Nämä äänestäjäryhmät ovat hylänneet Trumpin
Nämä äänestäjäryhmät jotka ennen kannattivat Trumppia ovat nyt muuttaneet mielensä:
CNN:n linkki Youtubessa
Kommentit (58)
Näistä ryhmistä kyse:
Valkoiset miehet
Gen X
Katoliset
Ei koulutusta tai alhainen koulutus
Pienituloiset
Vierailija kirjoitti:
Näistä ryhmistä kyse:
Valkoiset miehet
Gen X
Katoliset
Ei koulutusta tai alhainen koulutus
Pienituloiset
Niin ja naimisissa olevat
Vasemmiston valheita. Todellisuudessa Presidentti Trumpin kannatus on korkeampi kuin yhdenkään aiemman presidentin.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston valheita. Todellisuudessa Presidentti Trumpin kannatus on korkeampi kuin yhdenkään aiemman presidentin.
No mitkä on ne äänestäjät joiden joukossa tuki on kasvanut? Kun menettää niin paljon muualta?
Mm. Katolisilta tippunut tuki varmasti taas paaviriidan takia.
Persut kannattaa edelleen. Heille tärkeintä on että Suomalaisella duunarilla menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa että onko tämä vitsi, vai joku magaidiootti vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitkä on ne äänestäjät joiden joukossa tuki on kasvanut? Kun menettää niin paljon muualta?
Mm. Katolisilta tippunut tuki varmasti taas paaviriidan takia.
Oikeisto on aika suvaitsevaista. Muskin heilauttelukaan ei häirinnyt yhtään Israel-lobbya. Hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa että onko tämä vitsi, vai joku magaidiootti vakavissaan.
Näillä on omat tiedot omassa kuplassaan. Alternative facts.
Vierailija kirjoitti:
Persut kannattaa edelleen. Heille tärkeintä on että Suomalaisella duunarilla menee huonosti.
Kunhan suomalaisilla yleensä menee huonosti, on persu tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei suoraan mutta kiertäen. Tuolla laidalla kannatus kasvaa mitä huonommin maalla menee?
Ryhmä, joka on hylännyt Trumpin:
- kaikki joilla on ÄO yli 80
Vierailija kirjoitti:
Ryhmä, joka on hylännyt Trumpin:
- kaikki joilla on ÄO yli 80
Nämä eivät ole koskaan kannattaneetkaan.
Pienituloisten tarve äänestää reppareita USA:ssa on kyllä ihme juttu. Haluan että mulla on vähemmän rahaa? Haluan ettei terveysvakuutukseen tai mihinkään tule helpotusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei suoraan mutta kiertäen. Tuolla laidalla kannatus kasvaa mitä huonommin maalla menee?
Pitää vain keksiä joku syntipukki. Sanna on aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisten tarve äänestää reppareita USA:ssa on kyllä ihme juttu. Haluan että mulla on vähemmän rahaa? Haluan ettei terveysvakuutukseen tai mihinkään tule helpotusta?
Jos katsoo pelkkää Fox "Newsia", maailmankuva on aika jännä.
Hauska oli se irlantilainen pappi joka saarnasi, että "Herra ota Trump" ja kun yleisö nauroi, niin korjasi, että "Ota Trumpin tuskat pois" 😆
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että minulla on mahdollisuus menestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että minulla on mahdollisuus menestykseen.
Haluan että jos joskus ihmeen kautta olen miljardööri niin saan verohelpotuksia MUTTA ennen kuin pääsen siihen asti kaikki on kallista, mihinkään ei ole varaa, lasten koulut on huonoja jne jne
Hyvä diili🤔
Miksi tästä ei saa keskustella?
CNN on ihan luotettava lähde. Camoon!!