Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (286)

Vierailija
221/286 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:46"]

Suomi on tietääkseni oikeusvaltio, jossa myyjällä ei ole oikeutta pahoinpidellä asiakasta. Vaikka tällä kertaa asiakas ei maksanutkaan, mutta silti. Saanko minäkin ampua ne naapurit, jotka oikovat pihani läpi?

[/quote] Oikeusvaltiosta ei ole paljoa jäljellä, kun ei ole turvallista kulkea kaduilla ja kaupoissa. Vihrvassarin kannattaisi tutustua valistusfilosofien ajatuksiin; olemmeko vapaita jostakin vai johonkin.

En minä vaaleana naisena ole enää vapaa kulkemaan kaupungoissani kuten ennen. Kiitos vihervassareiden raahaamien sompassilaumojen.

Kesko menikin boikottiin.

Vierailija
222/286 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:40"]

Meillä on kaupassa ohje, ettei omaa terveyttä ja turvallisuutta saa vaarantaa varkaiden takia. Eli pitää antaa mennä.

Tuskinpa muutamat oluet on sen arvoisia, että esim. myyjä joka on pikkulasten äiti joutuisi hakatuksi tai jotain pahempaa.

[/quote]

Samoin meillä ja jokaisella työntekijöistään välittävällä kauppiaalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/286 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:54"]

Suomi on tietääkseni oikeusvaltio, jossa myyjällä ei ole oikeutta pahoinpidellä asiakasta. Vaikka tällä kertaa asiakas ei maksanutkaan, mutta silti. Saanko minäkin ampua ne naapurit, jotka oikovat pihani läpi?

[/quote] Oikeusvaltiosta ei ole paljoa jäljellä, kun ei ole turvallista kulkea kaduilla ja kaupoissa. Vihrvassarin kannattaisi tutustua valistusfilosofien ajatuksiin; olemmeko vapaita jostakin vai johonkin.

En minä vaaleana naisena ole enää vapaa kulkemaan kaupungoissani kuten ennen. Kiitos vihervassareiden raahaamien sompassilaumojen.

[/quote]

Minä olen vaalea nainen, vihervassari ja asun alueella missä on normaalia enemmän mamuja. Ei ne mamut sen kummempia ole, kerran minua tuli ahdistelemaan joku valkoihoinen spuge ja tummaihoinen mies lupas taluttaa mut kotiin. Jos raiskaa ja/tai pahoinpitelee niin silloin on päässä vikaa, ei sun ihonväri aiheuta sitä, hakkaatko sä jonkun tai et.

Vierailija
224/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:51"]

Tytöllä oli onni, ettei varkaat olleet agressiivisä.

[/quote]

Samaa katsoin että varkaat oli harvinaisen velttoja, mahtoiko olla jossain lääkkeissä. Tuo tyttö olisi hakattu tuossa tilanteessa, jos olisi ollut tavallisia reippaita suomalaissyntyisiä varkaita. Ei noista maahantuojista ole mihinkään, ei edes varkaiksi.

Vierailija
225/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
226/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:27"]Mitä ihmettä te puolustelette noita varkaita!? Kerrankin varas sai ansionsa mukaan! [/quote] Varkaita ei puolustele kukaan, ainoastaan myyjän ylilyöntiä. Jo sumutteen käytöstä voi tulla haittoja sivusta seuraaville asiakkaille.

[/quote]

Olis ollu tosiaan parempi tuikata vaikka makkaratikku silmään.... Kaasusta ei tule vaurioita, vaikka ikävältä tuntuukin

Vierailija
227/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:57"]

[/quote]

Minä olen vaalea nainen, vihervassari ja asun alueella missä on normaalia enemmän mamuja. Ei ne mamut sen kummempia ole, kerran minua tuli ahdistelemaan joku valkoihoinen spuge ja tummaihoinen mies lupas taluttaa mut kotiin. Jos raiskaa ja/tai pahoinpitelee niin silloin on päässä vikaa, ei sun ihonväri aiheuta sitä, hakkaatko sä jonkun tai et.

[/quote] Et asu mamualueella. Siis edeleenkään diplomaattialueet tai Espoon expat-asuinalueet EIVÄT ole mamualueita.

Asu oikeasti viikko ja olet eri mieltä. Etkä ole enää vihervassari. t. ex-vihervassari

PS. Suomesi on niin huonoa, että olet ilm. itse mamu. Tai mamupatja.

[/quote]

Eli väität nyt sitten tosiaan, että varissuo ei ole mamualuetta?

Vierailija
228/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:39"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:27"]Toivottavasti tyttö ei saa syytteitä. Toimi kyllä rohkeasti. [/quote] Luultavasti kirjallinen varoitus ja ehkä potkut:( [/quote] Vittu mitä paskaviestejä. Ei varmaan tule potkuja, kun kauppias itse on videota jakanut ja tytön toimintaa kehunut. [/quote] Kesko on kieltänyt videon näyttämisen koska rasismi. [/quote] http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1434341474577.html

[/quote]

Siinähän kieltävät kun se on jo maailmanlaajuisessa levityksessä:

Anna on jo Liveleakissakin

http://www.liveleak.com/view?i=99a_1434373800

Hänestä tuli kerralla maailmanluokan tähti, jokohan on manageri hankittu. Mitä rasismia tuossa muuten on, olisiko ollut ok jos tekijät olisivat olleet vaikka savolaisia?

Vierailija
229/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:47"]

Kauppias ja työntekijä siis Keskon mielestä tapauksen rikolliset tällä hetkellä. Todennäköisesti myös tutkinnan jälkeenkin. Hyvä että Keskon kanta tuli selväksi. Työntekijälle tuosta on vain ikäviä seurauksia. Voi saada kenkää, syytteen rikoksesta tai tekijät voivat saatella joku kerta kotimatkalla. Ryöstäjät saivat korkeintaan taas yhden sakkolapun revittäväksi. Rohkeaa myyjältä ja taatusti turhautunut tilanteeseen mutta teosta vain ikävyyksiä hänelle.

[/quote]

Videolla oleva naismyyjä on rikollinen, jos hänellä ei ole lupaa sumutteeseen. Kauppias on rikollinen koska julkaisi valvontakameran kuvaa vastoin valvontanauhoitteen käyttötarkoitusta. Näpistystä yrittänyt on kaltoin kohdeltu uhri. Näin Suomessa.

Terveyden, turvallisuuden ja o maisuuden suojelua koskevaa lainsäädäntöä on muutettettava siten että tarvittavien voimakeinojen käyttö ei kovin helposti mene rangaistavan puolelle.

Se joka lähtee rötöstelemään otta riskin turpiin saamisesta ja vammautumisesta ja jopa kuolemastaan.

Vierailija
230/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:14"]

[/quote]

[/quote] Et asu mamualueella. Siis edeleenkään diplomaattialueet tai Espoon expat-asuinalueet EIVÄT ole mamualueita.

Asu oikeasti viikko ja olet eri mieltä. Etkä ole enää vihervassari. t. ex-vihervassari

[/quote]

[/quote] Minä en ainakaan väitä. Varissuo on ihan ghetto nykyään ja jokainen valkoihoinen jonka tunnen on jo muuttanut sieltä pois tai ainakin muuttamassa. Tosin eipä siellä paljon enää valkoisia näy. Itse asun onneksi nykyään muualla. (ohis)

Vierailija
231/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite kaupassa töissä, eikä ole mitään mielenkiintoa alkaa painimaan näpistelijöiden kanssa. Hienosti toimittu tytöltä, mutta kuitenkin aavistuksen typerästi. Oma turvallisuus on tärkeintä ja tollasissa paineissa on aina riskinsä, ikinä tiedä mitä toisella on taskussa tms.

Vierailija
232/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Minä en ainakaan väitä. Varissuo on ihan ghetto nykyään ja jokainen valkoihoinen jonka tunnen on jo muuttanut sieltä pois tai ainakin muuttamassa. Tosin eipä siellä paljon enää valkoisia näy. Itse asun onneksi nykyään muualla. (ohis)
[/quote]
Jep. Aivan hirveää seutua. Joskus kun joutuu ajamaan siitä läpi, luulee tulleensa somaliaan, kun ei siellä oikeasti suomalaisia näy.

Vierailija
233/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:34"]Jokaisen vihervassarin olisi asuttava muutama kuukausi mamualueella. Se on paras tapa avata silmät monikulttuurisuuden "ihanuuksista". Täällä saatte huomata kuinka maksamamme veromarkat valuvat roskasäiliöihin jätettyjen uusien lastenvaunujen, imureiden yms kunnollisen tavaran muodossa kaatopaikalle.  Jostain syystä suurella osalla on varaa pitää autoa, vaikka työssä ei käydäkään. Nämä eivät kunnioita yhtään mitään, ei edes omaa asuinaluettaan. Hitto, kohta on taas ramadan, nämä sekoavat silloin aivan täysin, goodbye yöunet. 
[/quote]
On se ihme, että syntyperäiset Suomalaiset joutuvat kärsimään maahanmuutosta!

Vierailija
234/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu myyjä! Pahoinpiteli nuorukaisen näpistyksen takia. Mutta näköjään kun nainen on kyseessä häntä pidetään sankarina.

Vierailija
235/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:14"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:11"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:57"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:54"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:46"] Suomi on tietääkseni oikeusvaltio, jossa myyjällä ei ole oikeutta pahoinpidellä asiakasta. Vaikka tällä kertaa asiakas ei maksanutkaan, mutta silti. Saanko minäkin ampua ne naapurit, jotka oikovat pihani läpi? [/quote] Oikeusvaltiosta ei ole paljoa jäljellä, kun ei ole turvallista kulkea kaduilla ja kaupoissa. Vihrvassarin kannattaisi tutustua valistusfilosofien ajatuksiin; olemmeko vapaita jostakin vai johonkin. En minä vaaleana naisena ole enää vapaa kulkemaan kaupungoissani kuten ennen. Kiitos vihervassareiden raahaamien sompassilaumojen. Kesko menikin boikottiin. [/quote] Minä olen vaalea nainen, vihervassari ja asun alueella missä on normaalia enemmän mamuja. Ei ne mamut sen kummempia ole, kerran minua tuli ahdistelemaan joku valkoihoinen spuge ja tummaihoinen mies lupas taluttaa mut kotiin. Jos raiskaa ja/tai pahoinpitelee niin silloin on päässä vikaa, ei sun ihonväri aiheuta sitä, hakkaatko sä jonkun tai et. [/quote] Et asu mamualueella. Siis edeleenkään diplomaattialueet tai Espoon expat-asuinalueet EIVÄT ole mamualueita. Asu oikeasti viikko ja olet eri mieltä. Etkä ole enää vihervassari. t. ex-vihervassari   PS. Suomesi on niin huonoa, että olet ilm. itse mamu. Tai mamupatja. [/quote] Eli väität nyt sitten tosiaan, että varissuo ei ole mamualuetta? [/quote] Minä en ainakaan väitä. Varissuo on ihan ghetto nykyään ja jokainen valkoihoinen jonka tunnen on jo muuttanut sieltä pois tai ainakin muuttamassa. Tosin eipä siellä paljon enää valkoisia näy. Itse asun onneksi nykyään muualla. (ohis) [/quote] Jep. Aivan hirveää seutua. Joskus kun joutuu ajamaan siitä läpi, luulee tulleensa somaliaan, kun ei siellä oikeasti suomalaisia näy.

[/quote]

ja silti Varissuo on Helsingin mittakaavassa luokkaa Munkkivuori. Siistiä ja turvallista, ei tosiaankaan mikään Jakomäki tai edes Hertsikka. Turkulaiset ei ole paskoja alueita nähneetkään.

Vierailija
236/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:51"]Tytöllä oli onni, ettei varkaat olleet agressiivisä.
[/quote]

Agressiivisä? Joo tuota sana on "aggressiivisia."

Vierailija
237/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:34"]Jokaisen vihervassarin olisi asuttava muutama kuukausi mamualueella. Se on paras tapa avata silmät monikulttuurisuuden "ihanuuksista". Täällä saatte huomata kuinka maksamamme veromarkat valuvat roskasäiliöihin jätettyjen uusien lastenvaunujen, imureiden yms kunnollisen tavaran muodossa kaatopaikalle.  Jostain syystä suurella osalla on varaa pitää autoa, vaikka työssä ei käydäkään. Nämä eivät kunnioita yhtään mitään, ei edes omaa asuinaluettaan. Hitto, kohta on taas ramadan, nämä sekoavat silloin aivan täysin, goodbye yöunet. 
[/quote]
On se ihme, että syntyperäiset Suomalaiset joutuvat kärsimään maahanmuutosta!
[/quote]

suomalaiset PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA! -.-

Vierailija
239/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tainnut kannattaa kyseisen naismyyjän kohdalla. Ensinnäkin ei taida hänellä olla kiinniotto-oikeutta, eikös se ole vain vartijoilla ja poliiseilla? Ja vaikka olisikin, niin tuskinpa pippurisumutteen käyttö oli mitenkään laillista ja oliko koko sumutekaan edes laillinen. Myöskin videon lataaminen nettiin voi olla rangaistava teko kun henkilöiden kasvot nähtävillä. Että taisi olla kannattavampi keikka olutvarkaille. Ikävää on tottakai että varkaita on, mutta mitäs jos palkkaisivat vartijan? Käsittääkseni he ovat siihen koulutettuja ja osaavat myös hienotunteisestikin viedä porukkaa jos tarvitsee, ei aina tarvitse järjestää kohtausta jos vaikka joku vähävarainenkin liikenteessä. En kannata oman käden oikeutta, vaikka varastelu tuomittavaa onkin.

Vierailija
240/286 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:47"]

Kauppias ja työntekijä siis Keskon mielestä tapauksen rikolliset tällä hetkellä. Todennäköisesti myös tutkinnan jälkeenkin. Hyvä että Keskon kanta tuli selväksi. Työntekijälle tuosta on vain ikäviä seurauksia. Voi saada kenkää, syytteen rikoksesta tai tekijät voivat saatella joku kerta kotimatkalla. Ryöstäjät saivat korkeintaan taas yhden sakkolapun revittäväksi. Rohkeaa myyjältä ja taatusti turhautunut tilanteeseen mutta teosta vain ikävyyksiä hänelle.

[/quote]

Videolla oleva naismyyjä on rikollinen, jos hänellä ei ole lupaa sumutteeseen. Kauppias on rikollinen koska julkaisi valvontakameran kuvaa vastoin valvontanauhoitteen käyttötarkoitusta. Näpistystä yrittänyt on kaltoin kohdeltu uhri. Näin Suomessa.

Terveyden, turvallisuuden ja o maisuuden suojelua koskevaa lainsäädäntöä on muutettettava siten että tarvittavien voimakeinojen käyttö ei kovin helposti mene rangaistavan puolelle.

Se joka lähtee rötöstelemään otta riskin turpiin saamisesta ja vammautumisesta ja jopa kuolemastaan.

[/quote]

Joo muuta pois jos ei kelpaa, ei jonkun asian varastamisesta ansaitse vammautumista saati kuolemaa, järki hoi. Suomessa se vaan ei mene niin, että kun joku varastaa niin sellaista voi kohdella miten sattuu ja kauppias voi julkaista mitä vaan. Toisen rikos ei oikeuta omaa rikollista toimintaa. Kannattaa muuttaa johonkin Teksasiin niin voit siellä ammuskella porukkaa jotka ei sinua miellytä. Pienempi paha kai on oluen vieminen kuin sumutteen käyttely ja julkinen yksityisyyden loukkaus. Myyjällä ei ollut mitään oikeutta käyttää sumutetta (oliko edes laillinen sumute) ja kauppiaalla ei ollut oikeutta julkaista videota. Ei olutvaras ole syyllinen heidän tekoihinsa, olutvaras vastaa vain omasta varkaudestaan. Onneksi Suomen lakeja ei päätä sellaiset jotka täällä kommentoivat myyjää ja kauppiasta jotenkin oikein tehneeksi.

"Silmä silmästä ja maailma sokeutuisi"