Tuore tiedusteluarvio USA:sta: Venäjä valmistautuu täysimittaiseen hyökkäykseen Ukrainassa, jopa 50000 siviiliä kuolee
Yhdysvaltain tiedusteluviranomaiset arvioivat, että Venäjä valmistautuu täysimittaiseen hyökkäykseen Ukrainassa. Amerikkalaislehti The Washington Post kirjoittaa tiedusteluarviossa todettavan, että mahdollinen hyökkäys voisi pahimmillaan tappaa tai haavoittaa jopa 50 000 siviiliä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5e1d59b6-2116-4c2e-8542-c04772a5908e
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Sota on kaukana, Balkanilla saakka!
Balkanilla?
Miksi ruplatrollit eivät ole vielä syöksyneet puolustelemaan Venäjän tulevaa hyökkäystä??
Samat tahot esittivät melkoisia satuja joukkotuhoaseista, ennen kuin hyökkäsivät Irakiin. Ei ole Usaan luottamista näissä asioissa. Oikeastaan ihan vihoviimeinen maa, jonka sotilastiedusteluun kannattaa luottaa.
Kylmäävä luku. Itse ainakin koen ukrainalaiset jo niin läheiseksi kansaksi (sekä henkisesti että fyysisesti), että tuo antaisi toteutuessaan sotien hirveydelle kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Samat tahot esittivät melkoisia satuja joukkotuhoaseista, ennen kuin hyökkäsivät Irakiin. Ei ole Usaan luottamista näissä asioissa. Oikeastaan ihan vihoviimeinen maa, jonka sotilastiedusteluun kannattaa luottaa.
kuin suoran putin trolli käsikirjasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I have proof.
https://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Security_Council_and_the_I…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö tämä putin trolli käsikirja sieltä peräkammarisi kirjahyllystä?
#lääkkeet
Noita kuvia kun katsoo niin kalustoa on kyllä häipynyt poiskin, ja pitkät varjot muodostaa kuvan että olisi tosi suuria ajoneuvoja.
Varjot on kaksi kertaa pidempiä kun itse ajoneuvot.
usa tekee asekauppoja venäjän(kin) kanssa ja nyt sitten hurskastelee, että kun venläiset taitaa olla suunnittelemassa sotaa, että soosoo. Tällaisissa tilanteissa tulisi median alkaa kysellä länsimaiden asetehtailta (suomestakin viedään aseita ulkomaille ja tehdään niihin osia), että miksi varustavat maailmaa aseilla ja sitten näyttelevät yllättynyttä, kun ne tahot, joille aseita ovat myyneet, alkavatkin niittä käyttämään.
USA propagandaa.
Oon itkenyt koko illan tälle. Pelottaa... Miten lapsieni käy, jos sita tulee Suomeenkin? Esikoinen armeijassa, nuorimmat kaksoset vielä nuoria...
Sotaharjoitus 10-20 päivä tätä kuuta voi muuttua oikeaksi sodaksi. Kylmäävä ajatus. Seurauksia ei haluta ajatella. Sodilla on paha tapa laajentua.
Vierailija kirjoitti:
Oon itkenyt koko illan tälle. Pelottaa... Miten lapsieni käy, jos sita tulee Suomeenkin? Esikoinen armeijassa, nuorimmat kaksoset vielä nuoria...
Halaus täältä ja voimia ♥️
Vierailija kirjoitti:
Kylmäävä luku. Itse ainakin koen ukrainalaiset jo niin läheiseksi kansaksi (sekä henkisesti että fyysisesti), että tuo antaisi toteutuessaan sotien hirveydelle kasvot.
Ihan samanlainen korruptoitunut percläpi kuin Venäjäkin, mittakaava vain on pienempi, jos ukrainalainen puhuu sinulle venäjää, et pysty erottamaan onko hän ukrainalainen vai venäläinen.
https://www.eca.europa.eu/fi/Pages/NewsItem.aspx?nid=15817
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4645163-presidentti-zelenskyi-ja…
Vierailija kirjoitti:
Hillitte ittes hysteerinen ämmä.
Suomen pitää heti ottaa 50000 kaunista naista Ukrainasta meille sotaa pakoon. Voin vapaaehtoisesti majoittaa yhden luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pitää heti ottaa 50000 kaunista naista Ukrainasta meille sotaa pakoon. Voin vapaaehtoisesti majoittaa yhden luokseni.
Näin juuri! Suomi voi lahjoittaa 15 000 irakilaista Ukrainan rintamalle. Pitää ukrainassakin hiukset leikata. Laitetaan hyvä kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Saat korkeintaan karvaisen tataarimuslimimiehen, se on Suomen virallinen linja.
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan. Ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi.
M33
Sota on kaukana, Balkanilla saakka!