Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikainen murrosikä ja miesten tuijotus (kylpylässä)

Vierailija
15.06.2015 |

Tyttäreni on vasta 11-vuotias, samoin kaverinsa. Oma lapseni on fyysiseltä kehitykseltään ihan pikkutyttö vielä, nipinnapin 140 cm, ei murrosiän merkkejä. Samanikäisellä kaverilla alkoi murrosikä jo 9-vuotiaana, niinpä hänellä on jo pituutta 160 cm ja rinnatkin on. Olen suorastaan järkyttynyt miten noinkin nuorta lasta tuijotetaan ja jopa flirttailaan hänelle. Ei hän kuitenkaan vaikuta millään lailla aikuiselta tai edes 15-16-vuotiaalta ja varmasti käytöksestä huomaa että kyse on täysin lapsesta. Onko miehet tosiaan noin typeriä etteivät tajua tuijottavansa alakouluikäistä tyttöä? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne nimenomaan tajuaa.

Vierailija
2/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä niiltä tuijottavilta miehiltä siellä kylpylässä mitä ne mulkkaa. Kannattaa käyttää kuuluvaa ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa että miehillä geeneissä tuo että lasta panis

Vierailija
4/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun näkee tissit, niin kaikki muu unohtuu.

Vierailija
5/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä toivotaan, että lisää miehiä kouluihin opettajiksi jne...

Vierailija
6/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse jouduin kokemaan samaa 11-vuotiaana, olin siis 160-senttinen ja suhteellisen isorintainen silloin :/

Ällöttää, että monet joutuvat noin pienestä pitäen kuuntelemaan keski-ikäisten ukkojen ehdottelua tai sietämään jopa koskettelua (kuten itse jouduin).

Vierailija
7/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hirveä miesviha taas valloillaan! Luulen, että ap vain kuvittelee, että miehet katsovat hänen tytärtään. Normaalit miehet EIVÄT ole kiinnostuneet lapsista, ja vaike kuvitelle, että kylpylä olisi täynnä pedofiileja. Lisäksi kylpylöissä on yleensä niin paljon väkeä, että pakko on joskus katsoa jotakuta ihan väkisinkin. Minne se katse pitäsi sitten laittaa? Kattoonko? Ärsyttää nämä mies sitä ja miest tätä-jutut!

Vierailija
8/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:35"]

[/quote]

Voi vitun pelle, luuletko että normaalilla älyllä ja käytöstavoilla varustettu mies iskee kiinni kaikkiin, joilla on tissit?? Biologia on vain osa ihmistä, ei normaali aikuinen ole sen armoilla!

Vierailija
9/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:35"]

[/quote]

Voi vitun pelle, luuletko että normaalilla älyllä ja käytöstavoilla varustettu mies iskee kiinni kaikkiin, joilla on tissit?? Biologia on vain osa ihmistä, ei normaali aikuinen ole sen armoilla!

[/quote]

Näin! T: 7. viestin kirjoittanut

Vierailija
10/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:33"]

[/quote]

Mä en ole ikinä ymmärtänyt mikä saatana niissä tisseissä on niin ihmeellistä. Useimmille miehille jää ilmeisesti joku äidinnussija-vaihe päälle.

Vierailija
11/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:40"]

[/quote]

Mä en ole ikinä ymmärtänyt mikä saatana niissä tisseissä on niin ihmeellistä. Useimmille miehille jää ilmeisesti joku äidinnussija-vaihe päälle.

[/quote]

Tissit ovat kuumia. Ei se silti oikeuta minua tuijottamaan muita saati koskettelemaan. Käytöstavat kun voi meiltä miehiltäkin löytyä, tiesitkös sitä?

Vierailija
12/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

Tissit ovat kuumia. Ei se silti oikeuta minua tuijottamaan muita saati koskettelemaan. Käytöstavat kun voi meiltä miehiltäkin löytyä, tiesitkös sitä?
[/quote] aurinkolasit on tärkeä kesämiehen varuste

Vierailija
13/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se, että 11-vuotiaalla on tissit olisi muka "aikainen murrosikä"?? Minulla oli siinä iässä rinnat ja kuukautisetkin ja tämä tapahtui 70-luvulla, jolloin menkat alkoivat keskimäärin 14-vuotiaana. Silloin se oli aikaista.

Nykyään kuukautiset alkavat keskimäärin 12-vuotiaana. Ja rintojen kasvu alkaa yleensä ennen sitä. Eli eipä ole mikään aikainen murrosikä kyseessä!

Vierailija
14/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:33"] Mies kun näkee tissit, niin kaikki muu unohtuu. [/quote] Mä en ole ikinä ymmärtänyt mikä saatana niissä tisseissä on niin ihmeellistä. Useimmille miehille jää ilmeisesti joku äidinnussija-vaihe päälle. [/quote] Tissit ovat kuumia. Ei se silti oikeuta minua tuijottamaan muita saati koskettelemaan. Käytöstavat kun voi meiltä miehiltäkin löytyä, tiesitkös sitä? [/quote] aurinkolasit on tärkeä kesämiehen varuste

[/quote]

Totta, välillä saa kyllä hävetä itseään, jos unohtuu, että päässä ovat aurinkolasien sijaan silmälasit... Ne kun eivät piilota vilkuilua ;D

Vierailija
15/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on rumia ja vielä rumempaa on tuijottaa alakoululaisia. Ei näin.

Vierailija
16/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se, että 11-vuotiaalla on tissit olisi muka "aikainen murrosikä"?? Minulla oli siinä iässä rinnat ja kuukautisetkin ja tämä tapahtui 70-luvulla, jolloin menkat alkoivat keskimäärin 14-vuotiaana. Silloin se oli aikaista.

Nykyään kuukautiset alkavat keskimäärin 12-vuotiaana. Ja rintojen kasvu alkaa yleensä ennen sitä. Eli eipä ole mikään aikainen murrosikä kyseessä!

[/quote]

On se aikainen jos kasvupyrähdys on jo tapahtunut ja rinnat kasvaneet suunnilleen täyteen kokoonsa. Jos rinnat alkavat vasta kasvaa 11-vuotiaana on ne vuodenkin päästä vielä varsin pienet.

Vierailija
17/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:45"]Tissit on rumia
[/quote] yleensä tissit, joilla ei ole imetetty, ovat lähes siedettävän muotoisia.

Vierailija
18/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yrittää häivyttää sen, että omalla samanikäisellä tytöllä on kehitys myöhässä? Tosiaan kuulostaa siltä että ap:n tyttärellä olisi lääkärikäynnin paikka, kyllä tuossa iässä yleensä pitäisi olla jo selkeitä murrosiän merkkejä kuten rinnat kasvamassa, kasvupyrähdys käynnissä ja karvatkin tulossa.

Vierailija
19/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:47"]

[/quote]

On se aikainen jos kasvupyrähdys on jo tapahtunut ja rinnat kasvaneet suunnilleen täyteen kokoonsa. Jos rinnat alkavat vasta kasvaa 11-vuotiaana on ne vuodenkin päästä vielä varsin pienet.

[/quote]

Mites arvon asiantuntija selittää sen, että rintani alkoivat kasvaa ollessani 9-10v ja 11-vuotiaasta yliopistoikään asti rintojeni koko oli 70B.

Mutta kas, sitten eräänä päivänä 10 vuoden jälkeen ne alkoivat jälleen kasvaa ja nyt kokoni on 70D/DD. Ja lihominenkaan ei selitä rintojeni kasvua, koska olen yläasteelta asti ollut "aikuisen mitoissa" ja silloin rintani olivat vielä pienet. En ole myöskään ollut raskaana tai käyttänyt e-pillereitä.

Vierailija
20/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Yrittää häivyttää sen, että omalla samanikäisellä tytöllä on kehitys myöhässä? Tosiaan kuulostaa siltä että ap:n tyttärellä olisi lääkärikäynnin paikka, kyllä tuossa iässä yleensä pitäisi olla jo selkeitä murrosiän merkkejä kuten rinnat kasvamassa, kasvupyrähdys käynnissä ja karvatkin tulossa.

[/quote]

Ei ihan niinkään. On normaalia, että kuukautiset alkavat 10-15-vuotiaana ja murrosiän merkit pari vuotta ennen sitä. Jos murrosiän merkkejä ei ole 15-vuotiaalla lainkaan, on lääkärikäynnin paikka. 11-vuotiaalla ei vielä tarvitse olla, vaikka suurimmalla osalla jo onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme