Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi n.10 eurolla naiselle,

Vierailija
15.06.2015 |

jolla on jo kaikkea? Ts. rikkaalle.
T.köyhä joka kuitenkin haluaa muistaa

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:34"]

Viini- tai kuoharipullo

[/quote]

Joku varakas tyyppi varmaan ilahtuu Elysee-pullosta ikihyviksi..NOT.

[/quote]

Kympin pintaan saa ihan laadukkaita kuohuviinejä, mutta jos et muusta tiedä, kuin Elyseen, niin oma on häpeäsi  ; )

Vierailija
2/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:15"]

Kannatan viiniä, kukkaa ja suklaata. Jos on lukija tyyppi, niin hyvä pokkari on varmasti tervetullut kesälukemiseksi. Jos on kahvin tai teen ystävä, niin laadukasta vasta jauhettua kahvia tai laadukasta teetä paketti. Tai sitten teet itse esim. raparperihilloa tai viikunahilloa tms.

[/quote]

Aivan. Vähävaraisen ap:n pihalla kasvaa ylimääräisiä viikunoita.

[/quote]

kympillä kyllä ostaa ne viikunahilloa ainekset. Ja vaikka palan hyvää juustoa sen kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita mietelausekahveja ja -irtoteepakkauksiahan on suuret valikoimat. Luulisi löytyvän teiän suhdetta kuvaava teksti.

Vierailija
4/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kpl vessapoletteja Helsingin rautatieasemalle.

Vierailija
5/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tilaisuus? Kukkia ehdotan. Kesällä saa kympillä kivankin, kysy floristilta ehdotusta.

Vierailija
6/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse viime viinkonloppuna kaverilta kauniin lahjan: pienessä korissa EV-Oliiviöljyä jonka kaulaan oli sidottu paperinarulla rosmariinin oksa koristeeksi, pussi jauhoja, laadukasta sormisuolaa ja kuivahiivaa. Kortissa oli foccacia-ohje ja onnittelut. Aivan ihana eikä varmaan kovin kallis.

Terveisiä vaan tutuille, moni varmaan tunnistaa jos täällä on...

Vierailija
7/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:46"]Sain itse viime viinkonloppuna kaverilta kauniin lahjan: pienessä korissa EV-Oliiviöljyä jonka kaulaan oli sidottu paperinarulla rosmariinin oksa koristeeksi, pussi jauhoja, laadukasta sormisuolaa ja kuivahiivaa. Kortissa oli foccacia-ohje ja onnittelut. Aivan ihana eikä varmaan kovin kallis.

[/quote]

En ois ikinä uskonut että sä roikut täällä :o

Vierailija
8/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:46"]Sain itse viime viinkonloppuna kaverilta kauniin lahjan: pienessä korissa EV-Oliiviöljyä jonka kaulaan oli sidottu paperinarulla rosmariinin oksa koristeeksi, pussi jauhoja, laadukasta sormisuolaa ja kuivahiivaa. Kortissa oli foccacia-ohje ja onnittelut. Aivan ihana eikä varmaan kovin kallis.

[/quote]

En ois ikinä uskonut että sä roikut täällä :o
[/quote]
Kääk :D no niin roikun! Kukas teistä siellä roikkuu? Kerro mekon väri niin tiedän.

Vierailija
9/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:46"]Sain itse viime viinkonloppuna kaverilta kauniin lahjan: pienessä korissa EV-Oliiviöljyä jonka kaulaan oli sidottu paperinarulla rosmariinin oksa koristeeksi, pussi jauhoja, laadukasta sormisuolaa ja kuivahiivaa. Kortissa oli foccacia-ohje ja onnittelut. Aivan ihana eikä varmaan kovin kallis.

[/quote]

Ihana lahja! Tykkäisin myös kukista tai viinipullosta.
T. Nainen, jolla muut luulee olevan kaikkea

Vierailija
10/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukat on perinteinen symbolinen ja varsinkin jos tiedät mistä kukista saaja tykkää niin niitä.
Suklaa on vähän nou nou pakkopulla. Mielummin sitten vaikka joku nätti kori (maksaa ehkä kaks euroa) johon ainekset johonkin saajan suosikkiruokaan, tai joku teidän yhteinen menneisyyden ajoilta oleva juttu.

toki jos tiedät että saaja tykkää jostakin tietystä kirjailijasta niin kirja.

vähän kans riippuu ett millaset kutsut kyseessä. 

Vierailija
11/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:34"]

Viini- tai kuoharipullo

[/quote]

[/quote]

Se viini mitä itse tykkään maksaa alkossa 8€ joten ei tarvii olla mikää porvari että saa hyvää viiniä...siihen samaan pakettiin vaikka joku pikkunen maku juusto ni napakymppi. Ainakin minulta. Ja sitä paitsi jos lahja tulisi mulle olisin iloinen ihan pienestäkin :)

Vierailija
12/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:44"]

Viini- tai kuoharipullo

[/quote]

[/quote]

Kympin pintaan saa ihan laadukkaita kuohuviinejä, mutta jos et muusta tiedä, kuin Elyseen, niin oma on häpeäsi  ; )

[/quote]Eipä niitä juuri muita alle kympillä ole - ainakaan Alkossa. Ehkä jotain ällömakeita teinijuomia saattaa olla.

Vierailija
13/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaa ostanut en suukko poskellesi olkoon sellainen. Tai jotain itse tehtyä. Ostat tarvikkeita kympillä ja teet kortin kirjoitat runon. Neulo jotain persoonallista veistä puusta keittiöväline. Kirppikseltä jotain vanhaa jonka laitat itse priimakuntoon.

Vierailija
14/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty dildo. Pidät pienen puheen samalla kun annat lahjasi: "Kun aina valitat tyttöjen kesken, että ukollasi on niin pieni muna ja muutenkin surkeat sänkytaidot, niin päätin tuoda tällaisen" Sitten vetäiset rivakasti mustan XXL-dildon kassistasi, niin että se hytkyy vain käsissäsi.

Vierailija
15/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:22"]

Viini- tai kuoharipullo

[/quote]

[/quote]

[/quote]Eipä niitä juuri muita alle kympillä ole - ainakaan Alkossa. Ehkä jotain ällömakeita teinijuomia saattaa olla.

[/quote]

Tuli kai jo selväksi että kuohuviini on susta huono idea. Voitko esittää parempia ideoita tai vaihtoehtoisesti lopettaa vinkumisen täällä?

Vierailija
16/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulo hänelle villasukat. Itse tehty ja hyödyllinen (ainakin tänä kesänä).

Vierailija
17/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:22"]

Viini- tai kuoharipullo

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuli kai jo selväksi että kuohuviini on susta huono idea. Voitko esittää parempia ideoita tai vaihtoehtoisesti lopettaa vinkumisen täällä?

[/quote]

Niinpä. Mun mielestä asteissa ja cavoissa on ihan kivoja vaihtoehtoja, pakkoko sen shampanjaa on olla?

Vierailija
18/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppaaaa

Vierailija
19/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo ja siihen joku kiva koriste ympärille, itse olen monesti ostanut viiniä ja väsännyt siihen pullonkaulaan jonkun nätin koristeen.

Vierailija
20/47 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:15"]

Kannatan viiniä, kukkaa ja suklaata. Jos on lukija tyyppi, niin hyvä pokkari on varmasti tervetullut kesälukemiseksi. Jos on kahvin tai teen ystävä, niin laadukasta vasta jauhettua kahvia tai laadukasta teetä paketti. Tai sitten teet itse esim. raparperihilloa tai viikunahilloa tms.

[/quote]

Ei mulle ainakaan olisi vaikka ilman muuta olenkin "lukija tyyppi". Mistä se lahjan antaja tietää minkä kirjan haluan lukea - ja jos joku kirja olisikin siinä mielessä itsestäänselvä ei voi tietää olenko jo lukenut sen...

Kenenkään omatekoisia hilloja sun muita tuskin söisin. Ikävä kyllä kun hygieniasta ei voi koskaan olla varma.

Itsekin kannatan kuoharia (kunhan tietää varmuudella pitääkö saaja kuivasta vai makeasta!), tai ruokakaupoista saa kympillä jo vaikka pari kymmenen ruusun puskaa joista tulee tosi näyttävä kimppu. Suklaa, kahvi ja tee voi olla myös kivoja lahjoja - edelleen olettaen että tuntee saajan maun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme