Kyselkää multa ja poikaystävältä
Meillä ei ole vieläkään mitään tekemistä, niin jos te kyselisitte jotain meiltä näin ajan kuluksi.
M25
Kommentit (196)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:30"]Kummalla on suurempi kalu? Panijalla vai pantavalla?
[/quote]
Panijalla
-ap
Viitaten aikaisempaan kommenttiisi. Oletko jostain (luotettavalta ammattilaiselta) kuullut, että homous ei olisi sairaus. En tarkoita paheksua. Mutta olen aina käsittänyt, että se on mielenterveyden häiriö. Nyt on 100 pisteen paikka oikaista väärinkäsitykseni(?) jos on lyödä faktaa pöytään
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:49"]Viitaten aikaisempaan kommenttiisi. Oletko jostain (luotettavalta ammattilaiselta) kuullut, että homous ei olisi sairaus. En tarkoita paheksua. Mutta olen aina käsittänyt, että se on mielenterveyden häiriö. Nyt on 100 pisteen paikka oikaista väärinkäsitykseni(?) jos on lyödä faktaa pöytään
[/quote]
Ei mulla sulle faktoja ole, mutta eikö jokaisella ole oikeus rakastaa ketä haluaa?
-ap
No onhan meidät luotu tänne jotain tarkoitusta varten. (olkoonkin niin tympeää kuin lisääntyminen)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:26"]Käytättekö toistenne vaatteita tai kenkiä?
[/quote]
Ei vaikka samankokoisia ollaankin. Pukeudutaan niin eri tavalla, tosin juhliin saatan lainata rakkaan kauluspaitoja. Toistemme takkeja me lainaillaan, ja joitain kenkiä.
-ap
Mite s tuo ATM? Itselläni on fantasia missä Timo Soin puksuttelee Jussi Halla-Ahoa ja saisin olla mukana imemässä molempia, kuulostaako pahalta vai kiihottavalta?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:05"]Mite s tuo ATM? Itselläni on fantasia missä Timo Soin puksuttelee Jussi Halla-Ahoa ja saisin olla mukana imemässä molempia, kuulostaako pahalta vai kiihottavalta?
[/quote]
Hyi
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:05"]Minkä ikäinen poikaystäväsi on?
[/quote]
36
-ap
Kummalla on suurempi kalu? Panijalla vai pantavalla?