Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Otz -kengistä?

Vierailija
16.06.2015 |

Mitä mieltä ja millaisia kokemuksia teillä on Otz -kengistä? Eli niistä ergonomisista, pellavaisista kangaskengistä joissa on hitunen myös espadrillo-henkeä. Kannattaako Otz-kengät ostaa?

Ovatko millaiset jalassa ja pitkäaikaisessa käytössä? Onko koko ns. normaali vai normaalia isompi/pienempi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aamutossuissa liikenteeseen lähtisi, mutta Otz kengissä lähden ja pidän myös työkenkänä.

Otzit ovat ns. mukavuuskengät ja ne ovat nyt muodissa. Tomssit, Skecherssit, Otzit ym.vastaavat.

Kaikista on kokemusta, mutta Otzit parhaat.

Vierailija
22/45 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi suositella. Hinta-laatusuhde on aivan surkea, kengät ovat todella lyhytikäiset ja jo muutamassa kuukaudessa loppuunkäytetyt. Lisäksi asiakaspalvelu on todella töykeää ja asiakasta vähättelevää. Yrityksellä ei ilmeisesti ole myöskään minkäänlaisia eettisiä standardeja tehtaissa, joissa kengät valmistutetaan (Kiinassa). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten voit saada muutamassa kuukaudessa OTZ-kenkäsi loppuunkäytetyiksi.

Olen tällainen noin sadan kilon keijukainen,asiakaspalvelussa ja koko päivän jalkojen päällä, askelia tulee tuhansia joka päivä ja käyttänyt omiani työkäytössä nyt n. 3kk. Jalassa n.50-60h joka viikko eli vähintää 600tuntia olleet käytössä ja muutaman kertaa olleet pesukoneessa eivätkä kengät ole menneet miksikään.

Edes väri ei ole pahasti haalistunut,vaikka ovat punaiset.

Vierailija
24/45 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkenkinä hyvät, mutta jouduin suurentamaam saksilla sitä aukkoa koska alkoi painaa päivän mittaan kun jalat turpoaa seistessä... Eli jos on korkea jalka sovita ensin.

Vierailija
25/45 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pessyt korkkipohjaakin varovaisesti käsin? Mulla hikoaa ihan mitkä vaan kengät ja pohjallisetkin tekisi mieli pestä, vaikka eivät vielä ainakaan onneksi haise.

Olen kyllä tykännyt lompsotella niillä. Ainoa miinus on muidenkin mainitsema tiukka suuaukko korkeajalkapöytäiselle.

Vierailija
26/45 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omiani korkkipohjallisiani liottanut pesuvatissa eikä mene miksikään.

Ja kokeillut kuulemaani vinkkiä, että hajut lähtee pohjallisesta pois hyvin, kun laittaa ne minigrip pussiin ja muutamaksi tunniksi pakastimeen.

Vierailija
27/45 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
28/45 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsala

Vierailija
29/45 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jalat hikoilee ja jo kuukaudessa pohjiin pinttyi kamala haju, kun ilman sukkia oon käyttänyt. Työkenkinä ovat olleet kyllä ihan mukavat ja tykkäisin käyttää niitä. Mutta se haju. Uh!!

Vierailija
30/45 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös tutustua muihin samankaltaisiin kenkiin, koska nuo ovat kuitenkin melko hintavat. Esimerkiksi www.vaatekauppoja.fi tarjoaa paljon hyviä ja edullisia kenkiä. Varsinkin nyt on mukavia loppukesän tarjouksia käynnissä.

Vierailija
31/45 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin otzit ja kokemukseni oli, että parin käyttökerran jälkeen olivat hyvät jalassa. Ensin tuli vähän rakkoa varpaaseen ja nilkkaan, mutta korkkipohja muotoutui tosi nopeasti hyväksi. On hyvä kävellä pitkiäkin matkoja. Itse olen tottunut käyttämään vielä pehmeäpohjaisempia kenkiä, mutta hyvä näilläkin on kävellä. Musta väri on alkanut haalistua jo alle 1kk käytössä, mutta musta on muutenkin pellavassa vähän hankala väri pysymään. Ostaisin jotkut toisen väriset nyt, jos saisin vielä toisetkin! Mutta edelleen laittaisin saman rahan tähän! Kurikassa on ainakin kenkäkauppa, josta kävin omani sovittamassa ja hakemassa.

Vierailija
32/45 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTZit ovat tosi mukavat myös "lenkillä". Olimme Espanjassa ja kävelimme  6 päivää peräjälkeen reipasta vauhtia rannassa 3-4 tuntia päivässä OTZeilla sen jälkeen, kun kallis lenkkikenkä alkoi hiertää jalassa. Ilman sukkia ei yhtään hiertymää ja pohkeet aamulla kuin ei olisi edes ollutkaan lenkillä. Suosittelen

Vierailija
33/45 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ovat ihanat jalassa, MUTTA itsellä kestäneet todella huonosti (2 kenkäpari meni kesässä). Ja tähän hintaan se on mielestäni liikaa. Ensimmäisestä parista jouduin reklaamaan maahantuojalle ja kokemus oli samankaltainen mitä edellä, tökeröintä aspaa miesmuistiin.

Vaikka pidän kengistä kovin, niin yhden kesän kengiksi ne ovat liian kalliit omalle kukkarolleni. Tosi harmi, luulin jo löytäneeni täydelliset kesäkengät.

34/45 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän näistä. Olen ostanut Vikingin laivoilta, Hki-Tukholma-välillä on ainakin.

Mulla on farkun väriset ja punaiset, lisäksi talviset mustat jodhpurmaiset lyhyellä varrella.

Suosittelen!

Vierailija
35/45 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Step-in Kenkäkauppa Kajaani. Sieltä löytyy

Vierailija
36/45 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat nimenomaan kauniit.

Vierailija
37/45 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku pessyt korkkipohjaakin varovaisesti käsin? Mulla hikoaa ihan mitkä vaan kengät ja pohjallisetkin tekisi mieli pestä, vaikka eivät vielä ainakaan onneksi haise.

Olen kyllä tykännyt lompsotella niillä. Ainoa miinus on muidenkin mainitsema tiukka suuaukko korkeajalkapöytäiselle.

Irrota korkkipohjat, heitä kangas pesukoneeseen ja sirottele korkkipohjallisten päälle yöksi kahvinpuruja.

Ravistele aamulla purut pois ja pyyhkäise vaikka jollain liinalla, etteivät jää haisemaan ja sinulla on taatusti freesit kengät taas jaloissasi.

Vierailija
38/45 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai näitä uusimpien mallin otzeja voi pestä koneessa? Irtokorkkipohja on, mutta sitten kiinteä korkkipohja jota ei saa irti?

Sateella arvatenkin kastui ja rumat rannut jäi keskelle kenkää ja haluaisin ne nyt puhtaaksi, onko vinkkejä? :)

Vierailija
39/45 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan haaveilin ja vihdoin maltoin ostaa.Olen hyvin pettynyt laatuun.Käytössä ollut n.1,5 kk.Reikä varpaan kohdalla,pohjat kulunut,tosi liukkaat muovimatolla.Hinta-laatusuhde ei vastaa odotuksiani.Koko vastaa hyvin normikokoa.Mukavat ovat jalassa.

Vierailija
40/45 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otzien pohja korkkia joka muotoutuu jalan mukaan, todelliset terveyskengät!!!!

Koko päivän jaksaa seisoa, raumalaiselta minäkin haen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi