Teinisi haaveammatti
Mistä ammatista teinisi haaveilee?
Itse hieman järkytyin kun meidän teini ilmoitti, että hänestä tulee hammaslääkäri.
Kommentit (27)
Vanhempi toimittaja ja nuorempi ei tiedä, on matemaattinen...
miten tuosta voi järkyttyy jos toinen haluu hammaslääkäriks :DD
Pappi, eläinlääkäri tai ratsastuksen ope, malli. Tytöt 19, 15 ja 13.
Puolustusasianajajaksi :) Liippaa melko kaukaa vanhemmista, joten aivopesua kodin taholta ei ole annettu.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:50"]Miten voitte tietää tuollaiset asiat? [/quote] Kysymällä, tai teini itse kertoo
[/quote]
Asioista puhutaan. Mitkä asiat kiinnostaa. Mitä seuraavaksi, mikä sopisi minulle, mitä toivon.
Ei meidän nuoremmalta ole kyllä tullut kiinnostusta. Sitä ei vaan ole. Silti puhutaan millainen hän on, mitä voisi tehdä ym
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:37"]
Nää lääkäri lakimiesvastauksissa näkyy selvästi vanhempien aivopesu :)
[/quote]olet kyllä väärässä. itse haluisin hammaslääkäriksi joka tekee oikomishoitoja ja vanhempani eivät ole mitenkään puuttuneet näihin asioihin. juristi olis myös kiva. ei olla keskusteltu mistää näistä asioista. ja olen nyt lukion toiselle menossa. mun vanhemmat hyväksyvät mun ammatinvalinnan vaikka menisin siivoojaksi. ne hyväksyisivät sen. pitäisikö minun sitte mennä jonnekki rakennustyömaalle? enkö saa tavoitella sitä ammattia mitä haluan tulevaisuudessa tehdä? ei kaikki halua mennä kampaamoon tai raksalle töihin.
Kuviksen- ja käsityönopettaja