En kestä seksiä joka päivä
Mies on joka ilta vinkumassa pillua. Nuorempana jaksoin toki panna vaikka useamman kerran päivässä, mutta nyt, kun on säännöllinen päivätyö, ei vain riitä energiaa. Voisin pyytää käymään vieraissa, jos en pelkäisi tauteja näin paljoa. Pitäisikö vaihtaa vanhempaan ja vähemmän viriiliin?
N 29
Kommentit (48)
Näitä miesten vastauksia kun lukee.. Ja sitten joku valittaa katkerista naisista palstalla. Paljon törkeämpiähän nää äijät on. Älkää esittäkö normaaleja kukaan jolla mielipide tämä.
Miten 29v ei jaksa työpäivän jälkeen? Onko ylipainoa? Liikutko ikinä? Ihan helposti jaksaa, syö jotain töitten jälkeen ja lepää pari tuntia sen jälkeen niin väsymys on poissa, mikäli olet normaalikuntoinen.
Liikunta ja terveellinen ravinto auttaa jaksamaan, mutta sellainenhan on liian vaativaa kun voi vain maata ja ahmia mättöä.
Naiset ovat tottuneet saamaan kaiken helpolla ja mielensä mukaan ja aina löytyy aihetta valittaa. Syy tietysti on mies kun itsessä ei vikaa ole koskaan.
Voi vitsi miten terveitä, moderneja ja tasa-arvoisia miehiä tässä ketjussa 🙄 Kyllä me kriitikot ollaan katkeria ja täysin väärässä selvästi!
Vierailija kirjoitti:
Mä jos en jaksa panna niin runkkaan miehen loppuun ja on tyytyväinen
Tuohan on paljon työläämpää.
Meillä ei ole ollut seksii 3 vuoteen.
Mä olen mies enkä tajua tuollaista. Kakkonen on tiukka vain siitä alusta. Tarkalleen en kysynyt. Laitoin liukkaria ja peukutin. Miten lie onnistuin saamaan niin että nainen pyysi sitä. Pyysi että laita paljon liukkaria. Jälkeenpäin sanoi ettei se tuntunut pahalta. Sulla vain tulee niin paljon että se oli ällöä valuttaa ulos.
Pitäs ehkä uskoa että sitä tulee aika reippaasti. Kerran suikkarista sanoi yksi että koitatko hukuttaa? Tarkat sanat oli paljon pahemmat.