Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankin palvelumaksu joka kuukausi lähes 5€!!

Vierailija
16.06.2015 |

Käytän vain nettipankkia ja ottavat joka kk lähes 5€ tililtä. Osuus pankki.. Onko muillakin näin korkeat maksut?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpaa kuitenkin. Mulla on sveitsiläinen tili ja palvelumaksu n. 18 euroa/kk.

Vierailija
22/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pankkiisi ja kysy, miten maksuja voisi pienentää. Kertovat mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 4.70€ /kk

- 2.70e netistä
- 2e kortista

(2e kortti kpl /kk)

Vierailija
24/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit ovat hirveitä kiskureita nykyään. Koko pankkitoiminta on ihan perseestä, koska pankit tekevät rahaa tyhjästä. Seteleillä ei ole oikeasti mitään arvoa, vaan sen arvo perustuu sopimukseen. Aina kun joku ottaa lainaa, pankit vain kirjoittavat lainasumman sinulle velaksi ja itselleen saatavaksi. Oikeasti niillä ei tarvitse olla kuin kymmenen prosenttia holvissa seteleinä lainasta, jonka otat. Eli jos lainaat pankilta 1000 euroa, riittää kun pankilla on holvissa sen jälkeen keskuspankilta lainattua keskuspankkirahaa 100 euroa. Talletat rahan pankkitilille ja näin on syntynyt uutta rahaa tyhjästä. Sen jälkeen pankki voi taas lainata siitä sinun heille velkaa olevasta 900 eurosta yhdeksälle ihmiselle 1000 euroa. Kaikki liikkeellä oleva raha on jonkun velkaa. Jos kaikki velalliset yhtääkkiä haluaisivat otta rahansa pois pankista, pankki ei kykenisi antamaan ihmisille heidän rahojaan. Koko pankkitoiminta on perseestä ja aiheuttaa kaikki talouskriisit maailmassa. Ja ihmiset suostuvat vapaaehtoisesti lihottamaan näitä kiskuripankkiireja, mikä on järjetöntä. Koko pankkijärjestelmä on rikollista toiminaa, jota tuetaan verorahoilla. Jos pankki menee konkurssiin, veronmaksajat joutuvat ne pelastamaan. Järjetöntä.

Vierailija
25/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla op ja palvelumaksut 4,7e/kk. Sisältää nettipankkitunnukset ja visa electronin.

Tili myös s-pankissa ja se on ilmainen.

Vierailija
26/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa Danskessa enää mitään, kun kilpailutin pankit.

Vierailija
27/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on op ja joskus lähtee jokunen sentti. Ilmeisesti automaatilta rahan nostaminen/tilin katsominen maksaa. Verkkopankki ja kortti ei kyllä mulle maksa mitään...? Miehellä on myös op ja hänen tililtä lähtee joka kk pari euroa vaikka tilikäyttäytyminen ei eroa mun käytöstä. Mistähän tuo ero johtuu?

Vierailija
28/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:41"]

Voiko käyttötilin muuttaa säästötiliksi? Eli jos tilillä ei paljon tapahtumia, niin eikö olisi kannattavampaa muuttaa se talletustiliksi tai muuksi vastaavaksi

[/quote]

Voi muuttaa, ainakin Danskessa. Nyt en tosin muista, onnistuuko muuttaminen nettipankissa vai tarvitseeko mennä ihan konttoriin vai soittamalla asiakaspalveluun. (selviää varmasti kun katsot nettipankista ohjeita)

Vierailija
29/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:14"]

Mulla op ja palvelumaksut 4,7e/kk. Sisältää nettipankkitunnukset ja visa electronin. Tili myös s-pankissa ja se on ilmainen.

[/quote]

Miksi et siirry kokonaan s-pankkiin? Sieltä nettipankki ja debit-kortti. Ilmainen.

Vierailija
30/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:08"]

Pankit ovat hirveitä kiskureita nykyään. Koko pankkitoiminta on ihan perseestä, koska pankit tekevät rahaa tyhjästä. Seteleillä ei ole oikeasti mitään arvoa, vaan sen arvo perustuu sopimukseen. Aina kun joku ottaa lainaa, pankit vain kirjoittavat lainasumman sinulle velaksi ja itselleen saatavaksi. Oikeasti niillä ei tarvitse olla kuin kymmenen prosenttia holvissa seteleinä lainasta, jonka otat. Eli jos lainaat pankilta 1000 euroa, riittää kun pankilla on holvissa sen jälkeen keskuspankilta lainattua keskuspankkirahaa 100 euroa. Talletat rahan pankkitilille ja näin on syntynyt uutta rahaa tyhjästä. Sen jälkeen pankki voi taas lainata siitä sinun heille velkaa olevasta 900 eurosta yhdeksälle ihmiselle 1000 euroa. Kaikki liikkeellä oleva raha on jonkun velkaa. Jos kaikki velalliset yhtääkkiä haluaisivat otta rahansa pois pankista, pankki ei kykenisi antamaan ihmisille heidän rahojaan. Koko pankkitoiminta on perseestä ja aiheuttaa kaikki talouskriisit maailmassa. Ja ihmiset suostuvat vapaaehtoisesti lihottamaan näitä kiskuripankkiireja, mikä on järjetöntä. Koko pankkijärjestelmä on rikollista toiminaa, jota tuetaan verorahoilla. Jos pankki menee konkurssiin, veronmaksajat joutuvat ne pelastamaan. Järjetöntä.

[/quote]

Ja sinä sitten jaksat tuota ristiretkeäsi.... :D

Hihhuleita on monenlaisia... huoh.

Vierailija
31/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:31"]

Mulla Nordealla 2 euroa ja Danskella 6,40.

[/quote]

Ohis, mutta meillä Dansken etupaketissa maksut ovat jotain 3,5 €.

Vierailija
32/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankissa nettipankista 1€ ja electron kortista 4€, eli yhteensä 5€ kuussa minimissään. Jos on katsonut automaatista saldoa tai nostaa rahaa yli 5 (?) kertaa kuussa, niin menee lisämaksua.

Ajattelin siirtyä s-pankin asiakkaaksi, niillä nettipankki ja kortti maksuttomia asiakasomistajille.

Ketuttaa maksaa pankkipalveluista kun tilille ei joka kuukausi tule yhtään rahaakaan.

t.köyhäopiskelija

Vierailija
33/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:42"]

Joo ihan pyllystä. Mullakin lähtee vähintään toi 5e.. joskus lähteny enemmänki, ihan ihme maksuja peritään nykyään kaikesta.

[/quote]

No se johtuu siitä, että korot ovat nyt älyttömän alhaalla ja pankkienkin on jostain revittävä sitä rahaa.

Vierailija
34/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:41"]

Voiko käyttötilin muuttaa säästötiliksi? Eli jos tilillä ei paljon tapahtumia, niin eikö olisi kannattavampaa muuttaa se talletustiliksi tai muuksi vastaavaksi

[/quote]

Voi kain sen muuttaa, mutta ainakin Dansken säästötilissä (en nyt muista tarkkaa nimeä) oli rajana kolme nostoa kuukaudessa. Sen jälkeen meni lisämaksuja.

Vierailija
35/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:29"]

Nordealla myös, olisko jotain 4 e?

[/quote]

Mulla Nordea ottaa tosi harvoin palvelumaksua. Ehkä 3-4kk välein menee n.7e. Käytän nettipankkia, joskus nostan käteistä.  Oiskohan kyse erilaisista tilimuodoista? mulla vain visa electron. Olen kuullut myös, että pelkkä saldon katsominen automaatilla maksaa jotenkin. 

Vierailija
36/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:14"]

Mulla op ja palvelumaksut 4,7e/kk. Sisältää nettipankkitunnukset ja visa electronin. Tili myös s-pankissa ja se on ilmainen.

[/quote]

Miksi et siirry kokonaan s-pankkiin? Sieltä nettipankki ja debit-kortti. Ilmainen.

[/quote]Myös credit-kortti maksuton.

Vierailija
37/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Handelsbanken, kk maksu 1,50e. Ainoa joka harmittaa on että olen vahingossa 2 krt ylittänyt tilini (koska kaupat ei aina peri maksujaan heti) ja silloin pankki ottaa heti 10e ylityksestä...vaikka ylitys on molemmilla kerroilla ollutt vain muutaman euron luokkaa.

Vierailija
38/38 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita mulla on 16 euron paikleilla joka kk