Miksi niin moni kehuskelee somessa tehneensä lumitöitä?
Kommentit (63)
En tiedä. Ei ole muuta kerrottavaa?
Itseä naurattaa kun manskun nurkilla katsoo autojaan esille lapioivia. Kun puhdasta niin aura puskee uudet kasat kuskin ovgen eteen. Ja taas lapioidaan.
Julkiset menee 200m päästä.
Tuot nyt on ihan perus puuhaa. Ei tulisi pieneen mieleenkään hehkuttaa sitä Suomessa. Naurettavaa. Kaikkihan sitä tekevät. Ei mitenkään ihmeellistä Suomessa.
Miksi ette vaan tee suoraa aloitusta siitä mitä siellä somessa saa jakaa? Vai onko sen tarkoitus vain kytätä muita ja sitten jakaa itse paheksuvia aloituksia somessa?
Arkinarskut kaipaavat kehuja mitättömistä saavutuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuot nyt on ihan perus puuhaa. Ei tulisi pieneen mieleenkään hehkuttaa sitä Suomessa. Naurettavaa. Kaikkihan sitä tekevät. Ei mitenkään ihmeellistä Suomessa.
No, minä en ole koskaan tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Itseä naurattaa kun manskun nurkilla katsoo autojaan esille lapioivia. Kun puhdasta niin aura puskee uudet kasat kuskin ovgen eteen. Ja taas lapioidaan.
Ajan päivittäin työmaa-ajoa 100-200km päivässä pääkaupunkiseudulla, omalla autolla.
Kerrotko mulle minkä linjanumeron bussilla/junalla/ratikalla/metrolla/suomenlinnanlautalla pääsen tämän reitin, joka vaihtelee päivittäin eikä reitti muutenkaan ole ennustettavissa?
Lopetan autoilun heti, kun vastaat tähän yksinkertaiseen kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos se Manskua liikennöivä spåra ei vie Pihtiputaalle perille saakka, niin eipä niistä julkisistakaan nyt niin iloa ole.
Eipä ole lunta näkynyt nejään vuoteen ja täytyy tunnustaa ettei ole ikävä.
Ja kuinkahan moni tokaisee "eipähän tartte mennä salille tänään!"
Ihan kuin muutenkaan kävisivät salilla..
Joillekin lumen luominen voi olla harvinaista ja eksoottista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vaan tee suoraa aloitusta siitä mitä siellä somessa saa jakaa? Vai onko sen tarkoitus vain kytätä muita ja sitten jakaa itse paheksuvia aloituksia somessa?
no mitä v...ua joku siellä kertoo lumitöiden tekemisestä? Voiko olla nolompaa, kertoa talvella tehneensä lumitöitä? Ihme kun eivät raportoi paskalla käyntejään
Lumitöissä on mennyt nyt mukavasti vapaa-aikaa. Jos lunta ei olisi tullut, olisimme varmaan menneet muutaman tunnin metsäkävelyille.
Eilen teimme miehen kanssa lumitöitä 2,5 h ja aamulla tunnin ajan, kävimme auttamassa myös naapurin 88 vuotiasta pappaa hieman. Jos sinua ap ei siis muiden tekemiset ja kirjoitukset kiinnosta, niin miksi ihmeessä seuraat heitä? :D
Mä oon kans sitä mieltä että pitäiskö mennä vaikka tekemään lumitöitä, jos päivitykset lumitöiden tekemisedtä ärsyttää noin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan päivittäin työmaa-ajoa 100-200km päivässä pääkaupunkiseudulla, omalla autolla.
Kerrotko mulle minkä linjanumeron bussilla/junalla/ratikalla/metrolla/suomenlinnanlautalla pääsen tämän reitin, joka vaihtelee päivittäin eikä reitti muutenkaan ole ennustettavissa?
Sen kun autoilet. Vastapainoksi lapioit koslaa esille hangesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos se Manskua liikennöivä spåra ei vie Pihtiputaalle perille saakka, niin eipä niistä julkisistakaan nyt niin iloa ole.
Muuta Pihtiputaalle niin saa sen fiat punton helpommin liikkeelle.
Naurattaa kun lumikolan kanssa huhkivat 3-4 tuntia pihaa puhtaaksi. Itse auraan nelivetotraktorilla ja alle tunti menee omakotitalon pihan putsaamiseen.
Maajussi35
Voi ap, jos sinulla ei ole pihaa tai edes parveketta ja et muutenkaan uskalla käydä ulkona, niin yritähän pärjätä siellä komerossasi. Pienet ovat sinun murheet, jos muiden kolaamiset ovat noin iso juttu.
Terveisin energinen ja hyväkuntoinen tänäänkin monta tuntia ulkona ollut täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä naurattaa se sun lumityötouhuilu tuntitolkulla eikä sun työmaa-ajot. Huh, huh ja lapio heiluu.
Kertoo tekemisiään = kehuskelua