Olen 31v nainen ja sain ennen huomiota miehiltä, kun minulla oli pitkät vaaleat hiukset. Nyt musta ja lyhyt tukka
Kukaan ei edes katso minua. Jos joku vahingossa katsoo niin kääntää katseen ripeästi pois ja välttelee luomasta uutta :(
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten huomio on yksi tärkeimmistä asioista naisen elämässä😉
mies54v
Onhan tuo tosin luonnollinen asia..
"– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan."
Menes juomaan sitä Jack Danielsia. Juo sen verran, että sammut. Hyvää yötä.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset tekee itsestään lepakon näköisiä ja ihmettelevät, että miehiä ei kiinnosta. Mieskin nostaa pisteitään panostamalla miehekkyyteen. Sama pätee naisilla.
Tiettyihin ominaisuuksiin ei voi vaikuttaa, mutta jos tyylilläkin viestii olevansa...
Tiedätkö kun ne ei välitä.siitä, etyä.mitä.sinä ja muut urpåt olette mieltä. Onko ikävää kun naisten elämä ei pyöri sen ympärillä,miten miellyttää miehiä?
AP on mies ja tämä on provo,mutta koska pitää vääntää mo ta ketjua asiasta,niin ilmeisesti tärkeä. Enpä jos osta itsellesi pitkän,vaalean peruukin,ja pidät sitä päässäsi?
M53v on nykyään M54v.
Raamatunlauseita ilman järkeä.
Jouduin nuorena leikkaamaan pitkän vaalean tukkani lyhyeksi ja värjäsin sen ruskeaksi, koska miehet ahdistelivat jatkuvasti. Tukkamuutos auttoi todella hyvin. Suosittelen kaikille, joita miehet piirittävät häiritsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset tekee itsestään lepakon näköisiä ja ihmettelevät, että miehiä ei kiinnosta. Mieskin nostaa pisteitään panostamalla miehekkyyteen. Sama pätee naisilla.
Tiettyihin ominaisuuksiin ei voi vaikuttaa, mutta jos tyylilläkin viestii olevansa...
Aloittaja on nolosti ja säälittävästi riippuvainen miesten huomiosta. Mies ei nosta pisteitään panostamalla miehekkyyteen vaan Tuure Boelius on ihan yhtä miehekäs kuin Jere Karalahtikin.
Mulla on lyhyet mustat hiukset ja oma tyyli... Musta tykkää vähän marginaalissa elävät miehet (emo, start up, vaihtoehtorock...) Eli pyörit varmaan väärien miesten kans TAI sun hiukset ei vaan sovi muuten sun tyyliin. Pointti siis et ei ne hiukset vaan sun tyyli ja persoona 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten huomio on yksi tärkeimmistä asioista naisen elämässä😉
mies54v
Onhan tuo tosin luonnollinen asia..
"– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan."
Menes juomaan sitä Jack Danielsia. Juo sen verran, että sammut. Hyvää yötä.
mies54v
Hups. Taidan ite olla ottanu jo yhden liikaa, kun menee lainailut persiilleen. Viskinjuontikehoitus oli siis mies viisneloselle, ei ap:lle.
Niin no, ei tuossa mitään uutta ole että blondit ovat suosituimpia. Olen todennut että luonnostaan tumma tukka on naisella pelkästään kirous, vaikka se olisikin pitkä, paksu ja hyvässä kunnossa.
Lyhyet hiukset naisella on liian sukupuolineutraalit.
No jaa, ite saan edelleen ihan yhtä paljon huomiota kuin ennen ja mulla on hyvin lyhyes kynitty blondi :)
Lue: olen keski-ikäinen mies ja haluan kiusata naisia, joilla ei ole minun mieltymysteni mukainen tukka
Johtuu siitä, ettei miehet pidä lyhyistä hiuksista naisilla.