Millaiset harrastukset MIEHELLÄ tekevät hänestä kiinnostavan NAISEN silmissä?
Mitä mieltä olette jos mies piirtää vai pitääkö aina olla raudan pumppaamista ns. urheilua?
Mitä ajatuksia sinulla on antaa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pikkutarkkoja.
Kun kerron, että harrastan kirjojen lukemista, niin naiset usein ilahtuvat, kun kerron että luen vuodessa kymmeniä kirjoja.
Mutta kun kerron, että luen lähinnä, mutta en pelkästään, mangaa, niin naiset eivät olekkaan enää ilahtuneita.
Eli, naiset tykkää, jos mies lukee kirjoja, mutta vain, jos mies lukee kirjoja, joita nainen haluaa miehen lukevan.
Sinun suomen kielen taitosi on niin heikko, että ei ole uskottavaa, että luet paljon. Et sitten varmaankaan lue mitään suomeksi. Mutta kohdallasi kyse ei välttämättä ole siitä mitä sinä luet. Vaan kun viestittelet naisen kanssa, niin ristiriita lukuharrastuksesi ja kirjoitustaitosi välillä on niin räikeä, että se saa epäilemään jonkinlaista vilppiä jutuissasi.
Meitä vaimon kanssa yhdistää kamppalujajin harrastaminen. Yhdessä harrasteltu jo 15 vuotta.
Musiikkiin liittyvät harrastukset/osaamiset ja näistä eniten rumpujen soitto<3 myös jos osaa räpätä ja tehdä biittejä niin se on cool.
N29
Meditointi, jooga, shoppailu, puutarhanhoito, lukeminen, eläimet. Noilla harrastuksilla mies kyllä herättää mielenkiinnon. Ehkä lisäksi luonnonsuojelu, leipominen ja energiahoidot.
Taiteet, lukeminen, musiikki, eläinrakkaus. Mielellään myös liikunnallinen, mutta ei tarvitse olla mikään atleetti tai lihaskimppu. Riittää, että huolehtii itsestään ja voi lähteä yhdessäkin vaikka kävelylle tai luontoretkelle.
Tyhmää naisvihaajaa ei mikään harrastus voi auttaa, paitsi syntiensä itkeminen anteeksi Jumalalta.
Rahan pihtaaminen, nuukuus ja säästeliäisyys. Kierrätyskeskuksissa ja kirpputoreilla aikansa kuluttaminen.
Palkkionmetsästäjät ja kadonneiden aarteiden etsijämiehet on aina sytyttänyt mun toosan roihuihin.
Lissu 46
Vierailija kirjoitti:
Kun kerron, että harrastan kirjojen lukemista, niin naiset usein ilahtuvat, kun kerron että luen vuodessa kymmeniä kirjoja.
Mutta kun kerron, että luen lähinnä, mutta en pelkästään, mangaa, niin naiset eivät olekkaan enää ilahtuneita.
Eli, naiset tykkää, jos mies lukee kirjoja, mutta vain, jos mies lukee kirjoja, joita nainen haluaa miehen lukevan.
Sun täytyy sanoa, että luet linnasarjaa ja puputupunaa niin eiköhän naiset lakoo.
Kaikki taidemuodot käyvät, mutta kaikki aiheet eivät (teemu ja kissa).
Esim. piirtävä, salsaava, tulitaidetta (jonkkauskin käy), joogaa, retkeilyä ja susiensuojelua harrastava mies olisi minun match!
Sehän riippuu naisesta. Esimerkiksi minulle joku raudan pumppaaminen on miinusta koska en itse ole salityyppi. Minulle miehessä plussaa on luontoharrastukset, esimerkiksi metsästys tai kalastus. Omat harrastukseni liittyvät kaikki luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan sellaiset, mitä mies harrastaa siksi koska uskoo olevansa naisten silmissä kiinnostavampi.
Jep. Mun tuttu alkoi harrastamaan kitaransoittoa ja palokuntaa. Ja rivien välistä tuli hyvin selväksi, että motiivina oli se, että naiset tykkäävät kitaramiehistä ja palomiehistä.
Enpä usko, että nämä vetävät harrastukset peittävät alleen ne mielenterveysongelmat, joiden vuoksi naiset häntä karttavat. Mutta antaa miehen yrittää. Panostaisipa yhtä paljon sen häiriintyneen mielensä oikaisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, pitää olla "hyväksyttyä sivistävää tai ainakin naisten mielestä hyväksyttävää".
Minua ei ole fiktiolukeminen kiinnostanut sitten yläasteen vaan pelkästään henkilöhistoriat tai tarinat isoista taoahtunista. Esim brittien kanssa kun sutkauttaa pari hyvää stooria lordi BP:sta niin johan ilmapiiri aukenee, ts palvelee erittäin hyvin työelämää tunnettujen henkilöiden tarinoiden tunteminen.
(Joo, samaa ei kandee yrittää Adolfista germaanien kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Meditointi, jooga, shoppailu, puutarhanhoito, lukeminen, eläimet. Noilla harrastuksilla mies kyllä herättää mielenkiinnon. Ehkä lisäksi luonnonsuojelu, leipominen ja energiahoidot.
Aletaan lesboiksi. Naisia on tällä saralla miljoona ja miehiä 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuolla lukemisella tarkoiteta lähinnä kaunokirjallisuutta. Itse lasken mangan samaan kastiin Aku Ankkojen kanssa.
Et tiedä mitään kirjallisuudesta, jos lasket Aku Ankan ja Attack on Titanin samaan kastiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aletaan lesboiksi. Naisia on tällä saralla miljoona ja miehiä 10.
Tommonen nainen ois ihan unelma. T. nainen
Sinänsä itselleni on aika sama, mitä harrastuksia toisella on, eli ne eivät ole ratkaiseva asia, mutta jos miehellä on jotain taiteellisia ja luovia harrastuksia, tai jokin luovan alan työ, niin kyllä se kiinnostavalta vaikuttaa. Itsekin olen luovalla alalla ja taiteellinen, joten onhan se todennäköisempää, että oltaisiin enemmän samanhenkisiä sentyyppisen miehen kanssa. Joten piirtämisharrastus miehellä on vain plussaa.
Riippuu tosiaan ihan naisesta. Minulle esimerkiksi eläinsuojelu ja matkailu harrastuksina ovat täysin turn off.
Eläinsuojelulakia toki pitää noudattaa ja satunnainen matkustaminen perustellusta syystä on välillä tarpeen. Mutta ei noita harrastuksina, kiitos.
Luovat harrastukset, esim. musiikin soittaminen/tekeminen, kirjoittaminen, piirustus/maalaus tai nikkarointi. Lisäksi liikunta, varsinkin juokseminen. Salilla pumppaajat tapaavat olla sellaisia peiliin tuijottelijoita ja itseään muihin vertailevia, ettei se laji hirveästi innosta.
Ja eiköhän se kuu ole muutenkin aika lailla nähty, kun siellähän se möllöttää joka ilta taivaalla.