Ostan kaiken pippurin koko Suomesta ja tulen rikkaaksi
Kaikki käyttää keittiössä pippuria ja minulla on helvetisti rahaa niin ajattelin että ostan kaikki pippurit koko Suomen kaikista kaupoista. Sitten kun ei kukaan enää pysty ostamaan pippuria mistään, alan myymään sitä kymmenkertaisella hinnalla ja minusta tulee rikas.
Kommentit (16)
Entäpä jos kaikki siirtyy käyttämään lipstikkaa, sitä kun saa ihan lähiluonnosta?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sitten paljon pippureita hyllyllä.
Tuntuu, että vielä ei ole ihan kaikki pippurit hyllyssä.
No ei vaan, hyvä idea.
Jokohan vessapaperin hamstraajat on saaneet kaikki käytettyä? Minä ja moni muu koetettiin selittää, että Suomessa ei paperi lopu, kunte niissä maissa, missä ei ole omaa tuotantoa, sain vain alanuolia.
vähän väsynyt provo, mutta jos joku olisi tosissaan, niin ei riitä ostaa Suomesta. Pitää käydä myös Ruotsissa, estää kyseisen tuotteen tilaaminen netistä ja yleensä maahantuonti kokonaan.
Toimiva idea, jos samalla saa suljettua pippurin maahantuomisen. Ulkolaisista neittikaupoista kun voi kuluttajakin pippuria tilata ja paikalliset myyjät tuoda maailmalta lisää myytävää.
Pippuri ainakin säilyy varmemmin kuin vaikkapa sokeri. Ei haittaa liika kosteus tai putkirikko!
Sahrami kannattaisi paremmin. On kalliimpaa ja pienissä pusseissa. Käyttäjänä vakavaraiset mummot, jotka eivät osaa tilata netistä.
Vierailija kirjoitti:
Pippuri ainakin säilyy varmemmin kuin vaikkapa sokeri. Ei haittaa liika kosteus tai putkirikko!
Oletko huomannut, että sokeri on itse asiassa ainoita elintarvikkeita, joissa ei ole edes parasta ennen -päiväystä. Jopa suolassa on, mutta sokerissa ei. Sokeri säilyy ikuisesti, jos olosuhteet ovat otolliset.
Minä osta kaiken suolan , se elinehto ihmiselle, mikään ei maistu miltään ilman suolaa. Siinä sitä vasta rikastuukin.
Mitä historia on meille opettanut - älä yritä kahlita markkinataloutta.
Pippurisi vanhenevat hyllylle jahka ihmiset villiintyvät jostain tyystin eri mausteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, että sokeri on itse asiassa ainoita elintarvikkeita, joissa ei ole edes parasta ennen -päiväystä. Jopa suolassa on, mutta sokerissa ei. Sokeri säilyy ikuisesti, jos olosuhteet ovat otolliset.
Tuossa se pointti onkin. Muistan nähneeni netissä kuvia jonkun hamstraajan sokerivarastosta, joka sijaitsi niinkin kuivassa paikassa kuin kesämökin saunassa....
Muuten hyvä idea mutta kaupathan tilaa innoissaan pippuria kaksin verroin enemmän kun huomaavat kovan menekin.
Tosi hyvä ajatus! Mä teen myös tällaisen urakäännöksen ja alan ostamaan p*askapaperia niin johan rikkaudet alkavat kulkemaan ovelle!
Aika pippurinen idea!!! hehe
Tajusitteko tuon vitsin? Pitääkö selittää miksi vitsini oli hauska?
Noh...ensinnäkin, aloittaja aikoo ostaa kaikki PIPPURIT suomesta. Ja tiedättehän sanonnan, että joku on esim. pieni, mutta PIPPURINEN. Käytin tuota pippuri sanaa vitsinä kuvaillen aloittajan ideaa pippuriseksi. Se oli nerokas ja erinomainen vitsi.
Kiitos.
Sinulla on sitten paljon pippureita hyllyllä.