Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kuinka käyttäydytte kun nainen EI kiinnosta?

Vierailija
15.06.2015 |

Sanotko suoraan? Jätät vastaamatta viesteihin? Valehtelet olevasi varattu? Kertokaahan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:45"]

En halua kokeilla tuollaista, en halua harrastaa seksiä muuta kuin poikaystäväni kanssa. Aivan sama mitä muut touhuavat, minä pidän linjani ja jos se tarkoittaa sitä, että olen lopun elämäni yksin, niin sitten niin.

[/quote]

Toivotan sinulle vilpittömästi onnea valitsemallasi tiellä. Yksi varoituksen sananen. Joku hieman epärehellisempi jannu saattaa yrittää käyttää porsaanreikää hyväksi, ja sanoa sinulle, "juu juu, seurustellaan, kyllä minä sinua jo rakastan", tarkoituksenaan vain naida sinua ja sen jälkeen jättää. Toivottavasti näin ei käy! Mutta pidä kuitenkin järki mukana.

[/quote]

Juuri tämän takia en uskallakaan luottaa kenenkään mieheen, enkä päästä ketään lähelleni.

Vierailija
42/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:53"]

En halua kokeilla tuollaista, en halua harrastaa seksiä muuta kuin poikaystäväni kanssa. Aivan sama mitä muut touhuavat, minä pidän linjani ja jos se tarkoittaa sitä, että olen lopun elämäni yksin, niin sitten niin.

[/quote]

Toivotan sinulle vilpittömästi onnea valitsemallasi tiellä. Yksi varoituksen sananen. Joku hieman epärehellisempi jannu saattaa yrittää käyttää porsaanreikää hyväksi, ja sanoa sinulle, "juu juu, seurustellaan, kyllä minä sinua jo rakastan", tarkoituksenaan vain naida sinua ja sen jälkeen jättää. Toivottavasti näin ei käy! Mutta pidä kuitenkin järki mukana.

[/quote]

Juuri tämän takia en uskallakaan luottaa kenenkään mieheen, enkä päästä ketään lähelleni.

[/quote]

Ehkä joku rehellinen prinssi vielä murtaa sen muurin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä joku rehellinen prinssi vielä murtaa sen muurin =)

[/quote]

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato

Vierailija
44/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:13"]

Miksi ap ehdottelet miehille?

[/quote]

Olen hyvin aktiivinen nainen ja jos kiinnostun, niin teen aloitteen. Tarkoituksena siis päästä tutustumaan paremmin tähän mieheen. Tähän mennessä olen ollut erittäin ihastunut kahteen mieheen, joilta molemmilta sain tylyä kohtelua ja molemmat valitsivat ennemmin jonkun muun naisen. Minulle ei tietenkään kerrottu mitään. Ikävältähän se tuntui ja tuntuu vieläkin, mutta jos ei yritä niin ei voi saadakaan mitään :)

Ap

Vierailija
45/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nuorena naisena sitä mieltä, että jos mies on kiinnostunut niin sen kyllä varmasti huomaa ja se näkyy kyllä naiselle ihan selkeästi. Jos tarvitsee miettiä onko mies kiinnostunut, niin peli on menetetty.

Vierailija
46/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi ihmettelee sitä, että miksi ei voi sanoa suoraan miksi ei kiinnosta? Se on tavallaan ihan kohteliaisuus kun ei sano ääneen kaikkea, hieman kuin sanoisi jollekin kun kysyy, olenko lihonnut, no joo, olet kyllä turvonnut aika paljon sitten viime näkemän.

Siihen on erilaisia syitä, jossakin saattaa olla vain jokin hyvin pieni juttu joka häiritsee, toisessa saattaa olla useampiakin syitä. Ei niitä kannata mennä sanomaan, helpompaa on vältellä aihetta ja odottaa, että se kohdehenkilö tajuaa sen itse ettei ole kiinnostava.

Vierailija
47/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:23"]No minä olen nuorena naisena sitä mieltä, että jos mies on kiinnostunut niin sen kyllä varmasti huomaa ja se näkyy kyllä naiselle ihan selkeästi. Jos tarvitsee miettiä onko mies kiinnostunut, niin peli on menetetty.
[/quote]

Minä olin treffeillä, tai no tapaamassa miestä (vähän päälle 30-v, jos jotakuta kiinnostaa) ja livenä tunsin heti molemminpuolisen kipinän ja huomasin miehen ilmeistä, että hän ei ainakaan pettynyt minuun. Nettideitti kyseessä siis.
Tapaamisen jälkeen hymyilytti mutta yritin hillitä itseni, koska en tiennyt kuitenkaan totuutta, minulla oli vain vaistoni ja toiveeni. Tapaamisen jälkeen mies lähetti lyhyen viestin ja itse vastasin lyhyesti takaisin. Sitten mies hiljeni.
Pari päivää surkuteltuani kelpaamattomuuttani päätin, ettei tässä vaiheessa (enää) ole mitään menetettävää ja ilmaisin harmistukseni miehelle siitä, ettei voinut sanoa suoraan ettei nappaa.
Ja hiljaisuus jatkui, MONTA tuntia. Kunnes sitten illalla hän tekstasi ja kertoi unohtaneensa puhelimen kotiin koko päiväksi, kun oli muualla ja kertoi ihmetelleensä, miksi minusta ei kuulu mitään. Eli molemmat odottelimme ja ihmettelimme ja surkuttelimme asioita emmekä toimineet. Tässä tilanteessa vaistoni suunnisti aivan päin puuta, mutta lopputulos oli ihan kiva :) Eli ei se aina ole niin mustavalkoista. - 25

Vierailija
48/48 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun täällä oli joku keskustelu siitä, että miksi naiset eivät vastaa miesten yhteydenottoihin. Siellä kovasti puolusteltiin, että mitä turhia sanomaan ja kyllä sen miehen pitäis itse tajuta, kun ignooraa jne. Musta kuitenkin on kohteliasta ja toista kunnioittavaa laittaa asiallinen viesti, ettei ole kiinnostunut tyypistä sen enempää. Syitä ei välttämättä tarvitse avata, jos ollaan tavattu kerran tai pari. Mutta pidemmissä suhteissa musta olisi hyvä vähän kertoa toiselle, miksi tässä kävi nyt näin, miksi toinen haluaakin erota ja mielellään kasvotusten. Mut jätettiin raukkamaisesti Facebookissa monta kuukautta sitten, ei suostunut tapamaan, puhumaan puhelimessa eikä pyytänyt anteeksi ilkeitä sanojaan. Asiat olisi hyvä hoitaa kasvotusten ja puhua halki, koska tulevissa suhteissa ne voivat jäädä vaivaamaan, vaikka se olisi kuinka vaikeaa. Se kertoo myös toisen osapuolen kunnioittamisesta.