Uusi silarimuoti - b/c kupit
Jenkeissä kuulemma kuuminta hottia on ottaa laihaan kroppaan kiinteät B tai pienehköt C-kupit. Naiset, erityisesti laihat naiset haluavat käyttää avonaisia toppeja ja olla tyylikkäitä. Taylor Swift ja Miranda Kerr ovat jo hankkineet tämän ihan pienen kohotuksen ja pienen suurennuksen. Kate Hudsonin myös huhutaan tehneen minimaalisen rintojen kohotuksen kahden imetyksen jälkeen. Heidän tavoitteensa on käyttää tiukkoja iltapukuja ja toppaamattomia bikinejä ja niin että yleisilme on tyylikäs. Hyvä ihanne. Miten paljon pelkällä salitreenillä voi vaikuttaa samanlaisen loputuloksen saadakseen. Itsekään en halua jättibosia!
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:51"]Jokainen hyväitsetuntoinen nainen pitää itseään luomuna parhaimpana.
[/quote] Tottakai. En minäkään ole silareita hankkimassa, mutta ymmärrän hyvin miksi jotkut haluavat vain minimaalisen suurennuksen ja kohotuksen. On noillla hollywoodissakin paineet, kun pitää olla rasvaton ja siltikin rinnat.
Nyt eletään kyllä mun aikaa. Koko teini-iän sai hävetä muhkeaa pyöreää peppua (liian iso) ja b-kupin rintoja (liian pienet).
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:00"]Ei salitreenillä tissejä voi hankkia, rinnat kun ovat läskiä.
[/quote] Ei voikaan mutta voi treenata lihasta joka on rinnan alla. Minä olen hoikka mutta en rinnaton. Pieni pyöreä peppu ja normaalit rinnat. Huomaan että ruumiinrakenteeni on hieman Kate Hudsonin kaltainen ja olen imettänyt kahta lasta yhteensä 3 vuotta kuten Kate myös. Kudostyyppi on sellainen ettei roiku. Tuollainen minimaalinen kohotus olis ideaali, koska haluan treenata salilla ja rasavaprosentti tulee vain pienentymään. Haluan myös säilyttää hoikan yleisilmeen ja jättirinnoilla ei voi edes juosta ja näyttää läskimmältä.
Harmi kun menin ottamaan jo DD-kupin silarit xD
No ei tää paha voi olla. Mulla ry 86cm, vy 64cm, ja ly 88cm.
Eri juttu jos ry 105cm, vy 70cm, ja ly 90cm.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:09"]Harmi kun menin ottamaan jo DD-kupin silarit xD
No ei tää paha voi olla. Mulla ry 86cm, vy 64cm, ja ly 88cm.
Eri juttu jos ry 105cm, vy 70cm, ja ly 90cm.
[/quote] Joo, siis mun mielestä rinnat kropan mukaan jos siis voi valita. Ei VS enkeleilläkään ole jättibosia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:56"]
Jenkeissä kuulemma kuuminta hottia on ottaa laihaan kroppaan kiinteät B tai pienehköt C-kupit.
Hyvä ihanne.
[/quote]
Ei todellakaan. Ihan yhtä hyvä ihanne kuin leikellä ja laittaa niitä muhkuroita muualle kehoon.
Jos kyttyrät selässä tulisi muotiin, ei pienikään kyttyrä olisi sen enempää hyvä ihanne.
Oon game of thronesissa ihaillu pieniä silikoneja. Tekee rinnoista just kivan pystyt ja kauniit.
Kukaan tuntemani mies ei tykkää "annanicoleista" vaan juuri tuollaisista napakoista, sopusuhtaisista rinnoista hyvässä vartalossa. Siinä mielessä olenkin ihmetellyt, ketä varten noita isoja meijereitä tehdään. Nehän on hankalat noin käytännössä kuitenkin.
Jokainen hyväitsetuntoinen nainen pitää itseään luomuna parhaimpana.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:00"]Ei salitreenillä tissejä voi hankkia, rinnat kun ovat läskiä. [/quote] Ei voikaan mutta voi treenata lihasta joka on rinnan alla. Minä olen hoikka mutta en rinnaton. Pieni pyöreä peppu ja normaalit rinnat. Huomaan että ruumiinrakenteeni on hieman Kate Hudsonin kaltainen ja olen imettänyt kahta lasta yhteensä 3 vuotta kuten Kate myös. Kudostyyppi on sellainen ettei roiku. Tuollainen minimaalinen kohotus olis ideaali, koska haluan treenata salilla ja rasavaprosentti tulee vain pienentymään. Haluan myös säilyttää hoikan yleisilmeen ja jättirinnoilla ei voi edes juosta ja näyttää läskimmältä.
[/quote]
Treenaamalla voi ihan ainoastaan vain ja yksin saada rinnat pieniksi ja lopulta katoamaan. Se rintalihastreeni ei valitettavasti yhtään mitenkään kohota rintoja. Siinä vaiheessa, kun treeni on niin kovaa, että sillä vaikutetaan lihakseen muotoon, niin siinä vaiheessa se treeni jo syö kehon rasvakudosta, myös sieltä rinnasta.
Jos rintalihastreeni kasvattaisi tai kohottaisi rintoja, niin kaikilla fitnessmisseillä olisi isot pystyt luomurinnat, ja kehonrakentajanaisilla vasta isot pystyt luomutissit olisikin!
Ja teille joille asia on uusi, niin ei, näillä misseillä ja kehonrakentajilla ei ole luomutissit. Tässä selittämästäni syystä. Niillä, joilla näissä lajeissa ei ole silareita, ei ole tissejä lainkaan. Tässä selittämästäni syystä.
Hoikalla naisella voi olla kohtuukokoiset luonnonmeijerit, mutta kovalla treenillä nekin saa katoamaan. Harva mies tykkää ylisuurista boobseista, varsinkaan jossei ne sovi kehon muotoihin (Katie Price ennen), mutta usea mies tykkää kyllä siitä, että rinnat on kohtuullisen kokoiset ja kroppa symmetrinen ja siinä on naisellinen muoto (rinnat suunnilleen samaa mittaa kuin lantio, vyötärö selvästi kapeampi). Tästä syystä myös silareita laitellaan.
Miehen silmään sellanen Kate Upton on enemmän se ideaali, kun Kate Hudson. Mutta siittä isompia ei missään nimessä kehon mittasuhteet huomioiden voi olla, jos haluaa näyttää vielä sillälailla hyvältä ja normaalilta. Isommalla naisella voi tietty olla suhteessa siis isommat, kuhan ne sopii samalla tavalla ideaalisti kehoon kun Uptonilla. Eli ei voi sanoa, että jonkun koon rinta tai jonkun litramäärän silari on maksimi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:22"]Oon game of thronesissa ihaillu pieniä silikoneja. Tekee rinnoista just kivan pystyt ja kauniit.
[/quote] Mä myös katsoin eilen juorulehdestä Kate Hudsonin rantakuvia Kreikasta. Ihan just mun ihannekroppa. Siro, mutta lihasta. Pieni pyöreä peppu ja pienet tosi pyöreät ja kiinteät rinnat. Samassa lehdessä (ruotsalaisessa) kerrottiin tämän olevan nyt in.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:59"]Nyt eletään kyllä mun aikaa. Koko teini-iän sai hävetä muhkeaa pyöreää peppua (liian iso) ja b-kupin rintoja (liian pienet).
[/quote] Itse asiassa ei enää. Liian iso peppu ei ole in vaan kaunis ja pyöreä, ei liian leveä. Jopa Kim Kardashian kuulemma katuu perseimplanttejaan koska raskaana siitä tulee jo liian iso.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:09"]Miehen silmään sellanen Kate Upton on enemmän se ideaali, kun Kate Hudson. Mutta siittä isompia ei missään nimessä kehon mittasuhteet huomioiden voi olla, jos haluaa näyttää vielä sillälailla hyvältä ja normaalilta. Isommalla naisella voi tietty olla suhteessa siis isommat, kuhan ne sopii samalla tavalla ideaalisti kehoon kun Uptonilla. Eli ei voi sanoa, että jonkun koon rinta tai jonkun litramäärän silari on maksimi.
[/quote] Kate Upton on toki virkistävän erilainen malli; tavallista painavampi, isot rinnat mutta hyvin tasapaksu vyötärö. Kate Upton on vasta parikymppinen ja lapseton. En tiedä mitä painovoima tekee hänen rinnoilleen iän myötä. Kate Hudson on 36 vuotias kahden lapsen äiti ja mielestäni tosi hyvin säilynyt. Jotenkin piristävän trimmi ja sopusuhtainen. Seksikäs vaikka ei ole isoja rintoja tai isoa peppua. Kuitenkin rantakuvista näkee että treenattu on. Reisilihakset erottuvat ja silti jalat ovat hoikat.