Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vailla rukousapua tai haluatko keskustella uskonasioista?

15.06.2015 |

Olen huomannut, että tälläkin palstalla keskustellaan aika useinkin uskonasioista ja pyydetään rukousapua. 

Koin, että nyt on minun aikani tehdä jotakin tämän asian eteen :)

Siispä loin sähköpostiosoitteen, jonne voit luottamuksellisesti ja halutessasi nimettömänä laittaa minulle rukouspyyntöjä ja mieltäsi vaivaavia uskonkysymyksiä.

Rukoilen jokaisen tulleen pyynnön puolesta ja keskustelen muutenkin mielelläni hengellisistä asioista. 

Minulle voit siis laittaa sähköpostia jos olet vailla rukousapua tai muuta hengellistä keskustelua. Osoite on: rukousapua@hotmail.com

Itsestäni vielä sen verran, että olen siis kristitty elävässä uskossa oleva nainen.

Mukavaa kesää kaikille ja toivottavasti voisin olla avuksi juuri sinulle! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "elävä usko"

Vierailija
2/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole se joka parantaa etkä se joka siunaa ja suojaa! Jätä noi hommat herran haltuun ja pysy raamattusi takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:34"]

Sinä et ole se joka parantaa etkä se joka siunaa ja suojaa! Jätä noi hommat herran haltuun ja pysy raamattusi takana

[/quote]

Joskus elämässä tulee vastaan sellaisia tilanteita, joissa ei itse enää osaa/jaksa rukoilla. Sellaisina hetkinä tarvitaan ulkopuolista apua, joku henkilö joka voi kantaa taakkaasi ja rukoilla puolestasi :)

Jumala parantaa, mutta toisten puolesta saa ja pitää rukoilla! :)

Vierailija
4/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:33"]

Mitä on "elävä usko"

[/quote]

Sitä, että elää uskoaan todeksi. uskoo raamatun sanaan ja elää sen mukaan, näin sen käsittäisin..

Vierailija
5/5 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "elää uskoa todeksi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme