesten huomio on osalle naisista? [/quote] Taitaa ottaa koville, kun et itse taida olla tyylikäs ja kaunis nainen. Kysymyshän ei ole nyt mistään pakkomielteestä eikä tähän keskusteluun liity onnellinen parisuhde. Mielestäni mielenkiintoinen aihe vaikken ap olekaan ja sinunlaisiasi nipoja tietty löytyy. [/quote] No ihan normaalisti pukeutuva kolmekymppinen ja melko tavallisen näköinen nainen. Ei ota koville, olen ihan sinut itseni kanssa. Helpottaa kummasti asioita, kun tiedostaa oman ulkonäkönsä, eikä kuvittele olevansa mikään nuoren Cindy Crawfordin kaksoisolento. Ja ennen kuin ehdit nyt kilahtamaan, ei, ap ei ole väittänyt olevansa Cindy Crawfordin kaksoisolento. [/quote] Yrititpä olla näppärä vastauksessasi. Puhut asian vierestä eikä tällainen pikkunäppäryys auta.

[/quote]

No anteeksi että loukkasin sinua. :D Yritin vastata asiallisesti, mutta pieleen näköjään meni.
[/quote]
Heh, et sinä minua pysty moikkaamaan. Naurattaa ajatuskin ja samoin sinä.

Vierailija
19/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:39"]

lisäks hän jää tosi paljon helpommin juttelemaan vaikka mitä aika ällöjenkin vanhojen ukkojen kanssa, johon en ite ikinä rupeis..

[/quote]

Siinähän se on. Mullakin on kaveri, joka ottaa flirttinä varmaan spurgujen huutelutkin. Itse en vastaa enkä reagoi moihin ällötyksiin. Hymyä ei irtoa, enkä kaipaa moisia "vonkauksia".

Vierailija
20/78 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:24"]

[/quote]

[/quote]
Heh, et sinä minua pysty moikkaamaan. Naurattaa ajatuskin ja samoin sinä.
[/quote
Siis loukkaamaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi