Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Otz -kengistä?

Vierailija
16.06.2015 |

Mitä mieltä ja millaisia kokemuksia teillä on Otz -kengistä? Eli niistä ergonomisista, pellavaisista kangaskengistä joissa on hitunen myös espadrillo-henkeä. Kannattaako Otz-kengät ostaa?

Ovatko millaiset jalassa ja pitkäaikaisessa käytössä? Onko koko ns. normaali vai normaalia isompi/pienempi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten voit saada muutamassa kuukaudessa OTZ-kenkäsi loppuunkäytetyiksi.

Olen tällainen noin sadan kilon keijukainen,asiakaspalvelussa ja koko päivän jalkojen päällä, askelia tulee tuhansia joka päivä ja käyttänyt omiani työkäytössä nyt n. 3kk. Jalassa n.50-60h joka viikko eli vähintää 600tuntia olleet käytössä ja muutaman kertaa olleet pesukoneessa eivätkä kengät ole menneet miksikään.

Edes väri ei ole pahasti haalistunut,vaikka ovat punaiset.

Tämä pätee ehkä vanhoihin malleihin, mutta ainakaan 2019 OTZit eivät kestä edes koko kesää. Kangas kauhtunut puhki kantapään kohdalta taitteesta ja toisessa kengässä kunnon purkauma siinä kohtaa missä jalkaterä taipuu. Normihintaan en enää osta. Jos alesta irtoaa alle 40 euron voin harkita. Mukavat ovat muuten eivätkä jalat hikoa

Vierailija
42/45 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi paha onnettomuus Otzit jalassa. Tosin olen näitä käyttänyt jo kolmisen vuotta ( siis ei tätä paria pelkästään )ja olen tykännyt kovasti. Tänä kesänä sattui kuitenkin muutaman kerran linksahdus sisäsyrjälle ja viime viikolla tapahtui jotain rappusia alas tullessani, nilkkani murtui. Jotenkin jalka pääsi liukumaan mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsalaan!

Vierailija
44/45 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko teillä kokemuksia millaisia tällä hetkellä myytävät mallit?

Omat vanhat otzit jo räjähdyspisteessä ja mietin onko kenkä muuttunut viime vuosina? Kaupan esittelyssä puhuttiin jostain nahkapäällisestä korkin päällä? Omissani on vain korkkia pohjallisessa ja just siitä tykkään kun ei hiosta ja tuntuu hyvältä jalkapohjaa vasten. Nahka kuulostaisi siltä ettei toimi samoin. Pliis kertokaa vinkkinne, kesäkengät pitäis tilata pikimmiten!

Vierailija
45/45 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkipohjallisen päällä nykyään ohut haljasnahka.

Ovat vieläkin mukavammat käytössä, pehmeämmät ja hiostamattomammat.

Muuten täysin samat kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi