Hui, mikä yö
Olin tosi kipeä. Yskitti, oli kuumetta, en saanut nukutuksi. Onneksi teinin isä on ok. Teini on yskän takia kotona. Valis
Kommentit (8)
Teidänhän pitäisi toivoa, että paranisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli ja on kipeä, mutta lähti vaan töihin, vaikka varotin sitä, että tartuttaa kaikki muut ja joutuu viikon päästä tekemään kaikki työt yksin kun muut on kipeenä.
Olipa ikävää, että lähti töihin. Mä olen aina kotona ja nyt on teinikin kotona. Ap
Olit sitten oikeassa. Viime joulu oli toiveidesi mukaan viimeisesi. Nyt pääset pois tästä maallisesta kurjuudestasi. Kirkkaampi kruunu odottaan.
Vierailija kirjoitti:
Olit sitten oikeassa. Viime joulu oli toiveidesi mukaan viimeisesi. Nyt pääset pois tästä maallisesta kurjuudestasi. Kirkkaampi kruunu odottaan.
Sen näkee aikanaan. Ap
Pitäisi toivoa, että ap paranee...Ei, jestas sentään; Täällä on ihan yritetty käskyttää ihan vieraita ihmisiä. Tämä on kyllä niin outo tapaus, että!
Mulla oli kans pari päivää sitte ankeat yöt. Kaiketi kuumeilua mutta pari yötä meni nukkumatta peittoa siirrellessä. Peitto päälle, kuuma, peitto pois, kylmä. Onneks nyt oon saanu muutaman yön nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi toivoa, että ap paranee...Ei, jestas sentään; Täällä on ihan yritetty käskyttää ihan vieraita ihmisiä. Tämä on kyllä niin outo tapaus, että!
Minkä ihmeen takia nostat vuosia vanhan ketjun?! Onhan Valis ollut palstalla joka päivä edelleenkin.
Mun mies oli ja on kipeä, mutta lähti vaan töihin, vaikka varotin sitä, että tartuttaa kaikki muut ja joutuu viikon päästä tekemään kaikki työt yksin kun muut on kipeenä.