Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naista lenkkipolulla?

Vierailija
08.06.2022 |

Tulee monesti vastaan ja olen huomannut miten hän ujosti joskus hymyillyt ja sitten nopeasti katsonut poispäin nolostuneena. En ole viitsinyt pysäyttää kun hänellä on aina kuulokkeet päässä. Epäilen hänen kuitenkin toivovan minun lähestyvän häntä. Nainen on minua ehkä hieman nuorempi mutta täysi-ikäinen.

M30

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata lähestyä, koska hänhän voi vaikka luulla, että sinä aijot rais-ka-ta hänet.

Vierailija
2/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä, hikisenä? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen päiväuni sinulla tänään. 

Vierailija
4/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kello kotiin ja kysy, mitä kello on.

Vierailija
5/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku tavara mukaan, esimerkiksi hiuspompula, koputat häntä olkapäähän ja kysyt "anteeksi, putosiko tämä sinulta" ja sitten yrität jatkaa juttelua.

Vierailija
6/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin

Vierailija
7/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähestyy sinua ihan itse, jos on kiinnostunut. Lopeta se naisten vainoaminen ja anna heidän lenkkeillä rauhassa!

Vierailija
8/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikää viestiä ja aseta kapula kouraan.

Vierailija
9/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty. Kyllä mäkin saatan useampaan kertaan lenkillä tapaamilleni tyypeille - nainen tai mies- nyökätä tai hymyillä. Vähän sama juttu kun se, että kun näet naapurin joka päivä kerrostalon rappukäytävässä, niin jossain vaiheessa alat yleensä moikkaamaan, vaikka et tietäisi tämän nimeä.

Ei tarkoita sitä, että olisin millään tasolla kiinnostunut. Ja juostessani haluan siitä lyhyestä hymyilystä tai jopa moikkaamisesta huolimatta keskittyä treeniin, joten älä häiritse, kiitos.

Vierailija
10/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähestyä ketään urheilusuorituksen aikana. Se vain häiritsee. Jos lenkkipolussa on jokin tavallinen paluupiste, niin hankkiudu sinne sellaiseen aikaan, kun on muitakin lenkkeilijöitä.

Jos lähistöllä ei ole muita ihmisiä, nainen pelkää että sinulla on pahat mielessä.

Vierailija
11/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä, hikisenä? Ei.

Mitä se hiki haittaa?

Moni nimenomaan haluaa urheilutreffit, joissa hiki virtaa.

Vierailija
12/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty syrjäisellä lenkkipolulla kuitenkaan, vain sellaisissa paikoissa ok, missä muitakin ihmisiä liikkeellä.

Vierailija
13/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde juoksemaan perään matkan päästä ja pikkuhiljaa kirien. Muista intensiivinen katsekontakti jos hän kääntää päätään katsoakseen taakseen.

Jos et meinaa saada häntä kiinni, niin piiloudu metsään polun varrelle, ja kun hän tulee seuraavalle kierrokselle niin hyppää sieltä hänen eteensä riemukkaasti karjahtaen!

Vierailija
14/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pysäytti yksi nainen koiran kanssa ja kysyi kelloa ja yksi turistinainen, joka kysyi reittiä. Ihan ok oli. Eli noin vaan pysäytät ja kysyt jotain, sopii ainakin mulle.

Vierailija
15/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhammad kirjoitti:

Ma lahestyä puskasta käsin pimealla, nopea toiminta

ei tarvitse olla nopea. kyllä suomalaiset nykyään suvaitsee vaikka sinulla kestäisi pidempäänkin. ei kukaan keskeytä sinua, ettei luultaisi rasistiksi.

Vierailija
16/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa suomalaisessa elokuvassa sankarimies lähestyi naista nostamalla hattua ja sanomalla: "Käyntikorttini olkaa hyvä." Ja ojensi käyntikorttinsa.

Vierailija
17/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin

Hiljaa kiihdyttäen ja äänekkäästi huohottaen. Hätätapauksessa käy myös Beavis&Butt-Head nauru.

Vierailija
18/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse paikka ja aika kun lenkkeilijän takana paistaa aurinko niin että taakse on vaikeampi nähdä. Juokse nainen nopeasti kiinni hiljaisilla juoksuaskelilla, vähän kuin hiihtäen. Muista katsoa syvälle silmiin äläkä hymyile. Jos nainen alkaa testaamaan kuntoasi pinkomalla kovaan juoksuun, älä missään nimessä häviä juoksukilpailua. Saatuasi naisen kiinni voit kysyä montako lasta hän haluaa, niin pääsette heti asiaan.

Vierailija
19/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lähestyy sinua ihan itse, jos on kiinnostunut. Lopeta se naisten vainoaminen ja anna heidän lenkkeillä rauhassa!

Duh... nainen saa lähestyä miestä mutta mies ei naista? Kaksoisstandardit...

Vierailija
20/48 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja lenkillä hymyilen aina vastaantulijoille, he ovat saman harrastuksen ääressä ja tunnen hieman yhteenkuuluvuutta. Hymy on tervehdys, kun ääneen moikkaaminen on vähän liikaa. Syrjäisillä poluilla hymy kertoo ainakin itselle, että ole ihan rauhassa, en ole pahoilla aikeilla liikkeellä.

Pari tyyppiä pysäyttänyt polulla, eka kysyi reittiä ja toinen mustikkavinkkejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi