Mitä lahjaksi n.10 eurolla naiselle,
jolla on jo kaikkea? Ts. rikkaalle.
T.köyhä joka kuitenkin haluaa muistaa
Kommentit (47)
Tämän oli sellaiselle rikkaalle naiselle, jolla on jo kaikkea. Ei pissiksille kuoharia. Pissikset peukuttaa.
Jos sinulla on joku hyvä kuva teistä kahdesta/kaveriporukasta, voisit kehystää sen kauniisti?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:16"]leijonapullo
[/quote]
Kympillä ei saa edes puolen litran pulloa, muuten kyllä hyvä idea :|
Kukkia kyllä, jos on oikeasti nainen jolla on kaikkea, ja rahaa on sulla on on vähän älä silti osta sitä marketin kimppua. Yksi ruusu kukkakaupasta sellainen vähän parempi voi viedä koko budjettisi mutta se kyllä toimii.
Itse olen huomannut että kun on ollut juhlapäivä johon on tuotu kukkia, niin jälkeen päin eniten ei muisteta sitä jolla oli suurin kimppu vaan sitä jolla oli komein ruusu ja joka kesti vielä kuin kaikki olivat muut jo roskissa,
Kummallinen koko keskustelu. Pitäisi tietää ihminen, jotta tietäisi, mistä juuri hän tykkää. Joku kallis suklaa, jota ei itse tulisi ostettua, olisi mukava lahja minulle. Esim. http://www.petris.fi/#!praliinit/ctq4 antajan kukkarolle sopiva määrä praliineja.
T. nainen, joka ei halua saada alkoholipitoisia juomia tai kukkia lahjaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:34"]
Viini- tai kuoharipullo
[/quote]
Joku varakas tyyppi varmaan ilahtuu Elysee-pullosta ikihyviksi..NOT.
[/quote]
Kympin pintaan saa ihan laadukkaita kuohuviinejä, mutta jos et muusta tiedä, kuin Elyseen, niin oma on häpeäsi ; )
[/quote]Eipä niitä juuri muita alle kympillä ole - ainakaan Alkossa. Ehkä jotain ällömakeita teinijuomia saattaa olla.
[/quote]
Tuli kai jo selväksi että kuohuviini on susta huono idea. Voitko esittää parempia ideoita tai vaihtoehtoisesti lopettaa vinkumisen täällä?
[/quote]
Niinpä. Mun mielestä asteissa ja cavoissa on ihan kivoja vaihtoehtoja, pakkoko sen shampanjaa on olla?
[/quote]
Olen niiiin samaa mieltä. Esim Freixenetin ja Codorniun cavat on hyviä.
Paa se kymppi hyväntekeväisyyteen ja kerro mitä teit. Jos sillä on sydän paikallaan niin diggaa kybällä :)
Ei viiiniä! Jos kyseessä on rikas, niinkuin ap toteaa, ei kympin viini oikein lahjaksi sovi. Sen sijaan laatusuklaa tai kukat ovat ok.
Minä olen sitä mieltä että ajatus on tärkein! Joku tuollainen "ei-pysyvä" lahja kuten kukat tai erikoiskahvi tai suklaa ovat hyviä, koska ihmisillä on nykyään tavaraa jo valmiiksi liikaa. Tosi ystävä kyllä arvostaa vaikka pelkkää vierailua, tai sitten pelkkää korttia tai mitä tahansa pientä muistamista. :)
Oletteko millaisia tuttuja? Itse sain ystävältäni, jonka olen tuntenut koko elämäni, muistitikun joka oli ladattu täyteen kuvia meistä ja yhteisistä hetkistä. Oli tosi hauskaa katsoa yhdessä niitä kuvia jostain kaukaa vuosien takaa ja muistella menneitä. Muistitikkuja saa varmaan vitosella ja vaatii vain skannerointia ja paneutumista.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:34"]
Viini- tai kuoharipullo
[/quote]
Joku varakas tyyppi varmaan ilahtuu Elysee-pullosta ikihyviksi..NOT.
[/quote]
Kympin pintaan saa ihan laadukkaita kuohuviinejä, mutta jos et muusta tiedä, kuin Elyseen, niin oma on häpeäsi ; )
[/quote]Eipä niitä juuri muita alle kympillä ole - ainakaan Alkossa. Ehkä jotain ällömakeita teinijuomia saattaa olla.
[/quote]
Tässäpä meillä oikea viiniasiantuntija, joka tunnistaa nimeltä jopa Elyseen ;)
Ja aloituksen summa oli muuten NOIN 10 euroa, ei alle kympin.
Unisefin, Worldvisionin tai muun hyväntekeväisyysjärjestön kautta lahjoitus ja lähettävät kortin ystävällesi. Nettisivuilta löytyy paljon erihintaisia vaihtoehtoja mitä lahjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:27"]
Laadukas suklaarasia.
[/quote]
Joo, esim. täältä löytyy hyviä tuotteita:
Jos teillä on yhteinen menneisyys esim opiskeluajoilta ja söitte pelkästään vaikka nuudeleita opiskelujen aikana yhdessä niin osta euron parin nuudelipaketti. On ainakin omalaatuinen lahja ja loksauttaa auki niiden kalliiden turhuuksien antajien suut.
Terveisin, Valtteri Valkoinen
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:24"]
Lahjaa ostanut en suukko poskellesi olkoon sellainen. Tai jotain itse tehtyä. Ostat tarvikkeita kympillä ja teet kortin kirjoitat runon. Neulo jotain persoonallista veistä puusta keittiöväline. Kirppikseltä jotain vanhaa jonka laitat itse priimakuntoon.
[/quote]
D | F#m | G | D |
D | Bm | Em | A |
Pre-chorus:
G | % | D | % |
A | % | G A | D | % |
Kerrrrtsi:
D | G | D | A |
D | Bm | G A | D |