Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksuruoka ja Matsmart lihottaa hirveästi

Vierailija
06.02.2022 |

Löysin netin halparuokakaupat reilu vuosi sitten ja innostuin heti kovasti. Kukapa pienituloinen yh ei tahtoisi säästää ruokakuluissa? Säästöinto meni ehkä hieman överiksi, kun kaapit on sen jälkeen pursunnut herkkuja ja koko perhe on lihonnut niin että sen huomaa jopa kasvupyrähdyksen keskellä olevasta teinipojasta, joka on innokas urheilija. Suurin osa noiden kauppojen tarjouksista on epäterveellisiä ja muuta ravintoarvoiltaan ala-arvoista paskaa, mutta niitä tulee ostettua kun kerran halvalla saa. Onko meidän perhe ainoa jolle on käynyt näin vai onko muut huomannut samaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne alennukset olivat ihan hyviä, tyyliin 70-90 %, mutta nykyään ovat muuttuneet aivan paskoiksi. Miksi ostaisin jollain 20 % alennuksella jotain tavaraa, mitä en itse normaalisti ostaisi. Samoin niiden tuotteiden lähtöhinnat ovat korkeat, joten aleprosentti hämää. K-kaupan tarjouksilla ja Prisman ilta-alella pääsee huomattavasti halvemmalla, kuin näiden jämämarkettien näennäishalvalla tarjonnalla.

Vierailija
22/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden -30% vastaa Liitin normaalihintaa priimasta.

Joskus olen tehnyt löytöjä 50-100 prosentin tuotteista.

Mutta varokaa molempia, vetäytyvät kaikesta vastuusta, pienelläpainetun mukaan teettekin kauppaa ulkomaalaisen kränäkelmi klarnan kanssa. Lähes mahdoton saada rajhoja takaisin.

Myös budbeen n-kuskit ovat toivottomia, eivät löydä ja pitävät paketteja potkupalloinaan.

Klarna on ongelma. Vasta ruotsin kuluttajaviranomaisen kautta sain rahat takaisin.

Mulla taas ei ole koskaan ollut ongelmaa Klarnan kanssa, rahat on palautettu nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden -30% vastaa Liitin normaalihintaa priimasta.

Joskus olen tehnyt löytöjä 50-100 prosentin tuotteista.

Mutta varokaa molempia, vetäytyvät kaikesta vastuusta, pienelläpainetun mukaan teettekin kauppaa ulkomaalaisen kränäkelmi klarnan kanssa. Lähes mahdoton saada rajhoja takaisin.

Myös budbeen n-kuskit ovat toivottomia, eivät löydä ja pitävät paketteja potkupalloinaan.

Klarna on ongelma. Vasta ruotsin kuluttajaviranomaisen kautta sain rahat takaisin.

Mulla taas ei ole koskaan ollut ongelmaa Klarnan kanssa, rahat on palautettu nopeasti.

Minua Suomen viranomainen neuvoi ehdottomasti olemaan luovuttamatta henkilötunnusta ja pankkitietojani ulkomaaliselle firmalle netitse!

Vierailija
24/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei syö karkkeja tai juo energiajuomia/limua niin ei tuolta oikeesti löydä mitään ostettavaa. Tietty jos syö kilokaupalla karkkia muutenkin niin kaipa siinä sitten jotain säästää. Eniten säästäisi jos jättäisi ne kokonaan ruokavaliosta tai ostaisi makean nälkään silloin tällöin suklaapatukan ihan Prismasta. Maksaa ehkä 0,59 euroa eikä tartte maksaa postikuluja tai ostaa 10 kg ”halpaa” riisiä samalla.

Ja kyllä, olen tuolta joskus itsekin jotain ostanut. Aika nopeaan tajusin että säästöstä on ihan turha puhua, kaikkea turhaa tuli vain tilattua.

Vierailija
25/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo eivät edes ole kovin halpoja. Toki seassa on jotain todella halpoja juttuja, mutta yleensä ne ovat jotain karkkia tai muuta sellaista turhaa, jonka ostamatta jättämällä säästää.

Vierailija
26/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tyhjiä kaloreita saa halvalla vaikka kuinka ja paljon. Muut hyvät tarjoukset myydään hetkessä loppuun tai niissä on niin tiukat ostorajoitukset, ettei kannata.

Vierailija
27/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta kuraahan nuo myy. Jos kyttää tarjouksia joka päivä niin joskus voi tehdä ihan hyviäkin löytöjä, mutta jos ajalleen antaa arvoa, useimmat keksii varmasti tuottavampaakin tekemistä jolla pääsee paremmille "tuntipalkoille". Esimerkkinä vaikka pullojen kerääminen, jossa saa rahan lisäksi hyvää hyötyliikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi