Mies 36 v. ei halua vieläkään asettua aloilleen vaan janoaa uusia kokemuksia ja ihmissuhteita
Mies on impulsiivinen ja muuttaa elämänsä suuntaa kädenkäänteessä. Nyt mies haluaa jälleen opiskella että pääsee elämään opiskelijaelämää ja tutustumaan uusiin opiskelijatovereihin. Itse haluaisin jo asettua aloilleni ja perustaa perheen, mutta mies sanoo olevansa liian nuori sellaiseen.
Kommentit (27)
Erilaiset odotukset elämältään voivat erottaa rakastavaiset.
Niin se vain menee. Hyvin vähän on sellaista henkilöriippuvaista rakkautta.
Onkohan se rakkautta ollenkaan; kiintymystä, tottumusta, takertumista jne?
Ihminen on "rakastunut" siihen mukavuuteen, minkä tasainen, vakiintunut parisuhde mahdollistaa. Ei siis toiseen ihmiseen.
Miksi tietyssä iässä ei saisi enää haalia kokemuksia?
Ei muuta sitten kuin eri suuuntiin jos sinä haluat jo asettua aloillesi.
En minäkään halua asettua aloilleni ja mitä enemmän sitä joku vaatii, sitä enemmän pyristelen irti. En vaan halua vielä pysähtyä ja jämähtää paikoilleni. Perinteinen avioelämä sieluttomassa omakotitalossa, farmariauton ja parin lapsen kanssa olisi kauheaa. Just mietin uuden urheiluauton ostoa ja ulkomaille muuttoa.
N40
Vierailija kirjoitti:
Itse joskus seurustelin tyypin kanssa, joka yli nelikymppisenä päätti alkaa uudestaan opiskelijaksi. Oletti että minä maksan kaikki huvitukset, matkat ja ravintolaruokailut ja hän saa rauhassa rillutella kun minä käyn töissä. Totesin että ei onnistu ja otin eron.
Mitä alapeukuttamista tässäkin on? Jos on itse hoitanut opiskelut nopeasti alta pois jotta pääsisi vähän leveämmän leivän makuun, niin ei vaan huvita katsella jonkun toisen ikuista opiskelijaelämää ja jumiutua kun toisella ei koskaan ole rahaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mies elää elämänsä parasta aikaa. Yritätkö kahlehtia häntä?
Aika usein nämä ikuiset opiskelijat mielellään toteuttavat itsekään jonkun toisen kukkarolla, ei tuollaista jaksa kukaan normaali aikuinen katsella.
Anna miehen mennä. Ei ole kai sitten tarpeeksi kiinnostunut tai eri toiveet elämässä.