Nainen on kauneimmillaan 16-20v!
Mitä vanhemmaksi itse tulee, sitä selvemmin tämän asian näkee. On tieteysti poikkeuksia jne.
Meillä on toimistolla noin 40 30-45v naista. Heistä ehkä yksi on kivannäköinen ja 2 pantavan näköisiä.
Nyt jos ajatellaan, että jonkun lukion 40 abityttöä astuis eteen, siinä olisi varmasti 50% kauniita ja 90% pantavan näköisiä.
Kommentit (8)
Haha voi sun pitäis nähdä minkänäköisiä meidän lukion abitytöt on... saattais mielimuuttua :D
T. Lukiotyttö
16-vuotiaat tiukkapillut on parhaita. Ihanasti ääntelevät kun nai rajun hellästi suurella kyrvällä.
Itse olen rupsahtanut jo nyt 20-vuotiaana :( Parhaalta näytin 17-18v. Vaikka tästä suunta on vain alaspäin niin pitää silti alkaa panostaa varmaan vielä enemmän ulkonäköön.
Mulla ulkonäkö on kyllä vain parantunut iän myötä. Olen pian 25-vuotias, ja olen nyt paljon paremman näköinen kuin 17-20-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:43"]
Mulla ulkonäkö on kyllä vain parantunut iän myötä. Olen pian 25-vuotias, ja olen nyt paljon paremman näköinen kuin 17-20-vuotiaana.
[/quote]
tai 16...jopa sitäkin ennen.
Nainen on kauneimmillaan sängyssä alasti ja huokailee kun nuolen pillua.
No jaa. Tänään tapasin todella kauniin n50v naisen. Upea iho ja kauniit hiukset, hoikka vartalo, kaunis hymy. Sitten ikäluokkaa 20-30v naisia ylipainoineen, roikkuvat hiukset ja epäsiisti olemus. Nainen voi olla kaunis hyvin eri ikäisinä tai toisaalta näyttää tunkkaiselta ja elahtaneelta. Toki pääsääntöisesti naarassukupuoli on viehkeimmillään juurikin alle 20-vuotisena. Mutta niin se on miestenkin kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:32"]
Mitä vanhemmaksi itse tulee, sitä selvemmin tämän asian näkee. On tieteysti poikkeuksia jne.
Meillä on toimistolla noin 40 30-45v naista. Heistä ehkä yksi on kivannäköinen ja 2 pantavan näköisiä.
Nyt jos ajatellaan, että jonkun lukion 40 abityttöä astuis eteen, siinä olisi varmasti 50% kauniita ja 90% pantavan näköisiä.
[/quote]
En usko. Nainen on hedelmällisimpään 30-kymppisenä. Jos evoluutio pitää paikkaansa, hän on silloin myöskin haluttavin. http://yle.fi/uutiset/tutkimus_naisten_hedelmallisyys_saavuttaa_huippunsa_kolmekymppisena/6742548