Naismyyjä otti varkaat kiinni Suomessa - VIDEO
Kommentit (286)
Mahtavaa toimintaa myyjältä, urhoollisuusmitali hänelle! Ja kuten alapeukutuksista näkee, nämä vahinko"lapset" eivät luonnollisestikaan saaneet mitään rangaistusta, vaan ovat jo vapaalla jalalla jatkamassa ties mitä toimiaan ja nyt siis täällä alapeukuttamassa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:46"]Itseä ei kyllä kaupan kassana kiinnostanut riskeerata itseä siksi että saataisiin joku varas kiinni. Pahimmassa tapauksessa olisi vahingoittanut minua. Ei ole riskin arvoista. [/quote] Plus voi saada itse syytteet lievästä pahoinpitelystä. [/quote] Joo sekin vielä. Eli pahimmassa tapauksessa itse saa lähteä tikkauttamaan naamaa tai päätä ja perässä tulee syytteet. Kaupan kassalle ei makseta tarpeeksi että edes harkitsisin tälläistä. Ei ollut kutsumusammatti minulle.
[/quote]
Mikä sitten on laillinen tapa reagoida varkauteen, joka ilman väliinmenoa varmuudella jää muuten selvittämättä (varkaat juoksevat pakoon ja paikalle ei saada apua ajoissa)?
Varkaiden paratiisilta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:46"]Itseä ei kyllä kaupan kassana kiinnostanut riskeerata itseä siksi että saataisiin joku varas kiinni. Pahimmassa tapauksessa olisi vahingoittanut minua. Ei ole riskin arvoista. [/quote] Plus voi saada itse syytteet lievästä pahoinpitelystä. [/quote] Joo sekin vielä. Eli pahimmassa tapauksessa itse saa lähteä tikkauttamaan naamaa tai päätä ja perässä tulee syytteet. Kaupan kassalle ei makseta tarpeeksi että edes harkitsisin tälläistä. Ei ollut kutsumusammatti minulle.
[/quote]
Mikä sitten on laillinen tapa reagoida varkauteen, joka ilman väliinmenoa varmuudella jää muuten selvittämättä (varkaat juoksevat pakoon ja paikalle ei saada apua ajoissa)?
Varkaiden paratiisilta kuulostaa.
[/quote]
No mene muuttamaan lakeja. Sitä ennen minä en riskeeraa turvallisuuttani enkä aio ottaa syytteitä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:52"]http://petterssonsblogg.se/2015/06/15/negrer-snor-i-butik-men-raknade-inte-med-anna/#more-129432
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:59"]
[/quote]
Ihan oikein. Keskon kuuluu irtisanoa kauppiaan sopimus, samoin kauppiaan kuuluu irtisanoa myyjän työsuhde. Kummatkin on rikkoneet häikäilemättömästi lakia.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:27"]
Toivottavasti tyttö ei saa syytteitä. Toimi kyllä rohkeasti.
[/quote]
Kerätään tytölle kolehtia oikeudenkäyntiä varten.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:27"]
Toivottavasti tyttö ei saa syytteitä. Toimi kyllä rohkeasti.
[/quote]
Kerätään tytölle kolehtia oikeudenkäyntiä varten.
[/quote]
Kannattetaan
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:27"]Toivottavasti tyttö ei saa syytteitä. Toimi kyllä rohkeasti. [/quote] Luultavasti kirjallinen varoitus ja ehkä potkut:(
[/quote]
Vittu mitä paskaviestejä. Ei varmaan tule potkuja, kun kauppias itse on videota jakanut ja tytön toimintaa kehunut.
[/quote]
Kesko on kieltänyt videon näyttämisen koska rasismi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:36"]Oliko vartija-myyjä vai pelkkä myyjä? (En katsonut videota.) Jos oli vartija-myyjä, niin ihan työtään teki. Jos taas oli pelkkä myyjä, niin rikkoi sääntöjä.
[/quote]
Paskat. Jokamiehen kiinniotto-oikeus. Sama muuten kuin järjestyksenvalvojilla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:03"]
Toivottavasti sakot muutetaan taas pian vankeudeksi jos ei maksa.
[/quote]
Se on oikeiden rikosten tuomioista pois, kun istutetaan sakkovankeja vähäpätöisistä olutvarkauksista. Maksaa valtiolle aivan kohtuuttomia summia. Sinäkö maksat sen muidenkin puolesta?
[/quote]
Jalkapantarangaistuksia pitäisi käyttää paljon enemmän. Voisi tepsiäkin juoksukaljaveikkoihin.
No onpa hieno homma. Pojat varasti varmaan yhden siiderin ja tyttö syyllistyy sen takia varmaan ties mihin päällekäymiseen
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:49"]
Veikkaanpa ettei kyseessä ole pippurisumute vaan ihan näitä suolasumutteita, joita saa mm. apteekeista.
[/quote]
Voi olla myös sumute jossa on mentholia. Se on laillista ilman lupia.
Meillä on kaupassa ohje, ettei omaa terveyttä ja turvallisuutta saa vaarantaa varkaiden takia. Eli pitää antaa mennä.
Tuskinpa muutamat oluet on sen arvoisia, että esim. myyjä joka on pikkulasten äiti joutuisi hakatuksi tai jotain pahempaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:30"]No onpa hieno homma. Pojat varasti varmaan yhden siiderin ja tyttö syyllistyy sen takia varmaan ties mihin päällekäymiseen
[/quote]
Ei tainnut olla ensimmäinen kerta
http://petterssonsblogg.se/2015/06/15/negrer-snor-i-butik-men-raknade-inte-med-anna/#more-129432