Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkulaisten hitaus

Vierailija
05.07.2015 |

Kyllä tulee järkytyksenä aina kun Turkuun menee niin heidän hitautensa. Ihan mikä tahansa asia, niin sen hoitamiseen saa kulutettua tupla-ajan. Jotenkin tehokkuus puuttuu täysin.

Olisko teillä jotain hauskoja esimerkkejä aiheesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemus vaan kummi-sedästäni, kolmannen polven turkulaisesta. (Juu, olen jo aikuinen perheellinen, mutta hän on yhä kuviossa mukana kummi-setänä, vaikken kuulu kirkkoonkaan enää.) Rouvansa on nopeempi, mutta Turkuun junan tuoma savolainen. Myös kummitätini ja isäni sisko.

Miten se mies funtsii ja puhuukaan hitaasti?! Herranen aika, etten mä aina jaksais sen kanssa keskustella, kun lauseen sanominen vaan kestää ja kestää... Tiedän olevani nopea ja kärsimätön ihminen, mutta tuon hitaus on toisinaan sietämätöntä ja kiusallistakin. Taidemuseoon en enää hänen kanssaan lähde, kun se perusteellisuus on puolentunti, joka taulun kohdalla. Autolla ajokin on jotenkin sellaista köröttämistä ollut aina jne. Lisäksi tää on tehnyt uransa autokuskina.

Mä olen aina pitänyt itseäni kurjana ja viallisena ihmisenä tuon seurassa. Hämäläiset ovat nopeeta porukkaa kummisetääni verrattuna.

En ole koskaan kuitenkaan yleistänyt, että turkulaiset ovat hitaita. Olen pitänyt häntä luonteeltaan hitaana ihmisenä, mutta ehkä turkulaisuus syventää tämän luonnetta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähänpyörii aloituksi koko ajan onko turissa sitä ja tätä, voiko turussa tuota tai tätä. Hitaita ja yksinkertaisia tuntuvat olevan.

Vierailija
4/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap tuus käymään täällä Tampereella! Jengi on kuin Opamoxeissa koko ajan.

Vierailija
5/6 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tua noin nii, mitä sää tarkotat? Tarkotak sää simmotis jott me oltais hitaampii?

Vierailija
6/6 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hitaambi go hänäläisse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme