IHANAA! LAPSENI PÄÄSI YLIOPISTOON OPISKELEMAAN MATEMATIIKKAA
Kommentit (17)
Tyttäreni on niin fiksu! Pakahdun onnesta! Ap
Matikkaan on helppo päästä, todelliset pärjääjät löytyvät vasta tokana vuonna.
Eipä taida kummoinen tulevaisuus olla jos joutui odottamaan valintakoetuloksia. Todelliset kyvyt pääsee katsos yo-todistuksen perusteella.
Jaa ei kiinnosta. Iha turhii aiheita tämmöset
Kyllä, lääkärit, ekonomit ja juristit ovat alinta luokkaa kun joutuvat läpäisemään pääsykokeen. Onneksi sentään sinne ammattikorkea hotellitradenomi-linjalle on todistusvalinta niin ei pääse heikompi aines sisälle.
Eiks sinne pääse suoraan, jos pitkä matikka o L?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:02"]
Eiks sinne pääse suoraan, jos pitkä matikka o L?
[/quote]
Työkaverin tytär pääsi kun matikka oli E, mutta en tiedä onko muita aineita ollut vaikuttamassa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:58"]
[/quote]
t. lähihoitaja
Kannattaa muistaa, että suurin osa yliopistoon hakevista ei sinne pääse, ei edes lukemaan matematiikkaa tai kemiaa. Silti peruskoulunsa keskenjättäneet mammat täällä mollailee, että sinne pääsee kaikki - paitsi he itse.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:10"]
Kannattaa muistaa, että suurin osa yliopistoon hakevista ei sinne pääse, ei edes lukemaan matematiikkaa tai kemiaa. Silti peruskoulunsa keskenjättäneet mammat täällä mollailee, että sinne pääsee kaikki - paitsi he itse.
[/quote]
Minä en päässyt, mutta kyllähän se huvittaa "tyttäreni on niin fiksu" vaikka ei ole suoraan päässyt. Mulla on kyllä ällä matikasta, mutta se ei riittänyt, kun ihan eri aloille hain. Harmittanut kyllä, etten matikkaan pyrkinyt, mutta luulin aikoinaan, että sieltä ei tule kuin opettajia.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:58"]
[/quote]
t. lähihoitaja
[/quote]
Ja lähihoitajiavalmistuu pilvin pimein, kun sinne pääsee kuka tahansa pölkkypää opiskelemaan.
onnea!!:)