Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta matchia tinderissä normaali mies saa?

Vierailija
06.02.2022 |

Esim muutamassa kuukaudessa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuukaudessa? Ainoat tykkäykset ja matchit tulevat uudella tilillä ekan 1-2 päivän aikana. Sen jälkeen totaalistoppi.

Vierailija
2/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

500

Vierailija
4/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko parin sadan luokkaa?

Vierailija
5/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla nolla, kun olen nirso ja tykkään noin 1/100 naisesta. Tykkäyksiä tulee riippuen siitä kuinka nopeasti itse swaippailen ei-tykkäyksiä.

Vierailija
6/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko parin sadan luokkaa?

Sinulla on vääristynyt käsitys minkälainen tavallinen mies on.

Vierailija
7/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhden, sekin jotain ulkomaalaiselta botilta, profiilikuvassa joku instagrampyllistelijä Sarah, ikää 19v.

Tosiaan ensimmäisen parin päivän jälkeen matcheja turha odotella, alkuun ne tulee jos on tullakseen, tavallisella miehellä.

Vierailija
8/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
9/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tulitikkuaskin.

Vierailija
10/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain noin 150 matchia noin 2 kuukauden aikana. Ihmettelen sitä joidenkin itkemistä ettei löydy ketään. Olen ihan tavallinen lyhyt, pienimunainen amis, vielä varattu perheen isä. Tinderihän on paratiisi seksiseuran hakuun... M36v

Vierailija
11/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut ehkä 100 matchia muutamassa vuodessa. Tykkäyksiä lienee noin 500. Matcheistä toki suurin osa sellaisia jotka eivät ole olleet lainkaan sopivia ja osasta olen tykännyt takaisin ihan vain tuodakseni naiselle hyvän mielen. Puolet ei edes vastaa, jos heille laittaa viestiä.

Eipä noista ole tullut tavattua kuin alle 20 ja joitain muutaman kuukauden juttuja niistä on tullut. Yleensä on vain sovittu toiset treffit, koska minun kanssani on livenä helppo jutella, mutta lopulta kumpikaan ei ole jaksanut nähdä vaivaa viestitellä sen enempää.

Vierailija
12/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun mulla oli windowspuhelin, siihen ei saanut tinderiä ollenkaan vaan jonkun kopioversion, nimeltä 6tin.

Ulkoasu ja toiminta kuin tinderissä, profiilit aitoja.

Logiikkani oli että tykkään kaikista naisista.

Tykkäysrajoitusta tuossa ei ollut, joten helsingin keskustassa yhden pitkän illan aikana kahlasin kaikki profiilit läpi.

Matcheja tuli noin 200.

Ilmeisesti piraattisovelluksessa ei ollut kummempia logaritmeja, vaan profiilia näytettiin niille joista tykkäsin ja päinvastoin.

Hyvin monen kanssa juteltiin ja monta naista tuli treffattua.

Noh, hankin uuden puhelimen ja siihen virallisen tinderin.

Samat kuvat, sama teksti, sama logiikka.

Tykkäyksiä kaksi. Ei yhtään vastausta keskustelunavauksiin.

Tästä päättelin että aidon tinderin logaritmin tarkoitus ei todellakaan ole että tavallinen mies saisi naista.

M39

Vierailija
13/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tätä mätsien keräilyä. Siis eiköhän tämä nyt ihan vähän riipu siitäkin, että kuinka paljon jaksaa ylipäätään itse swaippailla ja kuinka monesta profiilista itse tykkää. Tietysti jos nyt kaikista tykkää, niin sitten ehkä voi vertailla mätsien määrää sellaisen kanssa, joka myös tykkäsi kaikista vastaantulleista profiileista. Mutta mitä ihmettä te miehet teette sellaisilla mätseillä, jotka eivät ole yhtään teille sopivia? Eli jos vain sokeasti keräätte mätsejä, niin mitä te niillä teette?

Itsellä ainakin naisena tinderissä oli tavoitteena vain löytää joku, jonka kanssa viettää aikaa oikeassa elämässä. Suorastaan ahdisti ajatus siitä, että minä näkyisin jonkun tyypin mätsilistassa, jos ei ole aikomustakaan ko. henkilön kanssa viettää aikaa. Näin ollen hyvin tarkkaan katsoin, kenen profiilista tykkään ja poistin parin viikon sisään sellaiset mätsit, joiden kanssa ei tullutkaan juteltua tai ei chattailyn jälkeen vaikuttanut lupaavalta. En siis roikottanut kymmeniä tuntemattomia mätsilistoilla, koska mätsit tinderissä eivät olleet se tavoite, vaan se yksi mies seuraksi oikeaan elämään.

Vierailija
14/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä mätsien keräilyä. Siis eiköhän tämä nyt ihan vähän riipu siitäkin, että kuinka paljon jaksaa ylipäätään itse swaippailla ja kuinka monesta profiilista itse tykkää. Tietysti jos nyt kaikista tykkää, niin sitten ehkä voi vertailla mätsien määrää sellaisen kanssa, joka myös tykkäsi kaikista vastaantulleista profiileista. Mutta mitä ihmettä te miehet teette sellaisilla mätseillä, jotka eivät ole yhtään teille sopivia? Eli jos vain sokeasti keräätte mätsejä, niin mitä te niillä teette?

Itsellä ainakin naisena tinderissä oli tavoitteena vain löytää joku, jonka kanssa viettää aikaa oikeassa elämässä. Suorastaan ahdisti ajatus siitä, että minä näkyisin jonkun tyypin mätsilistassa, jos ei ole aikomustakaan ko. henkilön kanssa viettää aikaa. Näin ollen hyvin tarkkaan katsoin, kenen profiilista tykkään ja poistin parin viikon sisään sellaiset mätsit, joiden kanssa ei tullutkaan juteltua tai ei chattailyn jälkeen vaikuttanut lupaavalta. En siis roikottanut kymmeniä tuntemattomia mätsilistoilla, koska mätsit tinderissä eivät olleet se tavoite, vaan se yksi mies seuraksi oikeaan elämään.

Sama juttu. En mä mitään matcheja laskenut. Kun match tuli, kirjoiteltiin tai mahdollisesti treffattiin pian, jos oli kiinnostava. Jos ei ollut, match poistoon. Ja kyllä, olen löytänyt mieheni Tinderistä.

Vierailija
15/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisena peruskomeana akateemisena miehenä kolmenkymmenen ikävuoden lähistöllä jaoin kahdessa vuodessa 3200 tykkäystä (like) ja sain 20 paria (match), joista 2 vastasi viesteihini. Seuraa en löytänyt.

Vierailija
16/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisena peruskomeana akateemisena miehenä kolmenkymmenen ikävuoden lähistöllä jaoin kahdessa vuodessa 3200 tykkäystä (like) ja sain 20 paria (match), joista 2 vastasi viesteihini. Seuraa en löytänyt.

Kenen mukaan olet peruskomea?

Vierailija
17/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti on ollut em. ominaisuuksiesi lisäksi jotain, mikä ei ole naisten mielestä suotavaa. Esim. olet luetellut profiilitekstissäsi, mitä kaikkea et halua sellaiseen tyyliin, että vaikutat todella negatiiviselta persoonalta. Tai sinulla oli vain mökötyskuvia. Yksikin hyvännäköinen lääkärimies jäi oikein erikseen mieleen, kun hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Vaikutti siis jäykän oloiselta tyypiltä. Hetken mietin, että kumpaan suuntaan vedän, mutta vasemmalle meni (itse olen KTM N35+)

Vierailija
18/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukaudessa? Ainoat tykkäykset ja matchit tulevat uudella tilillä ekan 1-2 päivän aikana. Sen jälkeen totaalistoppi.

Sitten et osaa käyttää Tinderiä. Teet jotain että Tinder bannaa, kuten annat tykkäyksen kaikille.

Minulle on tullut tykkäyksiä melko tasaisesti jo pari kuukautta. Yhteensä noin sata osumaa.

M47

Vierailija
19/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti on ollut em. ominaisuuksiesi lisäksi jotain, mikä ei ole naisten mielestä suotavaa. Esim. olet luetellut profiilitekstissäsi, mitä kaikkea et halua sellaiseen tyyliin, että vaikutat todella negatiiviselta persoonalta. Tai sinulla oli vain mökötyskuvia. Yksikin hyvännäköinen lääkärimies jäi oikein erikseen mieleen, kun hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Vaikutti siis jäykän oloiselta tyypiltä. Hetken mietin, että kumpaan suuntaan vedän, mutta vasemmalle meni (itse olen KTM N35+)

Profiilini on positiivinen ja leikkisä ja kerron siinä lähinnä harrastuksistani ja elämäntavastani. En esitä vaatimuksia tai valituksia. Hymyilen myös puolessa kuvistani. Työkaverieni (myös naispuolisten) mielestä profiilini on oikein mainio, mutta jostain oudosta syystä se vain ei toimi. Laittaisin sen tähän nähtäville, mutta en kuitenkaan taida ihan kehdata.

Vierailija
20/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v harmaantunut ehkä hieman ruma enkä mikään urheilullinen.

Silti mulla on mennyt Tinderissä huomattavasti paremmin. Sulla on jotain vikaa oltava kuvissa, profiilissa ja/tai viestinnässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan