Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 36 v. ei halua vieläkään asettua aloilleen vaan janoaa uusia kokemuksia ja ihmissuhteita

Vierailija
06.02.2022 |

Mies on impulsiivinen ja muuttaa elämänsä suuntaa kädenkäänteessä. Nyt mies haluaa jälleen opiskella että pääsee elämään opiskelijaelämää ja tutustumaan uusiin opiskelijatovereihin. Itse haluaisin jo asettua aloilleni ja perustaa perheen, mutta mies sanoo olevansa liian nuori sellaiseen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on melkein keski-ikäinen ja kuvittelee olevansa nuori.

Vierailija
2/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin ja olen tuommoinen edelleen. Sitoutuminen ei siten ollut kovin reilua puolisoita kohtaan. Mutta kun halusin senkin kokemuksen. Olen edelleenkin, nyt vanhana siis, uteliaan kiinnostunut kaikesta uudesta, vaihtelunhaluinen.

Tämä on luonteenpiirre, ei tarkoita, että on mUlkku ihminen.

Novelty seeker.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies elää elämänsä parasta aikaa. Yritätkö kahlehtia häntä?

Vierailija
4/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä on vaan kiva painaa nuorempia kurssikavereita. muistan kyllä aikuiskoulutusajan sen 2v mitä olin nin ehdin laskea siemennestettä aika moneen naiseen koulussa. kivaa aikaa ja naiset antoi aika helpolla, kurssiilta ja sit kapakkiin ja pillua olikin jo jonossa. muutaman kanssa harrastin kiihkeää seksiä vielä muutaman vuoden satunnaisesti. tuli kyllä henkilökuntaakin painettua siinä samalla.

Vierailija
5/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuustyyppi.

Avoin uusille kokemuksille. Ei muutu muuksi.

Vierailija
6/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kokemuksia ja ihmissuhteita haetaan koko elämän ajan. Ajattelitko kahlehtia miehen neljän seinän sisään. Ei onnistu, edes sinulta.

Vierailija
7/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäisenä nromaalisti jo vakiinnutaan mutta mikäs siinä jos haluaa vielä keski-ikäisenä uittaa kyrrrpäänsä joka viikko eri vitusssa.

Vierailija
8/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa on parasta päästää mies menemään, et voi pakottaa häntä isäksi.

Vierailija
9/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos ja poikkea klinikalla. Muuta neuvoa ei ole eikä tule.

Vierailija
10/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään joku paskanaama mode poistaa kaikki kirjoitukseni, vaikka on kuinka asiallinen tahansa niin poistaa aina. Miksi?

Vierailija
11/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintasi katsella tuollaista äijää. Muitakin vaihtoehtoja on. Itse en katselisi.

Vierailija
12/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näköjään joku paskanaama mode poistaa kaikki kirjoitukseni, vaikka on kuinka asiallinen tahansa niin poistaa aina. Miksi?

Ne on kuule ihan keskustelijat täällä jotka poistavat jos ovat eri mieltä.

Vierailija
13/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto haluaa lähes nelikymppisenä vapaaehtoisesti elää jotain persaukista opiskelijaelämää?

Et katselisi tuollaista tyyppiä.

Vierailija
14/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi vain haluatte eri asioita. Etsi itsellesi uusi mies. Surullista, mutta se on kaikille paras vaihtoehto.

Sinänsä en kannata sellaista, että kaikkien pitäisi jossain vaiheessa "asettua aloilleen". Itse tykkään myöskin oppia koko ajan uutta. Minä esim. olen itseni työllistäjä ja teen kolmen eri alan töitä. Tylsistyisin ihan hirveästi, jos käyttäisin yhteen juttuun koko työviikkoni. Lisäksi minulla on yksi hyvin tavoitteellinen harrastus, joka vie joka päivä 1-2 tuntia ja satunnaisempia harrastuksia, jotka vaihtelevat välillä. Nyt harkitsen, että lähtisinkö vielä opiskelemaan uutta ammattia liittyen tähän harrastukseeni...

Lapsia ei ole, omistusasunto sentään. Mutta minulla on mies, joka tiesi elämäntapani ennestään ja on itsekin jokseenkin samanlainen. Ei tällaisessa elämässä lapsia hankita ja hoideta omakotitalon perunamaata. Mutta minä en missään vaiheessa uskotellut miehelleni, että haluaisin sellaista elämää. Se olisi kyllä ollut erittäin ikävästi tehty.

Vierailija
15/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus seurustelin tyypin kanssa, joka yli nelikymppisenä päätti alkaa uudestaan opiskelijaksi. Oletti että minä maksan kaikki huvitukset, matkat ja ravintolaruokailut ja hän saa rauhassa rillutella kun minä käyn töissä. Totesin että ei onnistu ja otin eron.

Vierailija
16/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tuosta perhe-elämään olla, tyvärr!

Vierailija
17/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tapailin kolmekymppistä perheenisää, joka tuuliajolla elämässään: vaimonsa oli ilmoittanut että on kyllästynyt perhe-elämään ja haluaa eron. Vaimo/exä lähti myös opiskelemaan, ja olivat ostaneet hänelle oma yksiön (mies jäi lasten kanssa ison rivitaloasuntoon). Mies sanoi, että opiskelijaboksia ostettaessa oli puhe, että hän voi yöpyä siellä myös ajoittain, kun exä on lasten kanssa muualla.

Exä kumminkin aika nopeasti löysi rakastajan nuoresta kurssikaveristaan, joka alkoi viettää aikaa tämän luona. Eipä miehellä sitten ollut sinne asiaa, eikä varmaan haluakaan.

Sinänsä en tuomitse tätä exää yhtään. Ei meidänkään tapailut pitkään jatkuneet, kun totesin miehen äärimmäisen tylsäksi. Muistutti Matti Vanhasta monin tavoin. 😁

Vierailija
18/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman tason mies. Varmasti pian myös suhteen pysyvyys kyseenalaistetaan.

Vierailija
19/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on melkein keski-ikäinen ja kuvittelee olevansa nuori.

36-vuotias on keski ikäinen.

Keski ikä ei ole 50-60, kuten yritetään tuputtaa, koska nykymaailmassa harvalla on taloudellisia mahdollisuuksia keski-ikäistyä.

Vierailija
20/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäät kynnysmattona roikkumaan jos ei nappaa? Älä jupise palstalla sulle tuntemattomille vaan jätä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä