AUTTAKAA TYHMÄÄ! BIKBOK H&M
H&mssä oli noh vähän alle 2 vk sitten myymälöissä se että _kaikki_ tuotteen -20% voiko näitä tuotteita palauttaa ja vaihtaa? Ostin myös normi ale tuotteen voiko sitä palauttaa?
Ja sitten bikbokista ostin ale tuotteen voiko palauttaa? Bikbokki on mulle aika uus tuttavuus ja siellä on jo ollu hämminkiä mulla palauttamisen kanssa aiemmin niin en nyt uskalla lampsia sinne jos ei hyväksykkään kun on ale tuote.
Ja niin pitääkö tuotteen palauttamista perusteella mitenkään? Palautan siis koska istuukin huonosti, en tiedä turvottiko vai mitä ja h&mään palautan koska ostin ne käytettäväksi tämän bikbok tuotteen kanssa..
Kommentit (5)
Kauppojen ei tarvitse vaihtaa tai palauttaa lain mulaan kuin virheellinen tuote, siis se että vaate ei istu, ei ole kaupan syy. Jos siinä on reikä valmiiksi, niin se on kaupan vika.
Jotkut liikkeet tarjoavat vapaaehtoisesti vaihto- tai palautusmahdollisuuden. Asia lukee kuitissa.
Kuitissa lukee vaan just se että alus- ja uima-asuja ei voi palauttaa. Ei lue mitään kampanja tai ale tuotteista. Myöskään sivuilla ei ollut.. kai mä sitten vaan menen paikan päälle ottamaan selvää.
Onko kukaan muu palauttanut kampanja tuotteita?
Palautin h&m pari tuotetta ja sai kyllä rahat takasin :) Siis näitä -20% tuotteita. Bikbokista en tiedä, mutta eiköhän saa rahat takaisin :)
Eikös siinä kuitissa yleensä lue että mitä se 14vrk palautusoikeus ei koske? Alusvaatteita/uima-asuja ei ainakaan voi palauttaa, ale tuotteet vaihtelee