Miksi aikuinen nainen jättää ns. "radiohiljaisuuden" kautta?
Reilun pari kuukautta tapaillut 35+ naista. Luulin että meillä synkkasi, mutta nyt nainen yhtäkkiä lakkasi vastaamasta viesteihin. Luulisi että tuossa iässä naisella olisi pokkaa vastata edes, että kiinnosta enää.
Laitoin jo itse viestit, että kivaa oli, yms. mutta tää tais olla tässä ja toivottavasti löydät miehen, jonka kanssa synkkaa enemmän. Tähänkään ei tullut vastausta.
Ihmetyttää ja ottaa päähän....
Kommentit (25)
No ala nyt vielä stalkata, niin hyvä tulee.
Sä loukkasit häntä jotenkin viime kerralla? Ei mukavalle miehelle tehdä noin.
No en ala stalkata tai mitään, tää oli tässä. Olisi nyt voinut edes jotain vastata noihin mun vikoihin viesteihin kuitenkin.... Jäi ikävä fiilis.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:48"]Sä loukkasit häntä jotenkin viime kerralla? Ei mukavalle miehelle tehdä noin.
[/quote]
En ainakaan keksi että miten olisin loukannut.
mulla sama tilanne miehen kans ja mietin vaan että toivottavasti on hengissä ja voi hyvin.
Mulle on käynyt niin, että olen jäänyt miettimään liian pitkäksi aikaa haluanko enää tavata, ja toinen on siitä jo tahollaan tehnyt johtopäätökset. Kai se sitten niin on, että jos ei tiedä mitä viestisi ja vastaisi, niin ei kannata jatkaa. Mutta ilkeyttäni en ole hiljaisuuteen vaipunut ja tuskin tuokaan nainen. Ei vaan heti keksi mitä sanoisi ja jää miettimään, ja aika kuluu...
Älä huoli, samalla tavalla tekevät miehetkin. Nyt olenkin aikani odotettuani lähettänyt viestin, että tämä oli sitten kait tässä tai sitten olet muuttunut näkymättömäksi..
Minäkään en ymmärrä, miksi aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä, vai onko se sitten sitä, ettei osata päättää ja jätetään roikkumaan.. En tiedä, mutta minä en ainakaan halua ketään varalla pitää, joten jos ei kiinnosta laitan kyllä selvä sanaisen viestin ja perustelen kyllä päätökseni aina. Mielestäni se on vähintä siinä tapauksessa.. Onhan se vastapuolenkin hyvä tietää, missä meni vikaan..
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:52"]mulla sama tilanne miehen kans ja mietin vaan että toivottavasti on hengissä ja voi hyvin.
[/quote]
No, tämä nainen ainakin laittaa faseen päivityksiä, eli on elossa. Tuntuu ikävältä, kun näin tylysti jätettiin.
Tuskin oot sama heppu mutta mulla vähän sama tilanne. Oon sanonu että ei kiinnosta kavereita voidaan olla. Silti joka ilta tulee hyvää yötä halipusu viestejä. Tosi ahdistavaa. En vastaa niihin mutta jatkaa vaan. Ja tää mies on sentään jo yli 40v. Joltain pikkupojalta vielä ymmärtäisi...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:48"]Sä loukkasit häntä jotenkin viime kerralla? Ei mukavalle miehelle tehdä noin. [/quote] En ainakaan keksi että miten olisin loukannut.
[/quote]
olitko selvinpäini? Monen miehen humalakäyttäytyminen saa naisen perääntymään. Tai vonkasitko liikaa?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:57"]
Tuskin oot sama heppu mutta mulla vähän sama tilanne. Oon sanonu että ei kiinnosta kavereita voidaan olla. Silti joka ilta tulee hyvää yötä halipusu viestejä. Tosi ahdistavaa. En vastaa niihin mutta jatkaa vaan. Ja tää mies on sentään jo yli 40v. Joltain pikkupojalta vielä ymmärtäisi...
[/quote]
Mikä vei kiinnostuksen? siis ihan rehellisesti...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:57"]Tuskin oot sama heppu mutta mulla vähän sama tilanne. Oon sanonu että ei kiinnosta kavereita voidaan olla. Silti joka ilta tulee hyvää yötä halipusu viestejä. Tosi ahdistavaa. En vastaa niihin mutta jatkaa vaan. Ja tää mies on sentään jo yli 40v. Joltain pikkupojalta vielä ymmärtäisi...
[/quote]
En oo sama. Ei ole tullut jättöviestejä. Enkä ole itse sen jälkeen laittanut, kun itse laitoin että tää tais olla tässä. En en ole mitenkään piinannut, enkä enää tulekkaan. Enkä siis enää haluaisikaan nähdä, kun meni maku lopullisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:57"]
[/quote]
Mikä vei kiinnostuksen? siis ihan rehellisesti...
[/quote]
Oli liian ripustautuva ja päällekäyvä...
sympatiat sinulle. Voihan olla että naisella on toinen suhde? Tuli mieleen yhtenä vaihtoehtona.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:48"]Sä loukkasit häntä jotenkin viime kerralla? Ei mukavalle miehelle tehdä noin. [/quote] En ainakaan keksi että miten olisin loukannut.
[/quote]
olitko selvinpäini? Monen miehen humalakäyttäytyminen saa naisen perääntymään. Tai vonkasitko liikaa?
[/quote]
Seksiäkin oli jo ja ei tarvinnut vongata.En ole ollut kännissä naisen seurassa, pikku maistissa tosin, mutta tällöin k.o. nainen oli paljon enemmän humalassa, kuin minä.
Luulin siis että synkkasi. Olisi ollut tosi kiva tietää, että mikä meni pieleen... Eksästään kyllä puhui. Ehkä vanha suola alkoi janottamaan ja ei kehtaa sitä mulle kertoa. ...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:48"]
Sä loukkasit häntä jotenkin viime kerralla? Ei mukavalle miehelle tehdä noin.
[/quote]
Oletusarvo: syy/vika on aina miehessä.
Mitäpä menit tutustumaan ja tapailemaan. Ensi kerralla viisaammin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:52"]mulla sama tilanne miehen kans ja mietin vaan että toivottavasti on hengissä ja voi hyvin. [/quote] No, tämä nainen ainakin laittaa faseen päivityksiä, eli on elossa. Tuntuu ikävältä, kun näin tylysti jätettiin.
[/quote]
Faceen päivittäminen ei kauheesti kerro. Se on kulissi, jota voi yrittää pitää yllä vaikka oikeasti elämässä olisi jotain, minkä takia ei vain jaksa vastata yhteenkään viestiin.
Ehkä se meni takaisin eksän matkaan? Ei kehtaa tunnustaa suoraan.
Sillä ehkä huonoja kokemuksia suoraan sanomisesta.