Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta matchia tinderissä normaali mies saa?

Vierailija
06.02.2022 |

Esim muutamassa kuukaudessa?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon sijainnista ja profiilista, iästä jne.

Vierailija
22/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukaudessa? Ainoat tykkäykset ja matchit tulevat uudella tilillä ekan 1-2 päivän aikana. Sen jälkeen totaalistoppi.

Et osaa käyttää Tinderiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just 2pv tinderissä ennen ku alko oksettaa touhu ja poistin paskan. Matchejä tuli noin 20.

En tiiä onko paljon vai vähän.

Ei noista itteään kaikille jakaneista kyllä vaimoa itellee selvä järkinen tee.

Vierailija
24/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei saa yhtään, koska antaa tykkäyksiä vain kauniille mallitytöille eikä normaalille naiselle.

Vierailija
25/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toptop kirjoitti:

Olin just 2pv tinderissä ennen ku alko oksettaa touhu ja poistin paskan. Matchejä tuli noin 20.

Samoja naisia ne on, kuin ne, ketä näet muuallakin. 🤷‍♀️

Vierailija
26/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toptop kirjoitti:

Niinpä.

Vierailija
27/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toptop kirjoitti:

Yhtä pahasti feikkaavia ei tule koskaan vastaan tuolla esim prismassa...

Vierailija
28/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toptop kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
29/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toptop kirjoitti:

Niin no, onhan se niin, että en ole itse nähnyt millaisia naisia siellä on. Mutta itse en ole feikannut. Ehkä siksi olenkin naimisissa Tinderistä tapaamani miehen kanssa.

Vierailija
30/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain noin 150 matchia noin 2 kuukauden aikana. Ihmettelen sitä joidenkin itkemistä ettei löydy ketään. Olen ihan tavallinen lyhyt, pienimunainen amis, vielä varattu perheen isä. Tinderihän on paratiisi seksiseuran hakuun... M36v

Selviääkö nuo tiedot profiilista?

Vierailija
31/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toptop kirjoitti:

Älä viitsi. Tinderissä on paljon paremmin kuin normaalisti. Ei ole rumia, huumehörhöjä jne niin paljon kuin kadulla tulee vastaan.

Vierailija
32/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toptop kirjoitti:

Niin no, onhan se niin, että en ole itse nähnyt millaisia naisia siellä on. Mutta itse en ole feikannut. Ehkä siksi olenkin naimisissa Tinderistä tapaamani miehen kanssa.

Aika monelle tinder panolle olisi voinut ihan suoraan sanoa että et kyllä näytä ollenkaan samalta kuin kuvissasi, mutta voidaan silti panna. On jonkun kanssa ollut puhettakin siitä että miksi pitää feikata niin paljon, kun ei me miehetkään feikata. Tavallinen siisti kuva ja sillä mennään mitä on annettu ja kyllä niitä matcheja tulee ihan kivasti. Pitäiskin taas päivittää panoja.

Vierailija
33/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen Tinder-testin tulokset olivat seuraavat:

n. kolmekymppinen komeahko ja urheilullinen mies tei naisraadin avustamana useamman profiilin. Mies tykkäsi 300 ensimmäisestä naisesta.

Vain yksi profiili menestyi, jopa 100/300 matchia. Nappikuva joka korosti leukaa ja sai käsivaret näyttämään tuplasti todellista massiivisemmilta. Kuvassa naisia kiinnosti lähinnä koira, ei niinkään mies.

Kaikki muut profiilit saivat 3-15/300, paitsi huumoriprofiili joka sai tykkäyksiä miehiltä.

Naisprofiilit (n. kolmekymppinen perusnätti perheenäiti) saivat enemmän Neutraalilla profiililla 220/300, tärähtäneellä vessaselfiellä jossa kasvot olivat rajautuneet pois, 180/300. Vain kaksoisleukakuva koiran kanssa sai alle 100/300.

Vierailija
34/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukaudessa? Ainoat tykkäykset ja matchit tulevat uudella tilillä ekan 1-2 päivän aikana. Sen jälkeen totaalistoppi.

Asutko Inarissa? Pienen paikkakunnan profiilit on aika nopeasti käyty läpi.

Vierailija
35/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikkakunnan koosta tai käyttääkö tinder plussan sijainnin vaihtoa.

Vierailija
36/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä montako pystyisin saamaan koska swaippaan monet myös vasemmalle. Ne matchinikin jakaantuvat niihin jota voisi panna mutta muu ei kiinnosta, niihin jota voisi tapailla säännöllisemmin ja sitten joku yksittäinen joka ehkä voisi vakavasti kiinnostaa.

M33

Vierailija
37/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali saa nolla (0), pitää olla jotakin extraa jotta erottuu joukosta.

Vierailija
38/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisena peruskomeana akateemisena miehenä kolmenkymmenen ikävuoden lähistöllä jaoin kahdessa vuodessa 3200 tykkäystä (like) ja sain 20 paria (match), joista 2 vastasi viesteihini. Seuraa en löytänyt.

Todennäköisesti on ollut em. ominaisuuksiesi lisäksi jotain, mikä ei ole naisten mielestä suotavaa. Esim. olet luetellut profiilitekstissäsi, mitä kaikkea et halua sellaiseen tyyliin, että vaikutat todella negatiiviselta persoonalta. Tai sinulla oli vain mökötyskuvia. Yksikin hyvännäköinen lääkärimies jäi oikein erikseen mieleen, kun hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Vaikutti siis jäykän oloiselta tyypiltä. Hetken mietin, että kumpaan suuntaan vedän, mutta vasemmalle meni (itse olen KTM N35+)

Profiilini on positiivinen ja leikkisä ja kerron siinä lähinnä harrastuksistani ja elämäntavastani. En esitä vaatimuksia tai valituksia. Hymyilen myös puolessa kuvistani. Työkaverieni (myös naispuolisten) mielestä profiilini on oikein mainio, mutta jostain oudosta syystä se vain ei toimi. Laittaisin sen tähän nähtäville, mutta en kuitenkaan taida ihan kehdata.

Siinä se vastaus varmaan sitten tulikin: harrastuksesi tai elämäntapasi on varmaankin sellaisia, että ne sopii vain harvalle naiselle.

Vierailija
39/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain noin 150 matchia noin 2 kuukauden aikana. Ihmettelen sitä joidenkin itkemistä ettei löydy ketään. Olen ihan tavallinen lyhyt, pienimunainen amis, vielä varattu perheen isä. Tinderihän on paratiisi seksiseuran hakuun... M36v

Ilmoititko munan kokosi sinne vai?

Ja muutenkin, mitä hittoa ees teet siellä jos sulla on kumppani??

Vierailija
40/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviääkö nuo tiedot profiilista?

Selviää🤣 joku poimi mut tinderistä tinderin parhaisiin kun kirjoitin ihan suoraan seuraavasti. "Vaimoani kiinnostaa iltaisin enemmän vauva.fi sivusto kuin oma suihkun raikkaana sängyssä odottava monta kertaa päivässä haluava miehensä. Olen juuri se mies jonka kanssa haluat jo huomenna uudestaan jne." Kuvana oli oma vain pikkareissa sängyssä makaava kroppa rinnasta alaspäin ja aamuseisokki siellä piilossa. Joku olisi halunnut vain kiskoo ne housut pois ja istuu ratsaille. Kaikille kerroin tottakai heti että en ole sitten sinkku mies ja siksi ei ole kasvoja. Matcheja tuli kyllä paljon. Kuvaa kyseltiin ja tottakai näytin... Tuli tavattua monia 👉👌joku kukkahattu ilmeisesti ei tykännyt ja tinder laittoi estot tai sitten se kuva oli liikaa... M36v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän