Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa kumpikin haluaisi, mutta kumpikaan ei tee aloitetta huomaavaisuuden vuoksi

Vierailija
06.02.2022 |

Monta kertaa avomieheni kanssa on ollut tilanne, että seksissä on ollut pitempi tauko. Aina on selvinnyt, että kumpikin on kärsinyt tauosta ja kumpikin olisi halunnut, muttei ole tehnyt aloitetta.
Omalla kohdallani luen helposti jo torjunnan siitä, että mies sanoo olevansa väsynyt tai töissä on kiirettä. En siis ala painostaa eikä edes ole sellaista luontevaa hetkeä jolloin mies olisi rentona ja "saatavilla".
Mies sanoo olevansa kohtelias eikä halua aiheuttaa vaivaa.
Itse olin jo miettinyt, että ajaudunko hankkimaan rakastajan.
Vaikka tästä on monta kertaa puhuttu, tulee aina sama pattitilanne.

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa joutuu myös kierteeseen, että kun seksiä ei ole, tuntee itsensä epäseksikkääksi ja hormonien hyrinä hiljenee. Sitten itsevarmuus aloitteisiin laskee.

Jokainen on itse vastuussa omasta eroottisuudestaan. Voit harrastaa sensuellia vatsatanssia, käydä kampaajalla ja kosmetologilla, m_sturboida jne. niin pysyy hormonit yllä ja itsevarmuus yllä, riippumatta siitä onko sinulla kumppania tai mitä kumppani tekee tai on tekemättä.

Vierailija
42/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte viikonlopun päivän jonka oikein pyhitätte pelkälle hauskanpidolle. Klo 10 kun on aamupalat syöty ja kahvit juotu, alkaa virallisesti roolileikkipäivä missä pistätte oven säppiin ja kännykät kiinni, kaivatte lelut ja asut kaapista. siinä sitten vaikka kello kuuteen pysytte ns. roolissa. Siinä on 8 tuntia hyvää aikaa irstailla ja välillä vain hyväillä ja maata sängyssä ja ehtii vielä illalla sitten saunaankin.

Siinä voi jo pelkästään asiasta puhuminen ja suunnittelu että mitä kokeillaan, mitkä on kuuma,kylmä ja turvasanat niin eiköhän ukkokin innostu ja pöksyissä voi pullottaa jo silloin kun kirjoitatte asiasta muistiota ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat miehelle whatsapp viestiä että "Nyt kyllä panettais " tms.. eiköhän se kumppani siitä melko nopeasti oo hommassa mukana.

Toinen vinkki: mies menee nukkuu, painut perässä ja hilaudut kylkeen kiinni. Alat vähän hyväilee ja suutelee, hierot penistä..

Jos on sauna ,niin menette yhdessä jne. Oot ite aktiivinen ja aloitteellinen.

Vierailija
44/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa olla parisuhteessa.

Vierailija
45/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko jos ei taho.

Vierailija
46/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy, että se ON noloa ja naurettavaa touhua. Mieti nyt, jalkojen välissä on sellaiset nahkaroikaleet ja ne laitetaan sisäkkäin ja sitten vatkataan edestakaisin. Aivan hulvatonta.

Vierailija
47/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy, että se ON noloa ja naurettavaa touhua. Mieti nyt, jalkojen välissä on sellaiset nahkaroikaleet ja ne laitetaan sisäkkäin ja sitten vatkataan edestakaisin. Aivan hulvatonta.

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
48/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa joutuu myös kierteeseen, että kun seksiä ei ole, tuntee itsensä epäseksikkääksi ja hormonien hyrinä hiljenee. Sitten itsevarmuus aloitteisiin laskee.

Jokainen on itse vastuussa omasta eroottisuudestaan. Voit harrastaa sensuellia vatsatanssia, käydä kampaajalla ja kosmetologilla, m_sturboida jne. niin pysyy hormonit yllä ja itsevarmuus yllä, riippumatta siitä onko sinulla kumppania tai mitä kumppani tekee tai on tekemättä.

Kokeilin, mutta kosmetologi kielsi msturboimasta.

Vierailija
49/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Kaikenlaisia ongelmia sitä voikin olla. Yhdessä voidaan olla ja keskustella ja kommunikoida, mutta seksistä ei. Vaikea uskoa, että tämäkään ongelma olisi oikeasti olemassa AIKUISILLA ihmisillä..

Vierailija
50/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg 😮

Vierailija
51/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys parisuhteessa ei ole mitenkään erikoista. Varsinkin pitkässä suhteessa seksi voi helposti pikkuhiljaa jäädä arjen ja muiden asioiden jalkoihin. Jokainen AIKUINEN ihminen ymmärtää tämän.

Varsinkin jos on lapsia ja spontaanit aloitteet on käytännössä mahdottomia. Eli turha täällä pyöritellä kenenkään silmiään .

Se nyt ei varmasti kenellekään uutinen ole, että parisuhteessa voi tämmösiäkin haasteita olla.

Vierailija
52/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa?

En ole ap, mutta minut eksä torjui noin 95% ajasta jollain verukkeella jos yritin tehdä aloitteen. Myönnän että se pelko kummittelee taustalla vielä nykyisessäkin parisuhteessa vaikka siinä en ole tainnut tulla torjutuksi vielä ikinä.

Vierailija
53/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä löydätte sisältöä suhteeseen ja omaan elämään muista asioista. Seksi on yliarvostettua muutenkin.

Vierailija
54/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys parisuhteessa ei ole mitenkään erikoista. Varsinkin pitkässä suhteessa seksi voi helposti pikkuhiljaa jäädä arjen ja muiden asioiden jalkoihin. Jokainen AIKUINEN ihminen ymmärtää tämän.

Varsinkin jos on lapsia ja spontaanit aloitteet on käytännössä mahdottomia. Eli turha täällä pyöritellä kenenkään silmiään .

Se nyt ei varmasti kenellekään uutinen ole, että parisuhteessa voi tämmösiäkin haasteita olla.

Mammoilla on jatkuvasti intohimoista, spontaania seksiä pitkässäkin suhteessa. He kommunikoivat täydellisesti ja piristävät seksielämää asuilla ja leluilla. Mammoilla on mahtavaa. Muiden oma vika, jos eivät osaa.

Vierailija
55/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä löydätte sisältöä suhteeseen ja omaan elämään muista asioista. Seksi on yliarvostettua muutenkin.

Ei se kyllä ole. Seksittömyys ihmiselle joka sitä kaipaa on todella tuskallista ja voi tosiaan pahimmassa tapauksessa johtaa sivusuhteisiin tai jopa eroon.

Eri asia , jos seksittömyys on molemmille ok tai vähäinen määrä molemmille sopii.

Vierailija
56/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli juuri mieheni kanssa varmaan kuukauden tauko seksistä, kun minua ei haluttanut. Aikansa yritti vongata mutta kun torjuin niin lopetti. Mutta ei minun tuon tauon jälkeen tarvinnut kuin mennä alasti nukkumaan hänen viereensä niin tajusi vinkin ja syöksyi heti innoissaan kimppuuni. Tänään kun mies oli herännyt aiemmin niin vilauttelin sängyssä vain vähän paljasta peppuani niin tuli taas heti luokseni, ei vaatinut sen kummempia taikatemppuja.

Että minun korviini kuulostaa kyllä todella epävarmalta ja/tai matalalibidoiselta mieheltä, jos ei tee mitään aloitettu alastoman/vähäpukeisen naisen nähdessään. Tai oletan ainakin että AP ja mies nukkuvat yhdessä. Ei siis ole tarkoitus vähätellä toisten ongelmia, mutta en nyt sanoisi että kaikki kokevat ongelmia aloitteen tekemisessä, minun kokemukseni mukaan keskiverto mies on tosi huono hillitsemään halujaan ja ajatus on ennemminkin luokkaa "aina kannattaa yrittää" kuin ettei tule ottaa riskiä torjumisesta. Tai ehkä olen sitten vain tapaillut poikkeuksellisen itsevarmoja miehiä.

Vierailija
57/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli juuri mieheni kanssa varmaan kuukauden tauko seksistä, kun minua ei haluttanut. Aikansa yritti vongata mutta kun torjuin niin lopetti. Mutta ei minun tuon tauon jälkeen tarvinnut kuin mennä alasti nukkumaan hänen viereensä niin tajusi vinkin ja syöksyi heti innoissaan kimppuuni. Tänään kun mies oli herännyt aiemmin niin vilauttelin sängyssä vain vähän paljasta peppuani niin tuli taas heti luokseni, ei vaatinut sen kummempia taikatemppuja.

Että minun korviini kuulostaa kyllä todella epävarmalta ja/tai matalalibidoiselta mieheltä, jos ei tee mitään aloitettu alastoman/vähäpukeisen naisen nähdessään. Tai oletan ainakin että AP ja mies nukkuvat yhdessä. Ei siis ole tarkoitus vähätellä toisten ongelmia, mutta en nyt sanoisi että kaikki kokevat ongelmia aloitteen tekemisessä, minun kokemukseni mukaan keskiverto mies on tosi huono hillitsemään halujaan ja ajatus on ennemminkin luokkaa "aina kannattaa yrittää" kuin ettei tule ottaa riskiä torjumisesta. Tai ehkä olen sitten vain tapaillut poikkeuksellisen itsevarmoja miehiä.

Sinä, sinä, sinä, sinä. Ja SINUN mies.

Niin eiks oo ihmeellistä et meitä miehiä ja naisia on erilaisia ja kaikki miehet ei todellakaan ole mitään seksihulluja?

Aattele 😱

Vierailija
58/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin välillä tuollaista. Mies ylitulkitsee eleitäni, etten varmaan halua.

Vierailija
59/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko v0imaantunut nainen joka otti pehmeän miehen, mutta se tasa-arvo ei sitten ylläkään makkariin vaan pitäisi olla luolamiestä?

Vierailija
60/202 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja swksuaalisuus on tyypillisesti se alue, missä näkyy parisuhteen muut ongelmat. Keskusteluyhteyden ja läheisyyden puute vieraannuttaa ennemmin tai myöhemmin.

Koska ootte tehnyt kahdestaan jotain kivaa? Vähän viiniä ja hyvää ruokaa. Laittautumista seksikkääksi. Arki hiipii varkain jopa sellaiseenkin suhteeseen jossa on ollut aikaisemmin paljon läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä.

Varsinkin tää korona-aika kuormittaa monia parisuhteita, kun mihinkään illanviettoihin ym. Ei pääse.

Koettakaa sytytellä yhteistä kipinää välillenne, niin se seksi seuraa perässä.