Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys oppisopimuksesta & lähihoitajakoulutuksesta!

Vierailija
06.02.2022 |

Jos pääsee opiskelemaan oppisopimuksella hammashoitajaksi eli lähihoitajaksi siis, tarvitseeko silti suorittaa työharjoitteluita muuallakin kuin omassa työpaikassa? Eli siis pitääkö mennä harjoitteluun esim. päiväkotiin ja vanhainkotiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää suorittaa yleiset opinnot. Eli käydä läpi kaikki tutkinnon osat ja työssäoppimiset.

Vierailija
2/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvinnut harkata eri aloilla. Mutta suomessa olikin poikkeusolot juuri minulle sopivaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä noita tietää.. osalta vaaditaan sitä ja tätä, osa pääsee koulun läpi vaikka ei osaisi lukea eikä laskea ja saa kaikista harjoitteluista hylätyn..

Vierailija
4/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää suorittaa yleiset opinnot. Eli käydä läpi kaikki tutkinnon osat ja työssäoppimiset.

Mutta ei niistä muista harjoittelusta varmaan palkkaa saa? Eikö sitä palkkaa maksa vain se oppisopimuspaikan työnantaja? Ei nuo pitkät palkattomat harjoittelut nykyisessä elämäntilanteessa oikein houkuta...

Ap

Vierailija
5/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoito on siitä ongelmallinen, että siinä ei voi oikeen perusosiota suorittaa. Suuntautumisopintona onnistuu kyllä.

Vierailija
6/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei niistä muista harjoittelusta varmaan palkkaa saa? Eikö sitä palkkaa maksa vain se oppisopimuspaikan työnantaja? Ei nuo pitkät palkattomat harjoittelut nykyisessä elämäntilanteessa oikein houkuta...

Ap

Olishan se aika reilu työnantaja kun maksais sulle palkan siitä että olet töissä muualla.

Oletko sosiaalidemokraatti?

Vierailija
8/10 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mua kiinnostaisi kanssa!

Hoitajia kun kovasti tarvitaan mutta vaippojen vaihto (mummojen tai lasten) ei kuulosta mulle sopivalta. 

Vierailija
9/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
10/10 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuskin maksavat juu, joten ehkä keksit jonkun muun alan, jota opiskelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi