Ihmisten pesutavat
Aivan ihmeellisiä on tullut nähtyä, sellaista ihme huiskimista ja käsillä nopeasti paikkojen pesua...ei varmana tule puhdasta noin. Ja shampoota ei kunnolla huuhdella ja hierota päänahkaan. Hoitoaineki huuhdellaan heti pois hiuksista ilman vaikutusaikaa?mikä itu siinä on? Pesusieniki on varmaan monelle outo kapistus...
Kommentit (307)
Olen miettinyt samaa. Vähän sama kuin likaiset astiat vähän huljuttelis vedessä, itse tykkään hangata kunnolla.
Kyllä joidenkin tiskauksen jälkikin on sen mukaista.. Varmaan samat henkilöt pesee sekä itsensä että astiat vähän sinnepäin?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Vähän sama kuin likaiset astiat vähän huljuttelis vedessä, itse tykkään hangata kunnolla.
Kyllä joidenkin tiskauksen jälkikin on sen mukaista.. Varmaan samat henkilöt pesee sekä itsensä että astiat vähän sinnepäin?
näinpä
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä niin likainen että pesusienellä tarvii hangata?!
No voi kun sitä yritetään olla kovis sanoissa.
Aikuisilla jatkuvasti alkkarit pissiset ja kakkaset, onko se ihan ns normaalia?
Itsellä on pienet tulot.
Tän takia käyn pesulla vain kerran viikossa.
Lenkillä toki käyn joka aamu.
Yksi viisas mies aikoinaan totesi mulle vinkkinä että: "ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot." ja tätä olen menestyksekkäästi jo noudattanut 9 vuotta.
Ahkeraa työntekoa.
Säästössä on jo kolmedonaa.
Odottelen toiset kymmenen vuotta ja ostan jostain pohjoisesta mökin kuudelladonalla.
Kohta on kiinteistön hinnat poljettu niin alas että on mahdollisuus nousta ryysyistä rikkauksiin.
Myyn sen kiinalaisille tai vaikka japanilaisille sadalla tonnilla.
Markkinoin brändiä nimeltä puhdas pohjola ja luonto.
Aika hyvä vai mitä?
T. 9e tuntipalkka duunari
Vierailija kirjoitti:
No harvemmin mulla on perunamuusia levitetty iholle.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä, tuotanoinniin, tutkit tätä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän olet tarkastanut? 😳
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on pienet tulot.
Tän takia käyn pesulla vain kerran viikossa.
Lenkillä toki käyn joka aamu.
Yksi viisas mies aikoinaan totesi mulle vinkkinä että: "ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot." ja tätä olen menestyksekkäästi jo noudattanut 9 vuotta.
Ahkeraa työntekoa.
Säästössä on jo kolmedonaa.
Odottelen toiset kymmenen vuotta ja ostan jostain pohjoisesta mökin kuudelladonalla.
Kohta on kiinteistön hinnat poljettu niin alas että on mahdollisuus nousta ryysyistä rikkauksiin.
Myyn sen kiinalaisille tai vaikka japanilaisille sadalla tonnilla.
Markkinoin brändiä nimeltä puhdas pohjola ja luonto.
Aika hyvä vai mitä?
T. 9e tuntipalkka duunari
Viisaita sanoja.
Viisaat ja älykkäät ei käy saunassa tai peseydy kovinkaan usein.
Hölmöläisen hommaa valuttaa rahaa suoraan lattiakaivoon tai lämmittää rahaa taivaan tuuliin kiukaan muodossa.
No, niille joilla on varaa siihen. Ei kovinkaan monella suomalaisella ole varaa käydä saunassa kuin kerran viikossa. Muu on älytöntä tuhlausta ja tästä on vanhakansa samaa mieltä.
Minä säästän myös vaatteiden pesussa. Pesen vasta kun ovat oikein likaiset ja hajun voi eroittaa selvästi. Välttämättä en edes silloinkaan jos olen omissa oloissa ja ei tarvitse häpeillä hajua.
Pienituloisen on järkevämpää säästää. Kun ei työstä nykyään makseta kelvollisesti, niin jostain se pitää ottaa että pärjää.
Varmaa huomaa toisten likaiset alkkarit jos ne on jätetty esim lattialle tai penkille.. Eikä oo laitettu pyykkikoriin..
Onko täällä aamupäivisin yleensäkin jotkut avohoitopotilaiden kokoontumisajot? ainakin , jos kommentoinnista jotain voi päätellä. Ne sienet, vamput, pesukukat, harjat jne. ovat siksi joidenkin mielestä (myös itseni) epähygieenisiä, kun jäävät märiksi sen hinkkausoperaation jälkeen, ja niissä alkaa muhimaan erilaisia epäpuhtauksia, vrt. pöytärätti. Ihan yhtä puhtaaksi kehonsa saa ihan suihkusaippualla ja käsillä. Ihon "hinkkaaminen" ei ole edes mitenkään suositeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä aamupäivisin yleensäkin jotkut avohoitopotilaiden kokoontumisajot? ainakin , jos kommentoinnista jotain voi päätellä. Ne sienet, vamput, pesukukat, harjat jne. ovat siksi joidenkin mielestä (myös itseni) epähygieenisiä, kun jäävät märiksi sen hinkkausoperaation jälkeen, ja niissä alkaa muhimaan erilaisia epäpuhtauksia, vrt. pöytärätti. Ihan yhtä puhtaaksi kehonsa saa ihan suihkusaippualla ja käsillä. Ihon "hinkkaaminen" ei ole edes mitenkään suositeltavaa.
Ne pitääkin säilyttää ilmavasti että kuivuvat mahdollisimman nopeasti. Meillä on käytössä pesusienikurkusta (luffa) tehtyjä juttuja, keitän ne aina välillä. Joskus kuivaharjaan ennen suihkua, jos tuntuu tarpeelliselta. Näillä ei kuitenkaan hinkata ihoa jatkuvasti.
Eihän tässä aloituksessa kerrottu että ihmiset kyykkyvatkaa? Meni monella aihe ihan muualle.
Ei aloituksessa sanottu, että intiimialueet pitää pestä muka saippualla vatkaten?
Kuvottavaa on kun ihmiset ei pese käsiään välttämättä mitenkään kakkahädän jälkeen, miettikää nyt, kyl se käsi sen verran menee sinne peppuun kun pyyhitään..
En pyyhi kädellä peppua ulostuksen jälkeen, vaan paperilla, runsaalla määrällä paperia.
Käsi ei kosketa peppua ja vielä vähemmän ulostetta koskaan, ainoastaan se paperi koskettaa.
Mutta kyllä, kädet on pestävä aina kun wc käynnin jälkeen ja saippualla.
Jos pesusienet on yäk monen mielestä, niin on ratkaisuna kuorivat suihkugeelit tai tavan sokeria sekoittaa suihkusaippuan sekaan.