Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kuinka käyttäydytte kun nainen EI kiinnosta?

Vierailija
15.06.2015 |

Sanotko suoraan? Jätät vastaamatta viesteihin? Valehtelet olevasi varattu? Kertokaahan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehet ovat aina esittäneet kiinnostunutta siihen asti, kunnes saavat seksiä. Muutaman kerran jälkeen uskaltavat sanoa ääneen, että seksisuhde on ollut mielessä, ei muu.

Vierailija
22/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:43"]

Eihän tuossa kysymyksessäsi ole päätä eikä häntää?

[/quote]

Kuinka niin? Totta kai on. Kuinka mies kohtelee naista, joka on aloitteellinen mutta miestä ei kiinnosta? Mulle esim. on usein jätetty vastaamatta viesteihin (treffiehdotukseen). Mitä muuta teette?

Ap

[/quote]

Pahoitteluni! Minulle tuli akuutti lukihäiriökohtaus. Luin, että miten mies käyttäytyy silloin kun naista ei kiinnosta. Dementia vissiin...

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Yrittäisin jotenkin kohteliaasti, mutta selväsi ilmoittaa, että ei kiinnosta. Olettaen, että oikeasti ei kiinnosta, siis ei seksi eikä parisuhde.

[/quote]

mutta jos seksi kiinnostaisi sen naisen kanssa (parisuhde ei) niin antaisitko sen naisen ymmärtää, että olisit kiinnostunut vakavemmasta että pääsisit pöksyihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:43"]

Eihän tuossa kysymyksessäsi ole päätä eikä häntää?

[/quote]

Kuinka niin? Totta kai on. Kuinka mies kohtelee naista, joka on aloitteellinen mutta miestä ei kiinnosta? Mulle esim. on usein jätetty vastaamatta viesteihin (treffiehdotukseen). Mitä muuta teette?

Ap

[/quote]

Pahoitteluni! Minulle tuli akuutti lukihäiriökohtaus. Luin, että miten mies käyttäytyy silloin kun naista ei kiinnosta. Dementia vissiin...

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Yrittäisin jotenkin kohteliaasti, mutta selväsi ilmoittaa, että ei kiinnosta. Olettaen, että oikeasti ei kiinnosta, siis ei seksi eikä parisuhde.

[/quote]

mutta jos seksi kiinnostaisi sen naisen kanssa (parisuhde ei) niin antaisitko sen naisen ymmärtää, että olisit kiinnostunut vakavemmasta että pääsisit pöksyihin?

[/quote]

Jos rehellisiä ollaan, niin en ainakaan mitenkään alleviivaisi sitä, että olen kiinnostunut ainoastaan seksistä. En kyllä pystyisi myöskään valehtelemaan, jos nainen ihan suoraan asiaa kysyisi.

Vierailija
24/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"]

Minulle miehet ovat aina esittäneet kiinnostunutta siihen asti, kunnes saavat seksiä. Muutaman kerran jälkeen uskaltavat sanoa ääneen, että seksisuhde on ollut mielessä, ei muu.

[/quote]

Tosin he ovat olleet passivisempia yhteydenotoissa. Jos mies on ollut oikeasti kiinnostunut, niin on pitänyt tiiviisti yhteyttä ja sopinut tapaamisia.

Vierailija
25/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt kanssa, miksi niin monet miehet valehtelevat. Minun on vaikeata uskoa, että yhtä moni nainen alentuisi harrastamaan jotakin radio silencea tmv. keskenkasvuisten pelleilyä.

Vierailija
26/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kun lukee niin taidan siirtyä nunnaluostariin.. hohhoijaa...  :/ Toisaalta sitäpä se elämä jo muutenkin on. En päästä ketään miestä lähelleni kun en luota niihin.

Vierailija
27/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin suoraan, että sori vaan, ei kiinnosta. Syitä en kertonut vaikka niitä tivattiin lähes aina. Ainoo perusteluni oli että omalta puoleltani ei ole tunnetta enkä usko sen syttyvän vaikka yritettäisiinkin.

Todellisia syitä olivat esim. naisen mustasukkaisuus, naiivi yksinkertaisuus., aivan erilaiset arvot, jotkut piirteet joita en voinut sietää, pari kertaa myös ulkonäkö ja naisen suku, täydellinen ripustautuminen minuun ja omasta elämästä luopuminen. Pahapa näitä on päin näköä paiskata.

On minutkin jätetty. Jos nainen on sanonut, että ei halua jatkaa, niin siinä se. En jäänyt roikkumaan ja rukoilemaan enkä kyselemään ja kyseenalaistamaan naisen syitä. Nuolin haavani ja uusi yritys kun mielenkiintoinen nainen osui kohdalle Turha näistä masentua. Jos minulle eivät kelpaa kaikki naiset, niin en minäkään kelpaa kaikille naisille. Tää on fakta ja lähtökohta.

t. Onnellisesti naimisissa elävä mies

Vierailija
28/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:25"]

Tätä kun lukee niin taidan siirtyä nunnaluostariin.. hohhoijaa...  :/ Toisaalta sitäpä se elämä jo muutenkin on. En päästä ketään miestä lähelleni kun en luota niihin.

[/quote]

En tiedä mistä kohdista varsinaisesti olet riemastunut, mutta kannattaa luottaa yhteen asiaan. Siihen, että miehet ajattelevat ja toimivat niin kuin miehet ajattelevat ja toimivat.

Miehen 1-prioriteetti on seksi, mutta kyllä miehetkin rakastuvat kun oikea tulee kohdalle. 

Vierailija
29/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että et anna ihmiselle mahdollisuutta kehittyä kun et kerro näistä asioista joita hän ei ehkä itse näe itsessään. Asiat voi myös esittää hienotunteisella tavalla.

Vierailija
30/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori, mutta _useita_ miehiä deittaillut nainen. Minulla on periaatteessa jatkuvasti joku, sitten juttu päättyy, vanha tyyppi ottaa yhteyttä, tapaan uuden, toinen vanha tyyppi ottaa yhteyttä jne., tiedän siis deittailusta ihan tarpeeksi :) Vaisto on se ykkösasia, tosin jos ihmisen itsetunto on huono, voi vaisto kertoa päin prinkkalaa. Mutta jos tunnet, että kaikki ei ole kohdallaan, niin todennäköisesti ei olekaan.
Siinä vaiheessa, kun huomaat googlettelevasi vertaistukea tilanteeseesi voit hyvin pitkälti unohtaa koko homman.

Kerrasta poikki, kun mies mainitsee kiireet. Kiire on a i n a tekosyy ja harvinaisen surkea sellainen. Tosin jos mies kertoo olevansa huonossa paikassa, töissä tai jossain eikä ehdi viestitellä MUTTA sanoo palaavansa asiaan silloin ja silloin, voit antaa vielä mahiksen. Toistuvasti tällainen kielii kiinnostuksen puutteesta. Kyllä kai sinäkin raivaat aina jostain pienen raon soittaa tai tekstata ihanalle tyypille? Itse olin joskus kassalla töissä ja hiljaisina hetkinä kaivoin välittömästi luurin taskusta ja tekstasin kiinnostavalle tyypille vähän syrjemmässä. Siinä meinasivat asiakkaat jäädä kakkoseksi kun kassaneidin piti seurustella.

Livenä kiinnostuksen puutteen huomaa välittömästi ja hyvin nopeasti. Ihminen, joka ei ole kiinnostunut vaikuttaa kolkolta, ei heitä läppää ja saattaa naurahtaa vaisusti sinun heitoillesi. Jos sinulle tulee toisen seurassa tyhmä ja nolo olo, se kertoo enemmän kuin tarpeeksi asioiden laadusta. Kiinnostunut ihminen ei saata sinua kiusalliseen tilanteeseen.

Ei kestä kiittää.

Vierailija
31/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän huono olen ollut sanomaan ei kiinnosta naiselle. Olen aina saanut järkättyä homman niin, että nainen on lopettanut tapailut. 

Vierailija
32/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:33"]

[/quote]

En tiedä mistä kohdista varsinaisesti olet riemastunut, mutta kannattaa luottaa yhteen asiaan. Siihen, että miehet ajattelevat ja toimivat niin kuin miehet ajattelevat ja toimivat.

Miehen 1-prioriteetti on seksi, mutta kyllä miehetkin rakastuvat kun oikea tulee kohdalle. 

[/quote]

No mistä sen sitten tietää onko miehelle se oikea. En harrasta seksiä muuten kun parisuhteessa.

Vierailija
33/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiksautan ja aloitan täydellisen radiohiljaisuuden.

Vierailija
34/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:50"]Vaivautuneesti jos ollaan kasvotusten. 

Se on tosi kurja tilanne jos nainen vaikuttaa oikein innokkaalta, mutta itseä ei syystä tai toisesta nappaisi. En saa kieltäydyttyä kuin jaarittelemalla. Mut mä oon sellanen nallekarhu, etten tahtoisi pahoittaa kenenkään mieltä. 
[/quote]

Ja itse olin vaivautunut (hymyileväinen tosin) kiinnostavan äijän seurassa :) Kehonkieleni oli aika kielteinen mutta naamasta näkyi ajatukset. Kiinnostus oli ja on molemminpuolista. - 25

Vierailija
35/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

No mistä sen sitten tietää onko miehelle se oikea. En harrasta seksiä muuten kun parisuhteessa.
[/quote]

Onnea matkaan, jos aiot löytää miehen, joka suostuu tai kiinnostuu aloittamaan parisuhteen ennen seksiä.

Vierailija
36/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:37"]

Kiksautan ja aloitan täydellisen radiohiljaisuuden.

[/quote]

Just näin :/

Vierailija
37/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinä tapauksessa ei voi muuta kuin deittailla niin pitkään, että saa miehen ajatuksista selvän. Todella vaikeaa on suostutella mies parisuhteeseen ilman, että mies on seksiä sitä ennen saanut. Suosittelisin, että et pitäisi ihan niin jyrkkää rajaa siinä seksihommassa.

Eli suomeksi sanottuna tapailisit ensin miestä hyvän aikaa ja sen jälkeen kokeilisit seksihommia. Sen jälkeen mahdollisesti molemmat olette valmiita suhteeseen.

Vierailija
38/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa on ne, jotka menee karkuun ja ei uskalla sanoa suoraan, että. Kiitos vaan, mutta ei.ja sitten se nainen häpeile itseään, kun ei kelpaa. Ja ihmettelee.

samoinhan se on niillä nössönaisia, jotka ei sano suoraan ei, vaan pelailee ja puhuu potaskaa  tai välttelee. Ja sit ne miehet voi olla hämillään ja häpeissään. Ajatella, että just ne monesti häpeää, jotka yrittää, mut ei onnaa. Vaik ne on niitä rohkeita ja voi olla ylpeitä itsestään.

jos ei kiinnosta, niin eihän sitä silloin soita tai ehdota treffejä. Eikä sitä tyyppiä ees huomaa, jos ei kiinnosta.ja jos roista kiinnostaa, niin sanoo sit suoraan kysymykseen suoran vastauksen.

ei oo helppoo, ei. Mut toisaalta aika simppeliä. Reilu peli.

Vierailija
39/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinä tapauksessa ei voi muuta kuin deittailla niin pitkään, että saa miehen ajatuksista selvän. Todella vaikeaa on suostutella mies parisuhteeseen ilman, että mies on seksiä sitä ennen saanut. Suosittelisin, että et pitäisi ihan niin jyrkkää rajaa siinä seksihommassa.

Eli suomeksi sanottuna tapailisit ensin miestä hyvän aikaa ja sen jälkeen kokeilisit seksihommia. Sen jälkeen mahdollisesti molemmat olette valmiita suhteeseen.

[/quote]

En halua kokeilla tuollaista, en halua harrastaa seksiä muuta kuin poikaystäväni kanssa. Aivan sama mitä muut touhuavat, minä pidän linjani ja jos se tarkoittaa sitä, että olen lopun elämäni yksin, niin sitten niin.

Vierailija
40/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:45"]

En halua kokeilla tuollaista, en halua harrastaa seksiä muuta kuin poikaystäväni kanssa. Aivan sama mitä muut touhuavat, minä pidän linjani ja jos se tarkoittaa sitä, että olen lopun elämäni yksin, niin sitten niin.

[/quote]

Toivotan sinulle vilpittömästi onnea valitsemallasi tiellä. Yksi varoituksen sananen. Joku hieman epärehellisempi jannu saattaa yrittää käyttää porsaanreikää hyväksi, ja sanoa sinulle, "juu juu, seurustellaan, kyllä minä sinua jo rakastan", tarkoituksenaan vain naida sinua ja sen jälkeen jättää. Toivottavasti näin ei käy! Mutta pidä kuitenkin järki mukana.