mun serkkupoika pelaa tällä hetkellä Stanley Cupin voitosta
Kommentit (15)
Olen jutellut Teuvon kanssa. Huomasi että mies on paljon ikäisiään kypsempi ja fiksu. Hieno esikuva meille kaikille. Toivotaan että voittavat!!
No niiiin!! Saa nähdä pääsenkö kenties itsekin kannua koskettamaan..
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:34"]Ai Antti Raanta?
[/quote] ei
Ap
Oikeesti sukua julkkikselle!
Pidetään peukkuja!
Minä toivon ainakin Chicagon voittoa ja kolmea uutta suomalaista mestaria. Filppulalla on jo entuudestaan. Nyt tietty se serkkusi on Filppula.
Ai? Niin minunkin? Ollaankohan mekin ap sukua?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:00"]Ai? Niin minunkin? Ollaankohan mekin ap sukua?
[/quote] kerrotko serkkusi? :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:42"]Minä toivon ainakin Chicagon voittoa ja kolmea uutta suomalaista mestaria. Filppulalla on jo entuudestaan. Nyt tietty se serkkusi on Filppula.
[/quote] eipä ole Filppulakaan.
Ap
Varmaan Teuvo. Chicago Iida on varmasti vitun kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:42"]Minä toivon ainakin Chicagon voittoa ja kolmea uutta suomalaista mestaria. Filppulalla on jo entuudestaan. Nyt tietty se serkkusi on Filppula. [/quote] eipä ole Filppulakaan. Ap
[/quote]
Suomalaisista jää siis jäljelle vain Timonen ja Teräväinen. Tietenkin serkkusi voi olla joku aivan muu.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:42"]Minä toivon ainakin Chicagon voittoa ja kolmea uutta suomalaista mestaria. Filppulalla on jo entuudestaan. Nyt tietty se serkkusi on Filppula. [/quote] eipä ole Filppulakaan. Ap
[/quote]
Suomalaisista jää siis jäljelle vain Timonen ja Teräväinen. Tietenkin serkkusi voi olla joku aivan muu.
[/quote] Teuvo se on! Voi että kun voittaisivat. Olen tsemppiviestejä laitellut. :)
Ap
Tepi se. Pojankoltiainen ku ei vielä partakaan kasva. Mut kova se o pelaan.
Vautsi ! :)