Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ei-välttämättömästä olette luopuneet?

Vierailija
15.06.2015 |

Me luovuttiin saippuasta. On niin kallista ja ilmankin tulee toimeen. Pyykinpesuaineesta en ole vielä kokonaan luopunut mutta olen vähentänyt käyttöä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitilauksista
Talouspaperista
Alkoholista
Tupakointia en koskaan edes aloittanut

Vierailija
22/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta, pyykinpesukoneesta, astianpesukoneesta ja lehdistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikesta vain itseäni hyödyttävästä. Lapset saavat kaiken, nitä tarvitsevat ja melkein kaiken, mitä haluavat.
.
En ole marttyyri vaan realisti. Työttömyys ei jatku ikuisesti eikä lapset asu luonani ikuisesti. Nyt on taloudellisesti tiukkaa, sen mukaan elän.
.
Hemmottelua saan ulkoilusta, lasten "siivellä" reissuista ym., ystävien seurasta, miesystävän huomaavaisuudesta ja hellyydestä. Mitä vähemmän käytän rahaa itseeni, sitä vähemmän mitään materiaa kaipaankaan.

Vierailija
24/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:56"]Me luovuttiin saippuasta. On niin kallista ja ilmankin tulee toimeen. Pyykinpesuaineesta en ole vielä kokonaan luopunut mutta olen vähentänyt käyttöä.

[/quote]
Saippua ostan tarjoustalosta 2 tai 3 euroa maksaa 3 litraa.

Vierailija
25/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Saippua on todella kallista. Meneehän sitä ehkä euron verran neljännesvuodessa. Tämä on aito aloitus.

Vierailija
26/33 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin telkkarista. Suurin osa ohjelmista on täyttä soopaa. Telkun tuijotus on ajan hukkaa. Uutiset kuuntelen radiosta.

Vierailija
27/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en luovu mistään. Minulla on rahaa, jonka on parempi kiertää kuin maata.

Vierailija
28/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen ylellisyyksistä: kampaamosta, lomamatkoista, ulkona syömisestä ja baarireissuista, lehdistä, kalliimmista raaka-aineista ruokaan, kaikenlaisesta shoppailusta, rahaa maksavista harrastuksista jne. Kosmetiikka, pesuaineet ja kodin puhdistusaineet ostan halvinta ja vaatteita, kenkiä vain kun on pakko eli kun aiemmat menevät rikki ja nekin yleensä tarjouksesta.

Vierailija
29/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:08"]Just. Saippua on todella kallista. Meneehän sitä ehkä euron verran neljännesvuodessa. Tämä on aito aloitus.
[/quote]

Meillä menee kyllä paljon enemmän.

Vierailija
30/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää mitään vaatetta tai kenkiä uutena (paitsi sukat ja alusvaatteet). Myös kaikki urheiluvälineet ostetaan käytettynä.

Vierailija
31/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta luovuttiin, mutta nyt otettiin takas. Vuosi oltiin ilman. Kampaamosta luovuin. Tupakasta, sisustusshoppailusta

Vierailija
32/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yksinhuoltajuuden myötä luopunut sanomalehdestä, kampaamosta, remonttihaaveista, matkoista, hotelliöistä, vaatteita ostan vain pakosta, lapsille turvaan vaatteet ja kengät jne, itse kuljen rääsyissä.. mutta saan lyhennettyä talolainan, ruuan ostettua ja pidettyä lapset siisteissä vaatteissa. Äitini ostaa meille ruokaherkkuja ja minulle luksus ihovoiteita, joita en todellakaan itselleni ostaisi. ja tietysti hoitaa lapsia hurjanpaljon ilmaiseksi. olen siis totaaliyhäri. mutta olen saanut henkisen rauhan. se on oleellisinta kaikessa.

Vierailija
33/33 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä