Onko 180cm mies nykyään liian lyhyt?
Kommentit (46)
Mulla korreloi siten, että 180 cm pitkä ja 18 cm pitkä. Mites muilla?
Aleksanteri Suuri oli noin 170. Onko ketään Suomen maassa, joka uskaltaisi hänet kohdata, jos Hän eläisi tänään? Taistelu käytäisiin miekoilla, eikä se olisi mitään harjoittelua paikallisessa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Yasmin?
Tämän päivän "mahtinaisille" merkkaa enemmänkin miehen peräaukon pinkeys/kireys. Siis onko sinne mahdollista ujuttaa useita sormia kerralla tai mikä naisen vyåmulkuista sopii miehen peräsuoleen.
"Matriarkaatti ompi linnamme!" - Sanna Marin
Vierailija kirjoitti:
On, itse olen upea :) t.n180
Viittaako tuo "upea 180" painoosi? Minä olen 180 cm pitkä nainen ja seurustellut myös itseni pituisten miesten kanssa. Ei minun ole pakko katsoa miestä ylöspäin ihan kirjaimellisesti, kunhan hänestä löytyy joitakin ominaisuuksia, joita arvostan. Arvostan huumorintajua, älyä, luonnetta ja lahjakkuutta enemmän kuin pituutta, joka on loppujen lopuksi todella tylsää ja banaania.
Vierailija kirjoitti:
Pieneltä vaikutat. Pahin asia on, että jankutat tänne naisettomuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieneltä vaikutat. Pahin asia on, että jankutat tänne naisettomuuttasi.
Isompi se on kuin sinun 14 cm nysä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 171-172 cm, aina olen maahan asti yltänyt ja löysin myös itselleni vaimon joka jaksaa katsella minua ja päinvastoin. Tuskin liian lyhyt mihinkään millä on mitään merkitystä.
Löysit varmaan vaimo 10v+ sitten tai se ei ole mikään kaunotar.
Saathan sä vuokrata Tallinnan strippibaarista väliaikaisen vaimon. Häipyy pakkasten tullen.
Ei ole, mutta tuollaisia mammapalstalla kyselevä mies on totaalinen turn off täysin riippumatta miehen pituudesta.
On- paitsi jos sillä miehellä on kaljamaha, kaljuuntuva tukka, ei harrastuksia/ kavereita, ja agressio/nepsyongelmia.
Maapallolla aikoja sitten eläneet jättiläiset olivat vähintään kolmen metrin pituisia.
Alexander the Great on 189 senttinen päivän Iltalehden mukaan, joten siitä vähän mallia.
Vierailija kirjoitti:
On 90kg nainen liian lihava?
Voi olla Amazonikin...
Keskimäärin mies on 13 cm pitempi. Jos se nyt jotakuta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin mies on 13 cm pitempi. Jos se nyt jotakuta kiinnostaa.
Eipä oikeastaan.
No toivottavasti ei ole, koska olen itse 181 senttimetrin mittainen. Enkä usko tästä enää kasvavani keski-ikäisenä setämiehenä.
Vierailija kirjoitti:
On 90kg nainen liian lihava?
Paremminkin +70kg...
ps. Naisten keskipituus edelleen hät' hätää 165cm.....
Mihin? Ammattilaiskoripalloilijaksi Jenkeissä? Todennäköisesti.