Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saiturinpörssin 5e:n hiusväri- vituttaa!Pilasivat hiukset!

Vierailija
09.06.2015 |

http://www.beauty-cos.de/wp-content/uploads/2014/08/brilliantes-braun.jpg

Swarzkopf:in million colors ruskea hiusväri 6-0 ja muka täydellinen harmaapeittävyys!!!IN MY ASS!!!

Vaaleat hiukseni eivät saaneet väriä lainkaan, vaikka hiuksiini tarttuu muut hiusvärit.

Pilasivat hiukseni samanlailla kuin vuosia sitten kirpputorilta ostamani väri.

Koitin katsoa viimeistä käyttöpäivää, ei ollut helppolukuinen...oli joko 2014 tai 2015 elokuu, jos veikkaus osuu oikeaan.

Hiukset ohenivat ja tahmaantuivat täysin---ja vitutus on suunnaton!En toivo tätä kenellekään muille, siis siksi varoituksen sana.

PERKLES:/

5e meni siis siihen , että pilasin hiukseni. Luulin, että kauppaväreihin voi edes luottaa. Mitä vielä!

Ja kampaamohintoja en suostu maksamaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:08"]

Minkälaiset sun hiukset olivat ennen värjäystä? Oliko vaalennetut vai luonnollisen vaaleat?

[/quote]

Sekä että, luonnollisen vaaleanruskeat sekä tehdyt raidat, eivät tarttuneet kumpaakaan pohjaan, sekä tahmasivat hiukset täysin takkuun. Tätä ei ole koskaan sattunut kaupasta ostamieni muiden värien kanssa.Ap

Vierailija
2/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös  viikko sitten tummempama ja ihan paska laatu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat hiljeni:/ Ap

Vierailija
4/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian läpinäkyvä. 

Vierailija
5/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi. Jos sulla on vaaleat hiukset, kuten itse kerroit, et niitä millään markettiväreillä saa suoraan ruskeiksi. 

Vierailija
6/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:39"]

Äly hoi. Jos sulla on vaaleat hiukset, kuten itse kerroit, et niitä millään markettiväreillä saa suoraan ruskeiksi. 

[/quote]

Äly hoi, sitten on tapahtunut ihme! Olen aiemmilla väreillä saanut vaaleisiin tarttumaan.

Ap

Vierailija
7/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"]

Liian läpinäkyvä. 

[/quote]

Täh? Siis meinaatko, että mainostan tuota? Minähän kerroin oman HUONON kokemukseni.

Ehkä pitäisikin sitten kehua aiheetta. VMP!

Vierailija
8/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:17"]

[/quote]

Äly hoi, sitten on tapahtunut ihme! Olen aiemmilla väreillä saanut vaaleisiin tarttumaan.

Ap

[/quote]

Osa tarttuu osa ei, kannattaa siitä purkista tsekata tälläinen kohta:

http://www.overstuffed.co.uk/wp-content/uploads/2013/01/schwartzkopf-color-mark-chart-1024x615.jpg

Jossa yleensä lukee että esimerkkejä vaaleammille tai tummemmille ei suositella. 

Vierailija
9/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin tota samaa ainetta ja aion testata nyt. Kerron sitten miten kävi.

Vierailija
10/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa välttää noita halppisvärejä, mullakin huonoja kokemuksia niistä :/

Vierailija
11/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:17"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Osa tarttuu osa ei, kannattaa siitä purkista tsekata tälläinen kohta:

http://www.overstuffed.co.uk/wp-content/uploads/2013/01/schwartzkopf-color-mark-chart-1024x615.jpg

Jossa yleensä lukee että esimerkkejä vaaleammille tai tummemmille ei suositella. 

[/quote]

Kiitos. Mutta minulla on ensimmäisen esimerkin väriset, eivät siis blondit.

Vierailija
12/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oletit 5 euron väripurkilta? Ehkä siitä syystä kannattaisi sinne kampaamoon mennä ettei itse pilaa noilla paskoilla tuotteilla hiuksiaan. 

Vierailija
13/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa kirpputorilta edes värejä? :D 

Vierailija
14/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja 9 siis Ap.

Kyllä ainakin opin tästä jotakin kantapään kautta. En osta enää, vaikka kuinka hinta olisi houkutteleva. Sehän kertoo myös luultavasti jotakin?Ehkä paskaerä saatu halvemmalla?Tai sit ei, mutta yksi asiakas ainakin on pettynyt. Toivottavasti toimii muilla eri tavalla.

Ap

Vierailija
15/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Niin, tein vuosia sitten väärin, sain jo kasvatettua kunnon letin ja opin näköjään taas uutta tehtyäni väärin.

Onneksi sinä et mokaa koskaan. Lyö vain lyötyä.

Ap

Vierailija
16/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:24"]

Mitä ihmettä oletit 5 euron väripurkilta? Ehkä siitä syystä kannattaisi sinne kampaamoon mennä ettei itse pilaa noilla paskoilla tuotteilla hiuksiaan. 

[/quote]

Olet oikeassa. Tämä meni siihen sarjaan, että liian hyvää ollakseen totta:)

Vierailija
17/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Niin, tein vuosia sitten väärin, sain jo kasvatettua kunnon letin ja opin näköjään taas uutta tehtyäni väärin.

Onneksi sinä et mokaa koskaan. Lyö vain lyötyä.

Ap

[/quote]

Mokaan, mutta ei tulisi mieleen ostaa kirpputorilta mitään kosmetiikkaa. Tiedä miten vanhoja tai käpälöityjä ne on. Ihan siis hygieniasyistä.

Suosittelen kuitenkin ettei tee itse ja säästä jollei aivan varma asiasta ole, kampaaja on ammattilainen kuitenkin...

Vierailija
18/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä värjäsin markettivärillä vaaleat hiukset sinimustaksi. Hyvin tarttui jo ensimmäisellä värjäyksellä, ja tyvikasvukin peittyy täydellisesti.

Vierailija
19/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se kampaamohinta olisi suolainen, olisiko tässä tapauksessa kuitenkin mahdollista joustaa? Ehkä ammattilainen pystyisi auttamaan, koska pilalle mennyt letti on suuri surku. Hyvä, että kerrot huonostakin kokemuksesta! Ihan sama, mitä kosmetiikkatuote maksaa - ei sen silti myrkyllinen tai tuhoava pidä olla.

Vierailija
20/36 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjäsin saman tarjouksen väreillä, mutta vaaleaksi. Hieman kellertävä väri, mutta olisi tullut luultavasti kampaajallakin, alla punainen väri ja oma tukka kuparinruskea. Pari kertaa hopeashampoota ja keltaisuus tiessään. En valita :) kaksi pakettia ostin ja kympillä sain tukan kuosiin!